Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cubeni tekee kuolemaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja svr
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

svr

New Member
N. puoli vuotta vanha cubeni alkaa hyytyä pelikäytössä, lähinnä SSBM:ssä kun muuta ei tule nykyään enää pelattua cubella. Peli hyytyy poke floats kentässä pelikelvottomaksi kolmella pelaajalla, alussa kun sain cuben sama kenttä toimi ilman ongelmia neljällä pelaajalla. Ehkä muutkin kentät saattaa näyttää hyytymisen merkkejä, en ole varma mutta tämä kenttä ainakin. Onko normaalia?

Cubella on keskimäärin pelattu 1h / päivä puolen vuoden aikana, 80% peliajasta smashia. Kuutio on myös matkustanut jonkun verran, en ole ainakaan tietoinen mistään pahemmista kolhuista että pitäisi sen suhteen olla kunnossa.

Vastaus: Cubeni tekee kuolemaa?

Pelilevykin voi aiheuttaa noita hyytymisiä. Se kannattaa siis tarkistaa naarmujen ja muiden skraidujen varalta.

Levyssä ei ollut naarmuja tai mitään töhnää edes. Pitänee testailla kunnolla kunhan jaksaa. Meneeköhän kuutio takuuseen tuon hidastelun takia?

feldon sanoi:
Pelilevykin voi aiheuttaa noita hyytymisiä. Se kannattaa siis tarkistaa naarmujen ja muiden skraidujen varalta.

oletko ihan varma? Ymmärtääkseni naarmuinen pelilevy pitäisi antaa DRE:n, eikä vaan hidastella. Kuullostaapi siltä että ehkä siili on irronnut prossasta tms.

Calathia sanoi:
oletko ihan varma?
Samanlaisia vikoja on tullut vastaan PS2:n ja Xboxin kanssa, mutta ilmeisesti se ei nyt ollut ongelma:

svr sanoi:
Levyssä ei ollut naarmuja tai mitään töhnää edes. Pitänee testailla kunnolla kunhan jaksaa. Meneeköhän kuutio takuuseen tuon hidastelun takia?
Suosittelen testaamaan myös muiden pelien kanssa. Jos sama jumittelu jatkuu, niin ei muuta kuin takuuseen. Kyllä laitteen pitäisi kestää vähän enemmän kuin puoli vuotta. Matkustaessa tulleita kolhuja ei kuitenkaan lasketa takuun piikkiin, joten pitää olla tarkkana.

Mulla on tapahtunut sama ilmiö niin kauan kuin mulla on Kupe ollut, mutta ei tuossa kentässä, vaan Venomissa. Ja siinäkin satunnaisesti neljällä pelaajalla. Joka ikinen kerta se ei töki (vain ehkä 30% kerroista), eikä pelikelvottomaksi asti mene missään nimessä, vain ärsyttäväksi.

Kuuluuko tämäkään asiaan, vai onko mullakin Kupessa häikkää jossain kohtaa?

The_Host sanoi:
Mulla on tapahtunut sama ilmiö niin kauan kuin mulla on Kupe ollut, mutta ei tuossa kentässä, vaan Venomissa. Ja siinäkin satunnaisesti neljällä pelaajalla. Joka ikinen kerta se ei töki (vain ehkä 30% kerroista), eikä pelikelvottomaksi asti mene missään nimessä, vain ärsyttäväksi.

Kuuluuko tämäkään asiaan, vai onko mullakin Kupessa häikkää jossain kohtaa?
Jos missään muussa kohtaa tai missään muussa pelissä ei hyytymistä esiinny, niin taitaa olla ihan pelin omituisuus.

Ylös Bottom