Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cuben mätkintäpelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acidnator
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Acidnator

Member
Mitäs sanotte, onko kannattavaa ostaa Bloody Roar: Primal Fury, vaiko kituuttaa jonnekki ens vuoteen asti että saa Soul Calibur II?
Vai Tekken Advance, siinäpä pulma :D
Ihan oikeasti, onko Cubelle tulossa mitään mätkintää josta olis edes lupa odottaa mitään. Luin julkaisulistoista että elokuussa tulis joku Soul Fighter ja Capcom vs SNK 2 : EO. Kommenttia näistä?

Mäkin odottelen. En mä tosta Bloody Roarista oo innostunu. Pahus kun ne kääntäis ton VF4:sen tälle. Nyt pitää tapella SSBM:llä!

Tulostin justiin listan miten noita hahmojakin saa avattua plus kenttiä. Kyllä on kotona askarta!

Hanki SSMB vaikket hirveesti pitäisikään Nintendon hahmoista, itse olin skeptinen tuon pelin suhteen mutta kun rupesin pelaamaan niin kyllä ihmeellisesti jää kone päälle tunneiksi ja rupee tulla pakkomielle pelata vaan lisää ja lisää ;)...Parasta mätkintää sitten Soul Caliburin...Seuraava mätkintäpeli jota odotan todella innolla on Soul Calibur 2 =)

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH!!!! Toi heppu yrittää ohjastaa MUA Meleen ostamaan. Kuule poikaseni, mulla on ollu sekä vanhempi SSB että uus SSBM julkaisupäivistä lähtien, eikä mättämisen loppua näy. EsaMakijan kanssa ollaan Smashin ilosanoman saattajia :D

Osta Tekken Advance. Siinä on hyvä mättö ainakin Advancelle. Kokemusta tekkeneistä on sellaset 4 vuotta ja ei tämä oo mikää huono todellakaa. :D

Hmm joo näin ton sun viestikokoelmas siitä GBA osastolla...pitää kattoa jos pääsis testaamaan ensin kaupassa, kun en ihan varma ole. Mun mielestä mätkintä tarvii kaksinpelin, jota en pysty käyttämään gba:lla vaikka semmonen onkin. Kaverin kanssa on mätöt BR2 playkalla semmosia että molemmat tuntee toisten liikkeet ja tyylit, joten voitto irtoaa vain toisen virheistä.

Juupajuu, tulipa tossa ostettua se peli ja noin tunnin session jälkeen tuntuu hyvältä. Grafiikka on parasta mitä olen omilla koneillani nähnyt PC mukaanlukien, ja äänetkin ovat ihan ok(varsinkin jotkut oikein jykevät mäjäytykset). Testaamani hahmot tuntuvat ainakin tarpeeksi erilaisilta. Seinien irti lähteminen on mukava juttu, tosin koneita vastaan saa tietyilla hahmoilla joskus helpon 1-hit-ringout iskun toisessa erässä jos ekassa oli joku seinä lentänyt irti. Illalla testaamaan moninpeliä, stay tuned jos kiinnostaa ;)

Ylös Bottom