Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Conan [PS3]

Vastaus: Conan [PS3]

Mun mielestä demo oli aivan surkea ja onneksi poistin sen heti kun oli pelannut peliä about 5 min. Grafiikka oli ihan huonoa ja yhtä nappia hakkaamalla vihut kuoli. En suosittele kenellekkään, paitsi niille, jotka tykkäsivät demosta ;)
 
Vastaus: Conan [PS3]

Jaa, nyt täytyy sanoa, että itse olen, noh ehkä liioitellen sanottuna, nauttinut ko. tekeleestä. Vuosikymmenten takaa alkanut Conan fanius ehkä auttaa ;) .. ainoa iso miinus tulee siitä, että Conanille on annettu magiaa käyttöön. Tuossa on kai yritetty saada (turhaan minusta) jonkinlaista lisää pelimekaniikkaan, mutta se vain pahentaa tilannetta, kun ajattelee millainen God of War klooni peli on. Tietysti kaikki muu paitsi veren määrä on vain murto osa "alkuperäisestä". Noita komboja on aika kivasti ja ne on kyllä mietitty hyvin pitkälle Conanille sopiviksi. Siinä ehdottomasti pelin suola.

Itse antaisin pelille arvosanan 7.5, mutta en suosittele muille kun armottomille Conan faneille. Sitäpaitsi peli on K18 eli puolet täälläkin kommentoinneista ei peliä edes laillisesti voi hankkia ;)

Köh, minun 2 senttiä "hypetykseen".
 
Vastaus: Conan [PS3]

J2 sanoi:
Mun mielestä demo oli aivan surkea ja onneksi poistin sen heti kun oli pelannut peliä about 5 min. Grafiikka oli ihan huonoa ja yhtä nappia hakkaamalla vihut kuoli. En suosittele kenellekkään, paitsi niille, jotka tykkäsivät demosta ;)
Niinhän ne kuoleekin, mutta hauskuus löytyy siitä että kokeilee eri asioita..
Kyllä HS demonkin pääsi läpi yhtä liikettä käyttämällä, mutta hauskuus löytyi kun kokeili muitakin asioita.
 
Vastaus: Conan [PS3]

Trailerin perusteella olin valmis tuomitsemaan Conanin syvimpään roskikseen, mutta demo oli yllättävänkin viihdyttävä. Tekninen toteutus oli kieltämättä aika kehnoa; huulisynkka täysin pielessä, grafiikan pientä klippailua siellä täällä ja jotkut viholliset tuntuivat olivat hetkittäin ihan pihalla. Havok-fysiikat ja räsynuket sentään toimivat. Tappelumekaniikka nosti kuitenkin mielenkiintoni, sillä Conanilla miekan heiluttelu oli jopa Heavenly Swordia miellyttävämpää. Etenkin kahdella miekalla raajojen amputointi oli sopivan brutaalia. Oikeastaan jäi hieman harmittamaan, ettei demo ollut sen pidempi. Ehkä tätä voisi joskus halpiksena harkitakin.
 
Vastaus: Conan [PS3]

Pelin demo ollut saatavilla joskus? Itse en ainakaan ps3 storesta (eu) sitä löytänyt. Vois kokeilla kyllä - ja ostaa, jos pelattava. :)

-htu
 
Vastaus: Conan [PS3]

Peli hyllyssä jo monta päivää, pitäisköhän vihdoin avata ja jopa pelata? :rolleyes:

Jättäydyn työttömäksi ja keskityn olennaiseen. ;)
 
Vastaus: Conan [PS3]

Varoitus: Conanin loppupuolella (Act 11) on bugi joka saattaa estää läpipeluun. Kierrättäkää muutamaa tallennusta ettette jää jumiin.

Tarkempaa tietoa (ja spoilereita) täältä. Törmäsin eilen tuohon bugiin, ja kun tyhmänä harrastin turvatonta pelaamista ja käytin vaan yhtä savea niin siihenhän se sitten jäi. Lievää kiristystä ja tattiotsaisuutta oli havaittavissa. :mad: No, toisaalta tappelu oli sen verran positiivinen ylläri että mikäpä siinä mättäessä... tuleepahan väännettyä hardilla saman tien.
 
Vastaus: Conan [PS3]

Itse on tullut demoa hakattua, ja kyllä tämmönen reippaan hurmehenkinen kieli poskessa viipalointi uppoaa erinomaisesti pienissä annoksissa. Varsinkin parryista avautuvat liikkeet ovat todella brutaaleja ja tuovat virneen naamalle. Toteutus jättää toki hieman toivomisen varaa, mutta jos haluaa esitellä laitteen kykyjä niin näyttää kavereille vaikka HS:ää sitten, Conanin avut ovat ihan muilla alueilla.

Jotkut valittivat etteivät parry combot toimi, mutta avain on siinä, että näpäyttää parryn pohjaan juuri ennen kuin vihun isku laskeutuu, jolloin oikeaa nappia painamalla avautuu näyttäviä liikkeitä.

Harkitsin vakavasti pelin ostamista, mutta täyttä hintaa en viitsi tästä maksaa, kun kuukauden sisään "joutuu" ostamaan ainakin 4 peliä (pari Wiille, pari Ps3:lle), niin ei oikein rahatilanne anna myöten. Ehkäpä käytettynä tai alelaarista sitten joskus.
 
Vastaus: Conan [PS3]

Kyllähän tämä vähän aliarvostettu teos on, koska iso osa luulee pelin olevan totaalikuraa. Joku aika sitten hardilla pelasin läpi ja mielestäni hyvää viihdettä. Arvosanaksi antaisin varmaan 7,5

Huonot puolet pelistä:

- eläinvihulaiset oli aivan kaikki helvetin tylsiä taisteltavia
- pomotaistelut oli jokainen venytetty aivan liian pitkiksi ja niitä vastaan taistelu oli pidemmän päälle tylsää kun taktiikka oli aina se sama pakoon/odota vihun iskut/piekse/toista loputtomiin
- musiikki oli jotenkin ponnetonta, GoW-kopiointia mutta ei mitään yhtä "suurta".. ainoastaan suvantovaiheiden hiljaisemmat tunnelmoinnit olivat aivan loistavia
- graafisesti keskinkertainen
- luolastot oli loppua kohden venytetty turhan pitkiksi

Hyvä puolet:

- taistelusysteemi on viihdyttävä
- ääninäyttely oli sittenkin loistavaa, demossa vielä vihasin sitä.. jotenkin vaan ääninäyttely kolahti kun sitä kuuli enemmän
- ööö.. muuta plussaa en keksi, mutta silti antaisin pelille sen 7,5, koska peli on viihdyttävä joka tapauksessa

Jos peli olisi rytmitetty paremmin, eläinvihut olisi korvattu joillain viihdyttävämmillä vihulaisilla ja pomotaistelut olisi paremmin hoidettu, olisi tämä voinut olla ihan loistavakin peli, nyt sen ainoa kantava voima on tarpeeksi hyvä taistelusysteemi ja sopiva läppämeininki. King-vaikeusasteella tulee pelattua varmaan joskus myöhemmin, mutta heti läpipeluun jälkeen ei tullut pakottavaa tarvetta pelata uudestaan (toisin kuin GoW/NG/DMC/HS tekivät) juuri noiden venytyksien vuoksi.
 
Vastaus: Conan [PS3 hype]

hartzu sanoi:
Näemmä Savage Word of Conanista olisi tulossa jouluksi reilun 500 sivun kokoelma :cool: Linkistä muuten asiaan perehtymättömille pääsee ihailemaan ko. sarjisten loistavaa piirrosjälkeä muutaman sivun verran.

Conan faneille tiedoksi, tuo mainittu kokoelma on tulossa myyntiin Goodfellowsille vuoden vaihteen jälkeen, eli ei tarvitse tilata jenkkilästä asti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom