Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Corrupted Data muistikortilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aapee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
A

Aapee

Guest
Muistikortillani on corrupted dataa, saako sitä millään pois?

Tai toisaalta, voiko PS2:sen muistikorttia formatoida jollain keinoa?

Lisäksi: Tony Hawk 3 kaatuu joskus ladattaessa, voiko tämä johtua tuosta corruptedista? Ja ko. peli ei aina löydä muistikorttia, muut pelit taas toimivat kunnolla.

Tuo corrupted data taisi ilmestyä, kun yritin käyttää DvdRegionX:ää, jolla ei tule mukana sitä X-palikkaa...

Sama juttu... Ei kovin mukavaa, mutta onneksi sitä korruptoitunutta dataa ei ainakaan minulla ilmestynyt kuin(!) 2 megaa...

Jos joku tarvitsee formatointia, niin kunhan maksaa postimaksut niin voin sen muistikortin formatoida.

Mitään pelitalletuksiakaan ei tarvitse poistaa kun ne voi x-portilla tietokoneelle laittaa ennen formatointia ja siirtää takaisin sen jälkeen. Tai no, ei kai sitä korruptoitunutta kannata takaisin laittaa...

Niin ja tapoihini ei kuulu toisten muistikorttien/minkään tavaran varastaminen.

Heh, ennen kuin lande rupee tekee liian isoa bisnestä tällä niin sanon, että ainakin GTA3:n ja GTA:VC:n seivit ei toimi enää palauttamisen jälkeen, ja lisäksi kaikkiin tulee kuvakkeeksi X-Port logo.

Sori jos tuhoon sun liiketoimes, mutta varotan vaan näistä "haitoista" ... :)

Siis enhän mä sillä kylläkään mitään voittoa tee. En pyydä rahaa muihin kuin postimaksuihin. Tai no vapaaehtoinen parin euron lahjoitus kyllä käy. :D

Ja se on totta ettei nuo gta savet toimi jos ne siirtää x-portilla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rakuuna
Heh, ennen kuin lande rupee tekee liian isoa bisnestä tällä niin sanon, että ainakin GTA3:n ja GTA:VC:n seivit ei toimi enää palauttamisen jälkeen, ja lisäksi kaikkiin tulee kuvakkeeksi X-Port logo.

Sori jos tuhoon sun liiketoimes, mutta varotan vaan näistä "haitoista" ... :)
No kuvakkeet saa helposti muutettua haluamakseen (pistä vaikka oma kuvasi sinne) ja Vice Citynkin osalta muistan lukeneeni kikka kolmosen millä se toimii. GTA3 ei toimi.

Ennenkuin itse ostin X-portin pelkästään sen vuoksi, että sain PESin päivitettyä, niin olisi tarttunut Landen tarjoamaan tarjoukseen oitis ja voinut siitä jopa euron tai pari maksaakkin.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan lande
Siis enhän mä sillä kylläkään mitään voittoa tee. En pyydä rahaa muihin kuin postimaksuihin. Tai no vapaaehtoinen parin euron lahjoitus kyllä käy. :D

Laitoin sulle privaattimailia tän asian tiimoilta...

Jeff, mites tuo nyt oikeein menee ... ?

This patch allows you to save the correct icon when using the Xport 1.3 (UK), Xport 1.10 (US) or Sharkport software. Use patches on downloaded software only

Please note that Datel will most likely NOT support any errors or problems you experience after patching, however they have been tested and no problems were found

Tämä lukee siinä softan esittelyssä ja itselläni on Xport 2.0, joten pitäisikö homman toimia siinä? Enkö ole huomannut jotain? Tai mitäs tää ny meinaa?

Ylös Bottom