Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dance Dance Revolution

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rainman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Rainman

New Member
Hyvät tanssipelien tuntijat : kumpis kannattaisi ostaa ensikosketukseksi tanssipeleihin : Club Mix vai 2nd Mix ja mix? ;)

2nd mix (ja mix). Club mixin biisit on ainakin mun mielestä paljon tylsempiä.

Mulla on toi 2nd mix ja ihan jees on. En vain tajua miksei se tallenna pisteitä listalle. Ärsyttää.

Sain juuri molemmat Hong Kongista. Ei kellään sattuisi olemaan Club Mixin backuppia, minä kun en raaskisi repiä muoveja pelien päältä ;)

-=Pacdam=-

Onko joku saanut pelin tallentamaan high scoret listalle? Kone tuntuu haluavan vain A-1 porttiin muistikorttia. Mutta siinä kun on oltava tanssimatto (kuten myös kakkosportissa kun pelataan kaksinpeliä)...

Jeesatkaa nyt hyvä ihmiset mäessä! Ollaan saatu hirveitä tuloksia mutta listalle ei tunnu menevän mitään! Missäköhän on ongelma?!

Noniin, listatulosongelma selvitetty. Täytyy päästä kolme tasoa läpi ennen kuin kone edes suostuu tallentelemaan mitään.. Vaan muistikortti pitää silti olla aina ykkösportissa, siltä ainakin tuntuu..

Enivei, onko kukaan saanut 2nd Mixissä "Endless"-tasoa auki? Tuossa juuri avautu. Mitähän ihmettä sen "Hidden", ym speciaalit oikein tarkoittavat. Vaikeilta biiseiltä tuntuvat!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Noniin, listatulosongelma selvitetty. Täytyy päästä kolme tasoa läpi ennen kuin kone edes suostuu tallentelemaan mitään.. Vaan muistikortti pitää silti olla aina ykkösportissa, siltä ainakin tuntuu..

Enivei, onko kukaan saanut 2nd Mixissä "Endless"-tasoa auki? Tuossa juuri avautu. Mitähän ihmettä sen "Hidden", ym speciaalit oikein tarkoittavat. Vaikeilta biiseiltä tuntuvat!!!

Yksi kappaletta Tonppaa sai sen justiinsa auki. Vai olinko se minä? Dunno. Lisää juomaa....

-A

Avovaimo sai juuri tulokseksi S. Kultanen S-kirjain, arvo superior. Kaikki oikein. Mä sain C. Kova oli kaksintaistelu silti. Nyt on hiki.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Avovaimo sai juuri tulokseksi S. Kultanen S-kirjain, arvo superior. Kaikki oikein. Mä sain C. Kova oli kaksintaistelu silti. Nyt on hiki.

!!! KAUHIA TULOS! Siis tuliko tuo S normaalitasolla, yhteispisteissä tuo arvosana siis? Huh... Varmaan oli älyttömät pisteet...

Mutta nyt on mullakin Club Mix. Tuntuvat vähän hitaammilta biiseiltä...

Ylös Bottom