Crazy Taxi 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jalopeno
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo

Mulla on Crazy Taxi 3 ja pidän siitä todella paljon. Aikaisempia osia en tosin ole pelannut, joten uusi tuttavuus se mulle on.

Grafiikat voisi olla paremmat, mutta pelattavuus on todella hyvä.

TOP 10 ennätyksiä kun tekee, olisi ollut kiva, että olisi voinut kirjoittaa ajajan paikalle oman nimensä.

Jos on usein kiire eikä ole aikaa istua Xboxin äärellä pitkiä iltoja, niin CZ3 on loistava valinta. Nopeita pelisessioita hyvällä musiikilla ja hyvällä menolla!

Ps. Iso miinus myös siitä, että tässä pelissä ei voi käyttää omia biisejä.

ei oikeastaan mitään eroa ykköseen tai kakkoseen, samallatavalla ovat päivittäneet noita kuin ea nhl:iä :)

tietenkin jos ei ole aikaisemmin pelaillut muita osia niin hyvähän se tämäkin on mutta jos omistaa esim kakosen tai on saanut siitä tarpeekseen niin ei kannata tätä hommata.

Peli vaikutti vähän liiankin tutulta, kun on DC:llä pelannut Crazy Taxi kakkosta... Minulle ainakin riittää OXM:n mukana tullut demoversio.

Kiitos palautteesta, kyllä sen vois vaikka hankkia kun ei noita aikasempia osia ei löydy hyllystä. Halusin vain varmuutta ettei iske käsiänsä kovin syvälle p....an.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan darkven
ei oikeastaan mitään eroa ykköseen tai kakkoseen, samallatavalla ovat päivittäneet noita kuin ea nhl:iä :)
Eroa ykköseen kyllä on. Kakkonen kun toi hyppynapin ja isompien porukoiden kuljettamisen. Sinänsä ainakin hyppynapin olisivat voineet jättää väliin. Puhdas liikenteen välissä puikkelehtiminen oli hauskempaa kuin sen yli pomppiminen.

Sitten yleistä:

Ensimmäinen Crazy Taxi innosti kyllä todella paljon, mutta kakkosen hyppynappi, tylsempi kaupunki ja muu uudistumattomuus eivät enää purreet. Kolmosen hauskan näköinen ympäristö herättää uudelleen kiinnostusta. Saisi tulla pian halpapelinä niin pääsisi kokeilemaan. :D

Sitä yleistä kantaa en koskaan allekirjoittanut, että Crazy Taxi olisi vain lyhyttä hupia, johon kyllästyy nopeasti. Minä jäin ainakin pahasti koukkuun pelatessa ykköstaksia alkuperäisessä kaupungissa. Toki konsepti oli yksinkertainen, mutta pelattavuus oli niin hyvä ja meno niin hillitöntä, että aina oli yritettävä uutta high scorea.

Viimeksi söi Pelit-lehden PC-version arvostelu. Eihän peli PC:llä pääse oikeuksiinsa, mutta silti seuraava lainaus oli ihan roskaa:

"pelin hallitsee täydellisesti viidessä minuutissa, mikä on samalla sen suurin ongelma"

On tainnut jäädä tärkeät temput, joista tärkeimpänä crazy dash, huomaamatta tai ainakin niiden tärkeys ymmärtämättä. Temppuja käyttävä taitava pelaaja, joka pelaa yhtä peliä lähemmäs puoli tuntia saa varmasti pelistä paljon enemmän irti kuin temppuja käyttämätön pelaaja, jonka peli loppuu aina viiden minuutin jälkeen.

Jep... pelit kusee taas

ai että viides minuutissa???
Jos saa viiden minuutin harjottelulla edes kymmenesosan mun pisteistä nostan hattua... siis ees KYMMENES OSAN (ps. score west coastilla 60k, S-lisenssiin tarvii 5k ja sillä tulee loppu tekstit ruudulle... päätelkää siitä ;) )

nii ja siit et kannattaaks hankkia:
jos sul on crazy 2 hyllys , tai on kakkoseen kyllästyny kannattaa harkita tarkasti. Jos taas et o mitään taxia omistanu tai vaa ykköst pelaillu nii "it's time to make some crazy money!!!" :D

Joo sain perjantaina pelin hankittua ja on ollut kyll koko rahan edestä kohmotusta... äänet on ihan jepulis ja pelattavuuskin on kohdallaan. Grafiikka olis saanut olla ehkä makeempaa kun odotti jotain JSRF:n tasosta kun SEGA:n pelistä kuitenkin oli kyse. Mutta haasteita kyllä riittää ja hommassa on hauskuu pystytty pitämään kasassa vaikka jatko osasta onkin kyse.

Ylös Bottom