Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cross Edge [PS3 Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaljuapina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kaljuapina

New Member
Toukokuussa olisi tulossa Pohjois-Amerikkaan uutta j-rpg:ta. Japanissa peli julkaistiin viime syyskuussa.

Peliin voi paremmin tutustua lataamalla Japanin storesta demon, joka japaninkielisyydestään huolimatta on suhteellisen hyvin ymmärrettävissä. Myös youtubesta löytää yllätävän hyvin pelivideoita.

Peli oli tarkoitus julkaista Amerikassa jo tässä kuussa mutta julkaisu siirrettiin toukokuulle peliin lisättävän trophy-tuen vuoksi:

http://playstation.joystiq.com/2009/02/27/us-release-of-cross-edge-delayed-for-trophy-support/

Omaan makuuni peli kolahti ns. "ihan kympillä" ja tulee takuuvarmasti ostettua. Ja edelleenkään näitä pelejä ei ole koskaan liikaa, varsinkaan PS3:lla

Vastaus: Cross Edge [PS3 Hype]

Jostain syystä en tähänkään päivään mennessä ole tuota Cross Edgen (X Edge in jpn.. ?) demoa löytänyt, ja jostain olin lukevinani että se on Japanin storesta jo poistettukin.
Oli miten oli, kiinnostusta kyllä on, pitää katsoa mitä tästä sitten tulee.

Jostain syystä en tähänkään päivään mennessä ole tuota Cross Edgen (X Edge in jpn.. ?) demoa löytänyt, ja jostain olin lukevinani että se on Japanin storesta jo poistettukin.
Oli miten oli, kiinnostusta kyllä on, pitää katsoa mitä tästä sitten tulee.
On näköjään johonkin demo hävinnyt kun en itsekään sitä löytänyt. Pari viikkoa sitten se siellä vielä oli kun itse latasin. Eiköhän tästä kuitenkin USA-storeen tule demo ennen ilmestymistä.

Luin ton Cross Edge nimen niin tuli mieleen joku motocross peli :) Mutta parempi näin.

Ylös Bottom