Tarja_pk
Toimitus
Counter-Strike: Global Offensiven BLAST-turnauksen finaaliotteluita jouduttiin viivästyttämään yllättäen ihan alkumetreillä.
Lykkäys johtuu turnaukseen osallistuvien pelaajien kiellosta puuttua äänikomentoihin ja näyttötallenteisiin. Käytännössä ammattipelaajat eivät siis halua turnauksen järjestäjien kuuntelevan tai katsovat ottelua heidän näkökulmastaan.
Pelaajia hiertää BLASTin tapa käyttää keräämäänsä taktista informaatiota jakaen sitä esimerkiksi analyytikoille. Kuvatallenteiden kerääminen vaikuttaa pelaajien mukaan myös koneiden suorituskykyyn.
Ilmoitus ongelmasta tehtiin juuri ennen BLAST Premier Fall -finaalin ensimmäistä ottelua, jossa olisivat olleet vastakkain Vitality ja Mouseports.
Players refuse BLAST access to voice comms and video screen recordings without agreement on how information is handled pic.twitter.com/8RoofaQRA1
— Counter-Strike Professional Players' Association (@CSPPAgg) December 8, 2020
Lue juttu sivustolla...
Lykkäys johtuu turnaukseen osallistuvien pelaajien kiellosta puuttua äänikomentoihin ja näyttötallenteisiin. Käytännössä ammattipelaajat eivät siis halua turnauksen järjestäjien kuuntelevan tai katsovat ottelua heidän näkökulmastaan.
Pelaajia hiertää BLASTin tapa käyttää keräämäänsä taktista informaatiota jakaen sitä esimerkiksi analyytikoille. Kuvatallenteiden kerääminen vaikuttaa pelaajien mukaan myös koneiden suorituskykyyn.
Ilmoitus ongelmasta tehtiin juuri ennen BLAST Premier Fall -finaalin ensimmäistä ottelua, jossa olisivat olleet vastakkain Vitality ja Mouseports.
Players refuse BLAST access to voice comms and video screen recordings without agreement on how information is handled pic.twitter.com/8RoofaQRA1
— Counter-Strike Professional Players' Association (@CSPPAgg) December 8, 2020
Lue juttu sivustolla...