Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cube, Xbox ja PC

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gardug
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

gardug

New Member
Olen onnellinen uuden Gamecuben omistaja. Nintendo on vakuuttanut minut omaperäisellä pelitarjonnallaan. Starfox Adventures on ilmanmuuta yksi parhaista peleistä mitä olen pelannut. Pelimakuni oli aikaisemmin hyvin roolipeli ja 3D-räiskintä painotteinen. Starfoxin lisäksi pelailenkin PC:llä Neverwinter nights:ia ja Xboxilla Haloa, Morrowindia ja Splinter Cell:ia. Seuraan paljon eri pelifoorumeita ja olenkin pistänyt merkille omituisen "pelialustakiihkoilun". Mitä tarpeita tuollainen tyydyttää? Miksi minun Cuben omistajana pitäisi olla tyytyväinen vaikkapa Xboxin, Pleikkarin tai PC:n vastoinkäymisistä?

:confused:

....Metroidia ja Zeldaa odotellessa....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gardug
olenkin pistänyt merkille omituisen "pelialustakiihkoilun". Mitä tarpeita tuollainen tyydyttää? Miksi minun Cuben omistajana pitäisi olla tyytyväinen vaikkapa Xboxin, Pleikkarin tai PC:n vastoinkäymisistä?

Ellet ole Inertia ja vihaa kaikkea mikä on MSn tekemää vaikka se sitten olisi kehitysapu kehitysmaihin, niin ei mitään syytä - vaikka toki itse toivon että PS2 menettäisi vain enemmän asemaansa kilpailulle, ettei pääse syntymään missään nimessä uudelleen sitä mitä oli 8-bit aikakaudella kun Nintendo veti pelintekijöiden rahoja itselleen NESin avulla järjettömästi, kun tuohon asemaan pääsi - ja siihen asemaan kaikki tahtoisivat nytkin.

Ylös Bottom