Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Creative MuVo TX 256

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knight
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Knight

Active Member
Bulldog myy laitetta vajaan 160 hintaan.

Ensinnäkin kokemuksia laitteesta. Perusasiat tiedän jo, mutta erityisesti huonoja puolia olisi mukava tietää. Soveltuisi minun käyttöön hyvin, kokonsa ja hintansa puolesta (ei halpa, mutta näiden laitteiden kohdalla sopiva).

Toiseksi nettikaupasta, ja mahdollisesti halvemmista ostopaikoista tahtoisin infoa.

Tekeekö noin pienellä soittimella yleensäkään mitään? Jos vaan suinkaan mahdollista, kehotan investoimaan sen parisataa euroa lisää tuohon summaan, jolloin saat jo useamman kymmenen gigan kovalevyllä varustetun soittopelin.

Olen kyllä miettinyt asiaa, mutta tullut siihen tulokseen, että kun iso kovalevy tulee kuvioihin, nousee hinta ja fyysinen koko liikaa. Tähän mennessä ollut käytössä CD-MP3-soitin, jota on todella ärsyttävä kärrätä mukana, varsinkin kun kesällä ei enää takki ole päällä. MuVo on niin ulmetun pieni, että sitä kantaa vaikka suussa.

EDIT: Linkki Creativen sivulle

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Bulldog myy laitetta vajaan 160 hintaan.
Shaban vihjasi, että Gigantista saa 30 gigan levyllä varustetun Zenin hintaan 249. Kävin ostamassa, eikä se nyt niin iso ole. Farkkujen taskuun se ei kyllä mahdu, mutta muuten kyllä tuntuu kokonsa puolesta olevan ihan näppärä vekotin.

Olen kyllä miettinyt asiaa, mutta tullut siihen tulokseen, että kun iso kovalevy tulee kuvioihin, nousee hinta ja fyysinen koko liikaa.
Näppäsin havainnollistavan kuvan.

Kieltämättä nuo painivat vähän eri sarjoissa. MuVon lähtökohtana on tarjota kätevästi musiikkia tulitikkurasian kokoisessa muodossa, Zenin tarjota musiikkia mahdollisimman paljon.
Siinä olen kyllä samaa mieltä. Ilman vyökoteloa Zeniä olisi vaikea kantaa mukana. Sitä ei myöskään voi ottaa lenkille mukaan.

Ei kovalevyllä varustetutkaan soittimet niin hirveän suuria ole. iRiver iHP-120 on 10cm pitkä ja vain 2cm paksu ja sisältää 20GB:n kovalevyn. Tietysti hinta on jo vähän eri luokassa eli 400. Käsittääkseni mukana tulee vielä Sennheiserin laadukkaat nappikuulokkeet. Itse en näin kallista ostaisi, mutta varsin hyvä vaihtoehto niille joilla on rahaa.

Ihan kätevän oloinen vehje. Kirjottelen varmaan sivuilleni tosta tarkemmin, jahka tulee vähän käytettyä (Linkki sigussa).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Siinä olen kyllä samaa mieltä. Ilman vyökoteloa Zeniä olisi vaikea kantaa mukana. Sitä ei myöskään voi ottaa lenkille mukaan.

Ainakin omiin taskuihin uppoaa ilman koteloa varsin hyvin ja kotelonkin kanssa ihan siedettävästi. On sitä kokoa kuitenkin kieltämättä sen verran, että ei tuota ihan heti tuonen taskuun unohda...

Mikäs muuten lenkkeilyn estää?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Ainakin omiin taskuihin uppoaa ilman koteloa varsin hyvin ja kotelonkin kanssa ihan siedettävästi. On sitä kokoa kuitenkin kieltämättä sen verran, että ei tuota ihan heti tuonen taskuun unohda...

Eikös nuo vähän arkoja ole tärinälle, kun on liikkuvia osia sun muuta.

edit: Tuli näköjään sanat vähän kummalliseen järjestykseen.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dr Evil
Eikös nuo vähän arkoja ole tärinälle, kun on liikkuvia osia sun muuta.

Tuli vielä mieleen, että MuVo ei pätki, ei sitten millään. Koitin pomppia ja napsautella masinaan, muta ei pätkinyt. Olen kai liian tehoton.

Tuli vielä mieleen, että MuVo ei pätki, ei sitten millään. Koitin pomppia ja napsautella masinaan, muta ei pätkinyt. Olen kai liian tehoton.

Ei tuollaiset muistikampasoittimet pätkikään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban

Omien trendifarkkujen taskuun en saa Zeniä kuin väkisin runttaamalla :p

Ja mitä lenkkeilyyn tulee, niin tässä ote Zenin manuaalista:

Can I jog with my NOMAD Jukebox Zen Xtra?

You should not subject your player to continuous shocks, such as those that
are likely to occur while you jog or run. You can take a nice long walk with
your player, though.

Ylös Bottom