Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dances with Wolves UK SE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jari Tomppo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jari Tomppo

New Member
Eikös tuo Joukon etusivulla uutisoima tuleva Dances with Wolves Britti Special Edition tripla-DVD ole kutakuinkin yhteneväinen aikaa sitten Suomessa julkaistun tripla-DVD:n kanssa? Ainakin suomijulkaisu sisältää pitkän version leffasta, DD 5.1 & DTS -ääniraidat sekä muikeat ekstrat kolmoslevyllä.

Vastaus: Dances with Wolves UK SE

Onko kukaan muuten nähnyt suomalaista SE:tä halvemmalla kuin se normaali 30 euroa?

Kaippa tuo SE boxi pitää lainata kirjastosta, katselin sitä viimeksi mutten jaksanut kantaa sitä. On siitä aika kauan aikaa kun viimeksi olen nuokin nähnyt.

Hex sanoi:
Onko kukaan muuten nähnyt suomalaista SE:tä halvemmalla kuin se normaali 30 euroa?

Kyllä. Jossain Anttilassa näin alle kahdella kympillä. Tais olla Helsingin Graniittitalon Anttila.

Tonppa sanoi:
Kyllä. Jossain Anttilassa näin alle kahdella kympillä. Tais olla Helsingin Graniittitalon Anttila.
Kiitti. Täytyy käydä katsastamassa, kunhan vain ehtii.

Olisi muuten mielenkiintoista kuulla kommentteja tästä pidemmästä versioista niiltä, jotka ovat nähneet molemmat. Itse en läheskään aina pidä pidennetyistä director's cuteista.

Minä pidän enemmän lyhyestä versiosta. Jos perustella tarvii niin sanotaan vaikka ettei se lyhyempikään versio noin kolmetuntisena ole mikään lyhyt leffa eikä siinä lisätyssä kolmessa vartissa ole mitään olennaisen tärkeätä materiaalia vaan se tekee elokuvan hivenen laahaavaksi.

Alkuperäinen versio on mielestäni hyvin lähelle viiden tähden leffa ja pitkä versio neljän tähden nurkilla eli hyviä ovat molemmat, mutta silti olin pettynyt että tuosta SE -julkaisusta ei löytynyt alkuperäistä versiota. No onneksi hyllyssä on tallessa joskus v. -98 tienoilla julkaistu lyhyt jenkkiversio, joka noinkin vanhaksi julkaisuksi on suht.hyvälaatuinen.

Itse rakastin kolmen tunnin versiota (****½) mutta pitempi on vielä parempi (täydet *****)

Lisätyt kohtaukset todella tuovat tunnelmaa ja niitä todella kaipaa jos katsoo lyhyempää versiota; kolmen tunnin versiota en enää suostu edes katsomaan...

Eli mielipiteet vaihtelee.

Ylös Bottom