Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Colin McRae Rally 2005

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kanis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kanis

New Member
Näyttää siltä, että N-Gagelle on alkamassa vihdoin tulla erinomaisia pelejä. Pathway To Glory ja Pocket Kingdom ovat keränneet hyviä arvosanoja pelimedioissa, kuten myös upouusi rallipeli Colin McRae Rally 2005 (Gamerankingsin keskiarvo 89 %). Vaikka jo ennakkoversio pelistä oli hyvä, niin varsinaisen pelin erinomaisuus yllättää. Auton ohjaaminen on oikeasti haastavaa ja hauskaa. Lyhyesti sanottuna kyseessä on rallipelien aatelia :cool:.

Mitäs muut ovat mieltä? Itse lähinnä kaipailisin N-Gage Arenalle kunnon vastusta. Kärkiaikoja on helppo takoa, enkä edes mielestäni aja erityisen hyvin. Itse liikun N-Gage Arenalla nimellä "KanisFIN". Entäpä te?

<NewsFlash>

Nokia on julkaissut N-Gage Arenalle uuden työkalun, joka mahdollistaa erillisten operaattori- ja maakohtaisten kilpailujen järjestämisen. Uutta palvelua kutsutaan nimellä GATT (Global Arena Tournament Tool), ja se tukee verkossa toimivia N-Gage-pelejä.

Lisäpalvelun julkaisun yhteydessä myös ensimmäinen sitä hyödyntävä kilpailu on aloitettu. Meidän suomalaisten iloksi kisan järjestää DNA Finland, ja kilpailupeliksi on valittu TaskuFINin arvostelussa suurkehuja kerännyt Colin McRae Rally 2005. Kilpailun osallistumisen edellytyksenä on oma N-Gage Arena -tunnus, ja kisaan voi osallistua omasta kännykkäoperaattorista riippumatta. Lisätiedot Colin McRae Rally 2005 kisasta löytyvät DNA Finlandin Ultimate Racer Tournament featuring Colin McRae Rally 2005 -sivuilta.
Älkää antako minun nyt näin helposti voittaa. Vähän vastusta, pliis :p

Vastaus: Colin McRae Rally 2005

Sais ensin tuon pelin jostain:).

Tietääkö kukaan mistä saisin tuon pelin vielä tälle vuodelle?
Kolmeen nettikauppaan pistin tilauksen sisään mutta mistään ei ole tullut vielä sähköpostivahvistusta että voisi maksaa.

Ja Oulusta yritin etsiä mutta ei mistään löytynyt:(.

http://www.playerone.fi/

jussi28 sanoi:
Sais ensin tuon pelin jostain:).

Tietääkö kukaan mistä saisin tuon pelin vielä tälle vuodelle?
Kolmeen nettikauppaan pistin tilauksen sisään mutta mistään ei ole tullut vielä sähköpostivahvistusta että voisi maksaa.

Ja Oulusta yritin etsiä mutta ei mistään löytynyt:(.

Kettu sentään. Peli on hallussa, mutta en vain osaa ajaa. :rolleyes: Huonoja aikoja tulee...

Hyvä peli on kyllä. Asphalt Urban GT venaa tossa kanssa (kuten myös Pathway to Glory, Fifa 2005 ja Pocket Kingdom) mutta ei niitä nyt ehdi avaa... :D

Vastaus: <NewsFlash>

jussi28 sanoi:
Nyt sait vastusta nimimerkillä jussi28:).
Ensimmäisen jakson kisan ehdin kuitenkin jo voittaa ;). Pitänee jossain vaiheessa osallistua toiselle jaksolle. Täytyy kyllä sanoa, että Karir on vetänyt aika huikeat pohjat.

Taitaa olla kisassa nyt siirtymätauko kun ei ole vielä uutta kilpailua ilmoitettu:).

jussi28 sanoi:
Taitaa olla kisassa nyt siirtymätauko kun ei ole vielä uutta kilpailua ilmoitettu:).
Kuulemma tänään lähtee seuraava osakilpailu käyntiin. Tänään myös lähetetään palkinnot ensimmäisen EK:n voittajille.

Joko DNA on kisoissa pärjänneille alkanut jakaa palkintoja?
Tuntuu olevan todella hidasta toimintaa kun kohta on jo kolmas kisa ajettu eikä ole toisen kisankaan tuloksia julkistettu.

Itselläni on sellainen ongelma tai bugi että vaikka olen pelannut Championshipin intermediate tasolla läpi niin en ole saanut Peugeot 205:sta käyttöön??
Championshipin lopussa kyllä lukee että olen saanut kyseisen auton mutta ei sillä pääse kuitenkaan ajamaan.

jussi28 sanoi:
Joko DNA on kisoissa pärjänneille alkanut jakaa palkintoja?
Tuntuu olevan todella hidasta toimintaa kun kohta on jo kolmas kisa ajettu eikä ole toisen kisankaan tuloksia julkistettu.
Itse sain ekan osakilpailun palkinnot vasta, kun kolmas aloitettiin, joten maltti on valttia. Jos tuo tulosten julkistamattomuus häiritsee, kannattaa lähettää DNAlle sähköpostia. Kokemuksesta tiedän, että he vastaavat yleensä melko nopeasti.

Kanis sanoi:
Itse sain ekan osakilpailun palkinnot vasta, kun kolmas aloitettiin, joten maltti on valttia. Jos tuo tulosten julkistamattomuus häiritsee, kannattaa lähettää DNAlle sähköpostia. Kokemuksesta tiedän, että he vastaavat yleensä melko nopeasti.

Odotellaan...

No nyt on sitten DNA:n Colin rallikisat ohi.
Vaan eipä ole yhtään palkintoa tullut vaikka kolmessa kisassa sijoituin 3:n parhaan joukkoon.
On kyllä TODELLA surkeaa toimintaa DNA:lta!!
Ja vielä yhdestä kisasta eivät ole muka saaneet yhteystietojani perille?
Laitoin jo muutama viikko sähköpostia DNA:lle mutta eivät tietenkään ole vastanneet.

...KELE

jussi28 sanoi:
No nyt on sitten DNA:n Colin rallikisat ohi.
Vaan eipä ole yhtään palkintoa tullut vaikka kolmessa kisassa sijoituin 3:n parhaan joukkoon.
On kyllä TODELLA surkeaa toimintaa DNA:lta!!
Ja vielä yhdestä kisasta eivät ole muka saaneet yhteystietojani perille?
Laitoin jo muutama viikko sähköpostia DNA:lle mutta eivät tietenkään ole vastanneet.

...KELE
Ei ole itsellenikään tullut palkintoja sitten ensimmäisen kisan. Yritin lähettää asiasta sähköpostia, mutta katsotaan miten asia etenee. Mikäli asiat menee niinkuin pitäisi, niin voin huhuilla sinunkin palkintojen perään.

Todella "yllättävää" toimintaa DNA:lta...

Toivon mukaan saatte kuitenkin joskus ansaitsemanne palkinnot.

Tonppa sanoi:
Ja niin vielä: onnittelut kaikille voittajille!!! :)
Kiitos, kiitos! :)
-----------------

DNA:n Kaitsu lähetti minulle seuraavanlaista postia:
Tervehdys!

Edelleen odotellaan pelipalkintojen saapumista Nokialta. Asiasta on laitettu
menemään viime viikolla kyselyä eteenpäin.
--
Kaitsu / dna Pelit
Eipä tässä taida auttaa kuin odotella... :rolleyes:

Ylös Bottom