Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CS - Clan Steatorrhoea Rekry! - CS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arucard-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Arucard-

Member
HUOM, en itse ole klaanin jäsen

Clan Steatorrhoea hakee uusia klaani jäseniä!

Haussa olisi aktiivisia ja taidokkaita pelaajia. Eli jos mielestäsi omaat taitoa ja aktiivisuutta niin ei muuta kun hakua vaan tänne.

Etsimme pelaajalta itseltään järkevää päätä hartioille.

Headset on pakollinen!

000dfrxz

Aktiivisuudella tarkoitetaan melkein päivittäistä pelaamista. Matseja tullaan varmaan pelaamaan siinä 16.00 - 21.00 välissä.

Pelaamme normi S&D. niin GameBattles:ssä kuin ClanBase:ssa.

Linkit klaaneihimme on:

GameBattles [CS]

ClanBase [CS]

Rosterimme on (linkit KFin profiileihin):

Allu0
Finaxis
sambyy (Leader)
Ziibo_FIN

Tänään kaikille klaaniin haluavien kanssa on priva pelit. Ja sitä kautta katsotaan taidot yms. Joten jos on halua niin tänne viestiä ja lisäätte minut tai sambyyn listaanne ja pääsette mukaan privoihin. Pelit pitäisi alkaa noin 30min. - 1h. päästä!

Tulevaisuudessa tulemme myös pitämään priva pelejä haluavia varten!

IRC Info!

Eli kaikille ketkä klaaniin pääsee niin on myöhemmin tulossa ohjeet IRC:n käyttöön. Koska se on ensimmäinen paikka josta matseist yms. saa tietoa. PSN viestitys ei tule koskaan olemaan "number one priority".

Tämän hetkinen klaanin kanava on: #rasvaripuli @QuakeNet serverillä!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CS - Clan Steatorrhoea Rekry! - CS

No mitäs sille vanhalle klaanille jonka kuukaus sit pykäsit pystyyn, tapahtu?

Meikäläisellä ei ollu aikaa olla leaderi (vois leaderin merkata tuohon viestiin )

Ja ajatuksena olisi kerätä paljon tasokkaampaa ja aktiivisempaa porukkaa.

Onnea etsintään, mutta eikös siellä jo samat nimet ole rosterissa.:rolleyes:

Onnea etsintään, mutta eikös siellä jo samat nimet ole rosterissa.:rolleyes:

:rolleyes:

Onhan tuossa allua jo noita mutta kaikki on kuitenki hyviä pelaajia. Ziibosta itse en tiedä.
Tuohon vaan lisäksi parit uudet pelaaja niin on jo tasokas klaani kasassa :)

Onko sulla oikeesti joku pakkomielle tehä joka toinen viikko uus klaani.
Jos se oli siitä liiderin vaihdosta kiinni ni sen pystyy vaihtaan gb:ssä.

Onko sulla oikeesti joku pakkomielle tehä joka toinen viikko uus klaani.
Jos se oli siitä liiderin vaihdosta kiinni ni sen pystyy vaihtaan gb:ssä.

Joo mutta oli itelläkin ihan ideana päästä parempaan joukkioon. Vaikka näiltä näkymin tulee oleen aikalailla sama porukka.

cG. nyt meni vähän jorpakkoon kun ei saatu matseja aikaseks ja osa porukasta oli vähän huonompia ja osa aika paljon parempia.

Osa syynä oli kanssa että sambyy oli miettimässä uutta klaania, ja niin myös fedurre. Tässä nyt vielä mietitään miten tota rosteria kasvatetaan.

Osiin kyllä voinut vaihtaa liidun ja klaanin nimen ja membut cg. klaanin kautta mutt GB on hidas ja nopeammin saatiin uus porukka kasaan ku oli uus pohja.

Itse en ole ollut harkitsemassa klaanin tekoa, mutta ymmärrän kyllä sinänsä perusteet uuden klaanin tekoon. Itsekkin voisin ehkä tulla pelailemaan matsia jahka kiinnostus nousee ja saan hommat kuntoon...

Pelaatteko pelkkä cod 4 kun mulla on waw ja 4.
Haittaako jos oon 14 .
Mikki löytyy

Pelaatteko pelkkä cod 4 kun mulla on waw ja 4.
Haittaako jos oon 14 .
Mikki löytyy

Ei ainakaan mun mielestä sinänsä iällä ole väliä. Kuhan käyttäytyy vähän ikästään paremmin.

Ja kyllä tosta porukasta osa ainakin W@W:ia pelailee. Mutta ei taideta ladder matseja pelata. Muutakun sitten tuo punaiset munakarvat jotka on tuossa W@W liigassa. Jossa myös on hieman eri rosteri. :)

Josoot kiinostunu niin tänään laitan jossain vaiheessa illemmalla privat taas pystyyn ja tuut sit sinne kokeilemaan.

Jotku tykkää tehä aina uuden tiimin ku on liian huonot statsit :/

onnea etsintää!

on myös elintärkeää pitää statsit hyviä ettei menetä internetkunnitoitusta kuten joku viisas tuossa jo mainitisti :rolleyes: oikeesti jollei oo mitään järkevää sanottovaa niin kannattais varmaan ola iha turpakii toisten rekry -topiikeissä :rolleyes:

Ja nyt mun asiaan: sori et pöllin jontsan ja vomitin teilt mut oli pakko tehä da clan bäck ja halusin jätkät takasi mun huoviin :D. toivottavasti löydätte pari kunnon pelaajaa jotka on luotettavii ja kunnon pelaajia =)

Elikkä rekry on edelleen käynnissä. Pientä pelaajakatoa on koettu erinäisistä syistä, mutta vielä jatketaan. Haussa on siis pelaajia jotka ovat näitä kaikkia aktiivisia(pelaa paljon melkein päivittäin, pystyy tulemaan irkkiin), omistaa mikin ja osaa kommunikoida siihen, kestävät huonoa juttua, kertovat itse yhtä viksuja juttuja mitä me. Itsehän haluisin vielä laittaa että ikää väh.18, mutta liiderinkin ollessa alle sen niin eipä sitä tule tähän.

Roosteri nyt:
Allu0 Leader
Finaxis Co-Leader
Juuna Member
KultaRisti Member
Lollerman Member
major_shooter Member
Nevis91 Captain
RazorFIN Member

1-2 ehkä vielä mukaan, mutta kahtotaan nyt, kysy.

Suurinpiirtein näin pääset matseihin olet tehnyt meihin jo vaikutuksen tai teet sen tämän nähtyäsi. Pyydämme sinua kertomaan gamebattles tunnuksen ja laitamme invin. Pääset x aikaan kestävään ja x määrään matseja sisältävään tryouttiin jonka lopputuloksena toivottavasti olet pysyvä jäsen roosterissamme.

Epälojaaleja jäseniä emme halua. Emme katso edelleenkään hyvällä jos kyselet paikkaa muista klaaneista ollessasi joukoissamme. ;)

Ikään ja sukupuoleen katsomatta jokainen saa matseja se on varma. Olit sitten nuori taikka pappa ikään päässyt.

Ja mielellään minulle voi lähettää kiinnostuksestaan viestin tai tulla @QuakeNet #rasvaripuli kanavalle huhuilemaan meitä(Allu0, Finaxis, sambyyy).

Nostellaas hiukan vielä ja huudellaan pelaajien perään. Minkä kiven taakse pitää tulla, että löydetään pari kovaa täydentämään mein rivejä? Roosteri elänyt taas hiukan ja edelleenkin haemme niitä pitkä aikaisia jäseniä. Emme niitä matsin tai parin kokeilijoita etsi. Rohkeasti vaan kyselemään jne sillä juuri SINULLE voi olla tilaa.

Huom! Peliaika ei ole tuo ensimmäisessä viestissä ilmoitettu. Pelejä pelataan aina melkein kun on väh.4 pelaajaa onlinessä. Tällä hetkellä matseja pelattu 12.00-24.00 välillä. Itsellä alkaa heinäkuussa työt joka sijoittuu enimmäkseen tuonne 15.00-21.00 väliin, mutta se ei estä muita pelaamasta. Tulen työpäivinä pelaamaan varmasti ennen töihin menoa ja töiden jälkeen.

Voisin tulla kokeilemaan jos on tilaa.
- Mikki löytyy
- 5 prestige
- Aktiivinen olen (joka päivä yleensä, ellei ole menoa)
- kokemusta löytyy klaani-matseista
Taidoista en osaa sanoa varmaan normaali-hyvä
(paitsi FragFX v.2 ei ihan suju mutta harhotus tekee mestarin)

siinä varmaan tarvittavat:rolleyes:

Voisin tulla kokeilemaan jos on tilaa.
- Mikki löytyy
- 5 prestige
- Aktiivinen olen (joka päivä yleensä, ellei ole menoa)
- kokemusta löytyy klaani-matseista
Taidoista en osaa sanoa varmaan normaali-hyvä
(paitsi FragFX v.2 ei ihan suju mutta harhotus tekee mestarin)

siinä varmaan tarvittavat:rolleyes:

Lisää mut ja Allu0, niin katotaan mikä on miehen taitotaso.:)

Aika nostaa topikki uuteen nousuun ja avata ihan virallisesti portit rasvaripuleihi. Kaikki tiedämme, että mw2 lähestyy päivä päivältä. Tämän huomatessani aamulla tajusin myös että tarvitsemme pelaajia tuon ilmestyessä. Moni nykyisistä kun lähtee niihin vanhoihin klaaneihinsa ja jättävät aukkoja riveihimme. Nyt haluamme juuri sinut siellä paikkaamaan näitä aukkoja.

Näillä näkymin pelaamme toistaiseksi CoD4:sta (ehkä jatkossakin enemmän tai vähemmän luultavasti vähemmän) ja tulevaisuudessa eli tuossa joskus kun mw2 ilmestyy niin sitä pääasiassa.

Pari asiaa ois kiva...
-omistat jonkinsortin headsetin
-pystyt pelaamaan meidän kanssa ja kestämään meidän juttujen heikkoa tasoa (ikäjakautuma noin 15-23v näistä ketkä jäävät pelaamaan mw2:sta, porukassa ollut kyllä vanhempiakin mukana ja hyvin ovat kestäneet vaikka nuorempiakin ollut mukana)
-osaat pelata jotenkin (meidän tason nelosesta voit tarkistaa pelimiesliigasta tai gamebattlesista linkki viestin lopussa)
-aktiivisuus katsotaan hyvällä esim irc ja pelaa usein

Tässä nyt jossain välissä jos joku sattuu hakemaan niin viisaat kokoontuu ja ilmoittavat kyllä mithä tehdään.

Lähetelkää miulle vaikka niitä privaviestejä jos kiinnostaa.

- Clan Steatorrhoea - - Call of Duty 4: Modern Warfare Team Profile, Stats, Schedule, Players, News - COD 4 for PlayStation 3 (PS3)

Laitetaan nyt tämä MW2 gb sivu myös tänne. Roosteri vielä vajaa, koska äsken laitoin pystyyn mutta eiköhän se tässä viikon mittaan saa täytettä.
Clan Steatorrhoea - Call of Duty: Modern Warfare 2 Team Profile, Stats, Schedule, Players, News - Modern Warfare 2 for PlayStation 3 (PS3)

Ei mulla muuta, hyvät viikonloput.

Ylös Bottom