Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crash Twinsanity

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Oliver

KonsoliFIN Alumni
Crash Bandicootin seikkailut jatkuvat jälleen 25.03.2004

Vivendi Universal Games on ilmoittanut Crash Bandicoot -pelisarjan saavan jatkoa PlayStation 2:lle ja Xboxille kuluvan vuoden kolmannella neljänneksellä.

Travellers Talesin kehittämässä Crash Bandicoot: Unlimited -pelissä Crash liittoutuu vastahakoisesti arkkivihollisensa Dr. Cortexin kanssa pelastaakseen paratiisisaarensa ja maailman Pahis-Kaksosten kynsistä. Mielenkiintoisesti Crash & Cortex parivaljakkoa ohjastetaan samanaikaisesti yhteistyötä vaativissa tasoissa. Molemmat ovat pelattavina hahmoina myös erikseen ja lisäksi ohjastamaan pääsee Cortexin siskontyttöä Nina Cortexia.

Ja kuulema ympäristötkin latautuvat ilman taukoja, mikä on jo hillitön parannus Wrath of Cortexiin verattuna.

NewsFlash

Crashin seuraavalle pelille uusi nimi 08.07.2004

VU Games on päättänyt julkaista Crash Bandicoot Unlimitedin Euroopassakin nimellä Crash Twinsanity, jolla peli tunnetaan Pohjois-Amerikassa. Uudessa pelissään Crash liittoutuu vanhan vihollisensa Dr. Cortexin kanssa pelastaakseen paratiisisaarensa Pahis-Kaksosten kynsistä.

Crash Twinsanity ilmestyy PlayStation 2:lle ja Xboxille lokakuun 22. päivä.

NewsFlash

Crashille kotimaiset kotisivut 05.10.2004

Vivendi Universal Games on avannut osoiteeseen http://www.crashbandicoot.fi suomenkieliset kotisivut 8.10. julkaistavalle Crash Twinsanity -pelilleen. Pakollisen peli-informaation lisäksi sivuilta löytyy muun muassa kilpailu, jossa on pääpalkintona Satin Silver -pleikkari.

Vastaus: Crash Twinsanity

Tämähän on ihan PAKKO hankinta. Nimenikin jo velvoittaa ;) . Ihan triviatietona, kun ostin PS1:sen, mukana tuli Crash Bandicootin pelattava demo ja sen jälkeen olen ollut myyty pomppivalle pussirotalle :D

Bandicoot sanoi:
Tämähän on ihan PAKKO hankinta. Nimenikin jo velvoittaa ;) . Ihan triviatietona, kun ostin PS1:sen, mukana tuli Crash Bandicootin pelattava demo ja sen jälkeen olen ollut myyty pomppivalle pussirotalle

Eilen testasin vähän aikaa peliä, niin kyllä tämä nyt hyvältä tuntui. Tuli ensimmäiseksi mieleen vähän Jakin ensimmäinen osa. Ja kyllä peli sai heti alkumetreillä hymynkin tulemaan huulille.

Parannusta on tapahtunut, varsinkin kun vertaa siihen edelliseen pussirotan seikkailuun. Tosin hermot meinasi mennä heti alkumetreillä kun jouduin Dr. Cortexin kanssa tappelemaan. 15 min yrittämisen jälkeen luovutin ja Vaimolle valittelin miten vaikeita lasten pelit ovat nykyisin. No se sitten vetäsi sen kohdan läpi kylmiltään :eek:

Meikäläisen ongelma oli, etten lukenut ruutuun tulevia ohjeita :o Nolona siirryin pelaamaan Socomia...

Itse myös moisen hankin ja eilen tuli joku 30min sitä testailtua tosiaan on aika hirveetä todeta, että "lasten pelit" on nykyään toisinaan pirun vaikeita. Omalta kohdaltani asia johtuu varmaan siitä, että asenne on "juoksemalla läpi vaan ja välillä X:ää painelee ku kerkee", mutta ei toimi vaikka ois kuinka lastenpeli. Uusimmassa crashissa oli kyllä aikalailla uutta katseltavaa kun viimeksi olen pelannut jtn osaa n. 3vuotta sitten.. jees tarvii varmaan tänään tutustua vielä paremmin.

Asiasta toiseen "lastenpeliin" Shark tale :) on myös varsin veikeä peli, se on kyllä varsin helppo, mutta grafiikka on varsin sutjakas ja latausajat ovat todella lyhyet.

Onkos tuossa pelissä yhtäaikainen kaksinpeli niin kuin jostain olin lukevinani?

ArTTu83 sanoi:
Onkos tuossa pelissä yhtäaikainen kaksinpeli niin kuin jostain olin lukevinani?

En ainakaan tähän väliin muista, että olisi. Ilmoittelen jos kuitenkin toisin on.

aspiriini sanoi:
En ainakaan tähän väliin muista, että olisi. Ilmoittelen jos kuitenkin toisin on.

Löysinpäs: Crashin kotisivujen etusivulla sanotaan näin: "Pelaa kahdella hahmolla samanaikaisesti yksin tai ystäväsi kanssa." Mutta kun tutkiskelin pelin koteloa niin siinä luki kuitenki vain että 1 player! :confused: Peli olisi varma ostos jos siitä löytyy tuo kaksinpeli.

Ylös Bottom