Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CSI - Grave Danger (R2UK) 10.10.2005

Vastaus: CSI - Grave Danger (R2UK) 10.10.2005

Oli muuten aivan loistava jakso tuo vaikka ekan episodin missasinkin tyylikkäästi :D

Meininki oli aivan toisin tyystin erilainen kuin missään muussa CSI-jaksossa.

Itse tykkäsin myös tuosta jaksosta. Ainoa mikä häiritsi olivat nuo mainoskatkot, joita taisi olla enemmän kuin normaalisti, tosin niin lyhyitä ettei edes jääkaapilla kunnolla kerennyt käydä!

Tuli katsottua tuo jakso pienillä ennakko-odotuksilla, koska en halunnut sortua pelkästään Tarantinon fanitukseen. Pidin jaksosta kuitenkin enemmän kuin osasin odottaa. Hienosti tuotiin syvyyttä jaksoon, eikä se jäänyt pelkästään CSI-pätemiseksi. Täytyy myös todeta, ettei George Earlsin(Nick) roolisuorituksesta puuttunut tippaakaan uskottavuutta. Hieno jakso, hienon miehen ohjaamana.

PS. Sincitymäinen kohtaus oli teh huikeus :)

ArTTu83 sanoi:
Itse tykkäsin myös tuosta jaksosta. Ainoa mikä häiritsi olivat nuo mainoskatkot, joita taisi olla enemmän kuin normaalisti, tosin niin lyhyitä ettei edes jääkaapilla kunnolla kerennyt käydä!

Jaksokin oli pidempi kuin normaalisti kun siinä oli kaksi jaksoa ;)

Jarmo Hänninen sanoi:
Jaksokin oli pidempi kuin normaalisti kun siinä oli kaksi jaksoa ;)

Joo, mutta ensimmäiseen tuntii taisi tulla jo neljä mainoskatkoa mikä on ainakin minun mielestä liikaa!

Hyvä jakso oli tosiaan, minua tosin hieman häiritsi se kohta, jossa etsivät löysivät sen haudatun koiran, se oli mielestäni naurettavaa katsojan huijausta, kun jostain syystä Nick muka luuli juuri samaan aikaan, että häntä kaivetaan ylös vaikkei tähän luuloon ollut mitään syytä...

Aivan helvetin hyvä jakso. Jännitystä riitti ja paljon mielenkiintoisia ideoita. Patologi kohtaus olikin hauskaa Tarantino mustaa huumoria :D

Dr Evil sanoi:
kun jostain syystä Nick muka luuli juuri samaan aikaan, että häntä kaivetaan ylös vaikkei tähän luuloon ollut mitään syytä...
Eikös se kuullut niitä ääniä siitä laatikosta...
kun se oli hajoilemassa.

Oli kyllä ihan hyvä jakso. En ole paljon CSI:tä katsonut, joten en nyt osaa verrata oliko erityisesti parempi kuin yleensä. Ehkä osittain olin kuitenkin hieman pettynyt. Odotin vähän enemmän sellaista Tarantino-fiilistelyä, enkä ihan näin perinteistä jaksoa. Reservoir Dogs tyylinen keskustelu löytyi pöydän ympärillä, mutta oliko siinä edes takakonttikohtausta?
No joo, Tarantinon menevää dialogia löytyi kyllä, ja vaikkei se aina tuntunut sopivan kaikkien hahmojen suuhun, olin kuitenkin tyytyväinen. Hyvää läppää. Ja juoni oli jännittävä ja toimi loppuun asti, ottaen huomioon, että kyseessä on "vain" TV-spesiaali.

Ensimmäiset laatikkokuvat olivat muuten jälleen aika ahdistavia.

Ylös Bottom