Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Jossakin oli pieni previkka kyseisestä pelistä ja aika monta kuvaakin, piirrustustyylistä grafiikkaa, ei sentään Cell-shadingilla tehtyä, näytti ihan kivalta, aika näyttää, voi tulla ihan hyväkin paketti..
Ei siinä pelissä taustojen kanssa pelata...aika rumalta näyttää.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan krl85
kyllä toi on PAAALjon parempaa grafiikkaa kato vaan taustoja.
cell-shading hahmoihinkin varmaan tottuu...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Ei siinä pelissä taustojen kanssa pelata...aika rumalta näyttää.
Tarkoitin sitä, että hahmot näyttävät rumilta, ja totta en osta peliä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan krl85
jätä siis peli ostamatta, en minä vaan mitään rumaa näe, itse asiassa grafiikat ovat hyvin selkeät ja tarkat.
Totta eihän taustoilla pelata, miksi niitä edes laitetaan peleihin??
Mulla oli aluksi ongelmia myös sen vasara jäbän kanssa, mutta se tais tulla sitten, kun menee sitä dungeonia niin pitkälle ettei enään pääse,vaan se on pakko hakea.Ellei tämä sitten liity DC2..mulla on vaan 1.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Uudis hevari
miten sen paksukaisen saa mukaansa toisesta kaupungista.Ilmeisesti sitä tarvitaan sielä metsässä.Se vain valittaa faijaansa.Ja mitä sille pitää antaa?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Uudis hevari
Olen mennyt jo sen ihme viidakon yhdeksänteen maahan ja vastassa on portti joka vaatii sen paksukaisen.Vasemmalle jää luola johon ei pääse ilman jotain itemiä.Se sanoo vain "smells like a snake." Kysymykseni siis kuulu, että mitä minun täytyy antaa?
Eikös cell-shadingin idea ole juuri se, että hahmot näyttää 2-d, mutta ovat 3d?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Kyllähän noi Cell-Shading-äijät näyttää aina pahvilta still-kuvissa...
Joo on kyllä. Tarkoitin siis, että ne näyttävät liikkeessä paljon elävemmiltä, luonnollisesti, eivätkä ole niin pahvin näköisiä, miltä näyttävät still-kuvissa. Vrt. The Legend of Zelda: The Wind Waker, joka näytti ensimmäisissä still-kuvissa naurettavalta, mutta livenä pelikuvassa todella hienolta.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Eikös cell-shadingin idea ole juuri se, että hahmot näyttää 2-d, mutta ovat 3d?