Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cuben hankkiminen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja crsin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

crsin

New Member
Oon ajatellu ostaa cuben kannattaako mun ostaa? onko se enää ostamisen arvonen?
Ja voisisitteko kertoo muutaman hyvän pelin.
 
Vastaus: Cuben hankkiminen?

crsin sanoi:
Oon ajatellu ostaa cuben kannattaako mun ostaa? onko se enää ostamisen arvonen?
Ja voisisitteko kertoo muutaman hyvän pelin.
Jos on kokonaan cube jäänyt välistä niin ehdottomasti on hankkimisen arvoinen, käytettynä saa perus paketteja ~35e hintaan ja pelejä löytyy varmasti myös edullisesti käytettynä.

Täältä löytyy listaa cuben parhaista peleistä http://www.metacritic.com/games/gamecube/scores/.
 
Vastaus: Cuben hankkiminen?

crsin sanoi:
Oon ajatellu ostaa cuben kannattaako mun ostaa? onko se enää ostamisen arvonen? Ja voisisitteko kertoo muutaman hyvän pelin.

Tällä hetkellä tilanne on rehellisesti sanoen hyvin ristiriitainen. Cuben saa erittäin edulliseen hintaan, mutta jollet ole valmis alkamaan hankkimaan pelejä ulkomailta, joidenkin klassikoiden hankkiminen voi olla vaikeaa. Tämä johtuu yksinkertaisesti siitä, että suomalaiset pelikaupat eivät enää pahemmin myy Cube pelejä. Lisäksi käytettyjen pelien hinnat ovat välillä yllättävänkin korkeat kiitos kokoelmiaan täydentävien keräilijöiden takia. Peleistä en uskalla antaa suosituksia, ennen kuin tiedän enemmän pelimaustasi. Mitkä pelityypit ovat henkilökohtaisia suosikkejasi ja kuinka vaikea peli saa olla?
 
Vastaus: Cuben hankkiminen?

Vaikea sanoa... tietysti Cube on erinomainen masiina ja sille on paljon hyviä pelejä. Jos haluat halvan pelikoneen ja sille muutaman pelin ja se riittää sinulle, niin ilman muuta kannattaa ostaa. Todennäköisesti uudet pelit eivät ole pääasia, koska vasta nyt Cubea suunnittelet ostavasi, joten pelikirjaston kartuttaminen silloin tällöin uudella pelillä voisi ajaakin asiansa tässä tapauksessa. Mikäli tarkoitus on kerätä tuhti arsenaali Cube-pelejä, niin tottakai ainoa vaihtoehto on Cube:). Tällöin tosiaan luottokortti lienee lähes pakollinen.

Vaikka kysyitkin nimenomaan Cubea, niin Cuben pelithän toimivat myös Nintendon uudella Wii-konsolilla, joka julkaistaan joulukuussa. Hintakaan ei ole paha, kun saat mahdollisuuden aivan uusiin peleihin samassa paketissa. Jos pelailet vain vähän, niin silloin halvempi ja järkevämpi on tietty hommata pelkkä GC. Mä tekisin tässä vaiheessa tämän Wii-ratkaisun, jos mulla ei Cubea jo olisi.
 
Vastaus: Cuben hankkiminen?

No ostin sitten tänään cuben mun kamult 30euroo + jottai pientä tavaraa. Sain siihen pakettiin cuben ohjaimen johdot sunshinen ja 4mt muistikortin:)
 
Ylös Bottom