Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cronos: The New Dawn

Nosferatu

Well-Known Member
1500x500.jpg

Nimi: Cronos: The New Dawn
Kehittäjä: Bloober Team S.A
Julkaisija: Bloober Team S.A
Alustat: PS5, PC, Xbox Series X|S
Lajityyppi: Survival horror
Julkaisu: 2025
Kotisivut: https://cronosnewdawn.com/

Synkkään, itäeurooppalaista betonibrutalismia ja retrofuturistista teknologiaa yhdistelevään maailmaan sijoittuvassa Cronos: The New Dawnissa voit kokea mukaansatempaavan tarinan, joka tasapainottelee menneisyyden ja tulevaisuuden välillä.
Todistat menneisyydessä maailman, joka on ihmiskuntaa pysyvästi muovanneen ja kataklysmisen Muutos-tapahtuman kourissa. Kun taas tulevaisuuden tuhoutuneilla joutomailla jokainen hetki on selviytymistaistelua vaarallisia kammotuksia vastaan, jotka testaavat sekä refleksisi että taktisen ajattelusi.
Olet arvoitukselliselle Kollektiiville työskentelevä Matkaaja, jonka tehtävänä on tonkia tulevaisuuden joutomaata ja etsiä repeytymiä ajassa, mitkä kuljettavat sinut takaisin 1980-luvun Puolaan.

Blooper osoitti Silent Hill 2 vihdoin että heiltä löytyy kykyä tehdä loistavia pelejä. Toivottavasti tästä saadaan heidän ensimmäinen originaali loistava peli. Imo
Voin olla mielipiteeni kanssa vähemmistössä, mutta minusta The Medium oli jo Bloober Teamilta oikein mainio peli. Hienon näköinen, onnistunut konsepti ja nojasi kivasti perinteisten kauhupelien tyyliin.

Tämä Cronos: The New Dawn vaikuttaa ideansa puolesta aivan super kiinnostavalta. Ja trailerista tihkuu erinomainen tunnelma.

Voin olla mielipiteeni kanssa vähemmistössä, mutta minusta The Medium oli jo Bloober Teamilta oikein mainio peli. Hienon näköinen, onnistunut konsepti ja nojasi kivasti perinteisten kauhupelien tyyliin.
Mun mielestä medium sitten taas oli varsin meh, mutta observer aivan loistava ja myös blair witch oli vr versiona erittäin hyvä vaikka tuo oli mulle ensimmäinen blair witch aiheinen kokemus.

Cronoksesta on vaikea sanoa traikun perusteella mitään. Lähinnä tulee sellainen "we have dead space at home" fiilis.

Mun mielestä medium sitten taas oli varsin meh, mutta observer aivan loistava ja myös blair witch oli vr versiona erittäin hyvä vaikka tuo oli mulle ensimmäinen blair witch aiheinen kokemus.

Cronoksesta on vaikea sanoa traikun perusteella mitään. Lähinnä tulee sellainen "we have dead space at home" fiilis.
Ainiin olin jotenkin unohtanut Observerin. Tavallaan vahvistaa ainakin omaa kantaa siitä, että Bloober Team on jo aikaisemminkin tehnyt ihan kelpo pelejä.

Ylös Bottom