Vastaus: Conan [PS3]
Jaa, nyt täytyy sanoa, että itse olen, noh ehkä liioitellen sanottuna, nauttinut ko. tekeleestä. Vuosikymmenten takaa alkanut Conan fanius ehkä auttaa
.. ainoa iso miinus tulee siitä, että Conanille on annettu magiaa käyttöön. Tuossa on kai yritetty saada (turhaan minusta) jonkinlaista lisää pelimekaniikkaan, mutta se vain pahentaa tilannetta, kun ajattelee millainen God of War klooni peli on. Tietysti kaikki muu paitsi veren määrä on vain murto osa "alkuperäisestä". Noita komboja on aika kivasti ja ne on kyllä mietitty hyvin pitkälle Conanille sopiviksi. Siinä ehdottomasti pelin suola.
Itse antaisin pelille arvosanan 7.5, mutta en suosittele muille kun armottomille Conan faneille. Sitäpaitsi peli on K18 eli puolet täälläkin kommentoinneista ei peliä edes laillisesti voi hankkia
Köh, minun 2 senttiä "hypetykseen".
Jaa, nyt täytyy sanoa, että itse olen, noh ehkä liioitellen sanottuna, nauttinut ko. tekeleestä. Vuosikymmenten takaa alkanut Conan fanius ehkä auttaa
Itse antaisin pelille arvosanan 7.5, mutta en suosittele muille kun armottomille Conan faneille. Sitäpaitsi peli on K18 eli puolet täälläkin kommentoinneista ei peliä edes laillisesti voi hankkia
Köh, minun 2 senttiä "hypetykseen".