Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cuben hack´n slash -pelit, joissa tiimimoodi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FelisLeo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

FelisLeo

Gamereactor
Huomasin EA:n Return of The Kingin olevan loistava paljolti sen co-op -moodin vuoksi. mitä muita hack-pelejä on Cubelle, jossa on mahdollisuus pelata kavereiden kanssa samalla ruudulla yhtä aikaa? Siis nimenomaan ei kaveria vastaan vaan kaverin kanssa.

Minulle ehdotettiin Baldur´s Gatea ja Champions of Norrathia, mutta tietääkseni kumpaakaan ei ole Cubelle?

Final Fantasyn Chrystal Chroniclesia ehdoteltiin myös.

Baldurs Gate: Dark Alliance löytyy kyllä cubelle, mutta kakkos osaa ei. Luultavasti jossain vaiheessa sekin tulee cubelle. Ps2 versiota tosta BGDA:sta oon pelannu ja ihan hyvä meno siinä oli ja hauskaa oli kaverin kanssa pelata.

BGDA ei ole cubella kyllä mitenkään erityisen hyvä. Käännös on lievästi sanottuna mennyt päin helvettiä.

Tosiaan, kuten keiu sanoi, BGDA-käännös on aika hutaistun oloinen. Ei peli Cubellakaan mikään erityisen huono ole, mutta muilla formaateilla taas teknisesti paljon parempi, siksi siis nautittavampi.

- Esa

Jostain syystä on kauhea halu saada "hack´n slash" peli, mutta olen 100% varma, että niihin kyllästyy liian nopeasti yksinkertaisuuden takia.

Vastaus: Cuben hack´n slash -pelit, joissa tiimimoodi?

Kovin myöhään huomasin tämän ketjun.

Gauntlet: Dark Legacya hakkasin veljen kanssa innolla, kunnes pääsimme pelin läpi. Uudelleenpeluuarvo on olematon, mutta suosittelen silti, mikäli satut jostain vielä löytämään.

Girgo sanoi:
Jostain syystä on kauhea halu saada "hack´n slash" peli, mutta olen 100% varma, että niihin kyllästyy liian nopeasti yksinkertaisuuden takia.

Itse asiassa välttämättä ei. Niiden kanssa tulee vähän sellainen fiilis. että ei viitsisi lainkaan lopettaa.

Minä tylsistyin aika nopeasti tuohon BG:DA:n. Yksin pelasin kerran läpi ja kerran kaverin kanssa eri hahmolla. Ihan mukava peli, mutta liian vähän vaihtelua. Co-op:ina tietysti tuplasti hauskempaa kuin yksin.

Mijo sanoi:
Gauntlet: Dark Legacya hakkasin veljen kanssa innolla, kunnes pääsimme pelin läpi. Uudelleenpeluuarvo on olematon, mutta suosittelen silti, mikäli satut jostain vielä löytämään.

Ostin tuon Citymarketin Mammuttimarkkinoilta hintaan 19,99 muistaakseni ja sain ainakin alustavasti emännän houkuteltua sitä pelaamaan. Katsotaan nyt, miten peli kulkee. Kauhean huonot arvostelut sai KonsoliFINissä, mutta ihan kohtuulliset Tiltissä.

Ainakin sen voinee sanoa, että mitään kauhean mullistavan uutta ja omaperäistä ei pidä osottaa, mutta se ei ole tavoitteenikaan.

FelisLeo sanoi:
Ostin tuon Citymarketin Mammuttimarkkinoilta hintaan 19,99 muistaakseni ja sain ainakin alustavasti emännän houkuteltua sitä pelaamaan. Katsotaan nyt, miten peli kulkee. Kauhean huonot arvostelut sai KonsoliFINissä, mutta ihan kohtuulliset Tiltissä.

Kuin myös. Viikonloppuna tarttui matkaan Mammuttimarkkinoilta ja useita tunteja avovaimon kanssa pelailtu. Peli kyllä teknisesti hieman vanhahtava ja kömpelö, mikä lienee osaltaan syy arvosteluiden huonoihin pisteisiin - silti ainakin näin alkuun varsin hauska viihdettä syysiltojen ratoksi. Baldur's Gate löytyy myös hyllystä, mutta siitä tuo kauniinpi puolisko ei ole vielä innostunut. Pitänee pistää tuo Return of the King ostoslistalle.

Ylös Bottom