Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoreAVC ja DXVA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PETELIUS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

PETELIUS

New Member
Moikka:):)

Hiukan askaruttaa seuraava asia.Mikä tarkoitus tällä DXVA:lla on.Ja miten tämän asetuksen kanssa menetellään.Minulla on käytössä CoreAVC ja seuraava kuvan jonka liitän tähän,niin tässä kuvassa on hiukan vanhaa tietoa.Minulla on tällä hetkellä tuo ylin l. DXVA H264 ilman rastia ja samoin tuo AC3 l. äänipuolen hoitaa tuo ffdhow.AC3 on siten rastitettu. Samoin H.264/AVC rasti on poissa.Käytössäni on siis CoreAVC.
Kuitenkin miten nämä asetukset , jotka olen merkannut tulee olla ja tarviiko tuolla ffdshown puolella käydä..(DXVA Video Decoder Gonfiguration) Tässä kuva:

6983898.jpg

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoreAVC ja DXVA

Mikä tarkoitus tällä DXVA:lla on.Ja miten tämän asetuksen kanssa menetellään.
DXVA on DirectX Video Acceleration, eli DirectX:n tukema rautapohjainen videokiihdytys. Käytännössä tarkoittaa sitä, että videopurkua siirretään CPU:lta GPU:lle. Kannattaa käyttää, jos näytönohjain sitä tukee. Käytännössä kaikki vähänkään modernimmat kunnon näytönohjaimet (eli ei mikään emolevylle integroitu peruspiiri) tuota tukevat, eli valinta on syytä pitää ruksittuna.

Lisää teknistä juttua voi lukea vaikka Wikistä.

Vastaus: CoreAVC ja DXVA

Moikka..

Ennenkaikkea halusin nuista asetuksista tietää,mutta siinähän tuli viestiä osaksi siitäkin.
Mikähän tuo alimmainen kohta on.Kuitenkin tämä näköjään jotenkin liittyy tuohon rautapurkuun."Alternative H.264"
-CoreAVc
-DivX H.264
Hiukan muuttunut tuo CCCP päivityksen myötä tai uusia ominaisuuksia tullut!!!

Ylös Bottom