Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Chronicle (Dark Cloud 2)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zacharia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joskus tiltissä(heh) sanottiin että tää olisi tulossa nimellä dark chornicles ja ilmestyisi joskus ennen joulua
 
Jossakin oli pieni previkka kyseisestä pelistä ja aika monta kuvaakin, piirrustustyylistä grafiikkaa, ei sentään Cell-shadingilla tehtyä, näytti ihan kivalta, aika näyttää, voi tulla ihan hyväkin paketti..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Jossakin oli pieni previkka kyseisestä pelistä ja aika monta kuvaakin, piirrustustyylistä grafiikkaa, ei sentään Cell-shadingilla tehtyä, näytti ihan kivalta, aika näyttää, voi tulla ihan hyväkin paketti..

hahmot on tehty cell-shadingilla
 
Toivottavasti toi ei jää tommoseksi..edellisessä DC:a oli paljon parempi grafiikka..nyt hahmot näyttää kuin suoraan jostain leikatuilta...
 
kyllä toi on PAAALjon parempaa grafiikkaa kato vaan taustoja.

cell-shading hahmoihinkin varmaan tottuu...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan krl85
kyllä toi on PAAALjon parempaa grafiikkaa kato vaan taustoja.

cell-shading hahmoihinkin varmaan tottuu...
Ei siinä pelissä taustojen kanssa pelata...aika rumalta näyttää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Ei siinä pelissä taustojen kanssa pelata...aika rumalta näyttää.

jätä siis peli ostamatta, en minä vaan mitään rumaa näe, itse asiassa grafiikat ovat hyvin selkeät ja tarkat.

Totta eihän taustoilla pelata, miksi niitä edes laitetaan peleihin??
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan krl85


jätä siis peli ostamatta, en minä vaan mitään rumaa näe, itse asiassa grafiikat ovat hyvin selkeät ja tarkat.

Totta eihän taustoilla pelata, miksi niitä edes laitetaan peleihin??
Tarkoitin sitä, että hahmot näyttävät rumilta, ja totta en osta peliä.

Taustat kannattaa olla pelissä(?) mutta niiLLÄ ei pelata. Onko siis merkitystä jos hahmot näyttää leike-ukoilta, mutta taustat kiiltää kauneuttaan?
 
miten sen paksukaisen saa mukaansa toisesta kaupungista.Ilmeisesti sitä tarvitaan sielä metsässä.Se vain valittaa faijaansa.Ja mitä sille pitää antaa?:(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Uudis hevari
miten sen paksukaisen saa mukaansa toisesta kaupungista.Ilmeisesti sitä tarvitaan sielä metsässä.Se vain valittaa faijaansa.Ja mitä sille pitää antaa?:(
Mulla oli aluksi ongelmia myös sen vasara jäbän kanssa, mutta se tais tulla sitten, kun menee sitä dungeonia niin pitkälle ettei enään pääse,vaan se on pakko hakea.Ellei tämä sitten liity DC2..mulla on vaan 1.
 
Kyllähän noi Cell-Shading-äijät näyttää aina pahvilta still-kuvissa, mutta sitten kun ne ovat liikkeessä, niin kyllähän ne näyttävät paljon hienommilta ja elävämmiltä, eikä niihin enää kiinnitä edes huomiota hetken päästä. Todella hienolta näyttää.
 
olen jo tehnyt sen

Olen mennyt jo sen ihme viidakon yhdeksänteen maahan ja vastassa on portti joka vaatii sen paksukaisen.Vasemmalle jää luola johon ei pääse ilman jotain itemiä.Se sanoo vain "smells like a snake." Kysymykseni siis kuulu, että mitä minun täytyy antaa?
 
Re: olen jo tehnyt sen

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Uudis hevari
Olen mennyt jo sen ihme viidakon yhdeksänteen maahan ja vastassa on portti joka vaatii sen paksukaisen.Vasemmalle jää luola johon ei pääse ilman jotain itemiä.Se sanoo vain "smells like a snake." Kysymykseni siis kuulu, että mitä minun täytyy antaa?

Terve tuloa vaan Konsolifinin BBS:sään. Mutta ensimmäiseksi kannattaa pälyillä ympäriinsä. Eli täällä on peliapua alue, jossa voi kysyä apua pulma tilanteisiin. Näin apua saa helpommin, eikä kysymys huku muitten kirjoituksiin. Kunhan muistat laittaa tuolla otsikkoon pelin nimen ja vähän infoa missä kohtaa jumissa.

Ja siksi toiseksi tämä keskustelu on tarkoitettu Dark Cloud 2 keskusteluksi. Ei avun kyselyyn Dark Cloudista.
 
Kyllä tuo ihan kivalta näyttää, mua ei ainakaan nuo cell-shading grafiikat haittaa yhtään, ne on yleistymässä muutoinkin ja näyttää liikkeessä paremmilta kuin kuvissa.
 
Oon pelannu vaan pelin ykkösosaa demona, mutta tämä kakkonen vois olla ihan ostettavakin, kun luin lyhyen previkan gamespotilta. Varsinkin kuin se thirsty -mittari on häippässy ja kaupungin rakenteluun ja luoliin olis kanssa tulossa parannusta.

Pari kyssärii: Onko Euroopan ilm.päivästä mitään tietoa, edes 3 kk tarkkuudella? Peliä enemmänkin kuin vain demoa pelanneet: Mitä mieltä olitte taistelusysteemistä? Jotenkin varsinkin lepakoita vastaan taistellessa tuli semmonen olo, että sitä systeemiä ei oikein pysty "masteroimaan", eli kauhean paljon tuurista kiinni se että pääseekö lepakko nyt purasemaan ennen kuin sen saa kepitettyä, vaikka kuinka yritti taktikoida. Vai korjaantuuko toi upgradattujen aseiden myötä. Tajusko kukaan?

Eniten mua viihdytti pelissä sen lepponen tunnelma kun rakennellessa soi kepeä musiikki, ja rakentelu ei ole muiden pelkästään kaupungin rakentelua sisältävien pelien tapaan ajasta kiinni, kun ei ole muita sivilisaatioita kilpailemassa. toivottavasti sama jatkuu kakkosessakin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Kyllähän noi Cell-Shading-äijät näyttää aina pahvilta still-kuvissa...
Eikös cell-shadingin idea ole juuri se, että hahmot näyttää 2-d, mutta ovat 3d? :confused:
 
Peli on saanut tosi hyviä arvosteluita ulkomaisilla pelisaiteilla, joten tätä on syytä odottaa! Grafiikat on todella tyylikkäitä, pelin pitäisi olla monipuolinen ja kohtuupitkäkin. Onkohan kenelläkään tietoa milloin ilmestyy täällä Euroopassa..?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Eikös cell-shadingin idea ole juuri se, että hahmot näyttää 2-d, mutta ovat 3d? :confused:
Joo on kyllä. Tarkoitin siis, että ne näyttävät liikkeessä paljon elävemmiltä, luonnollisesti, eivätkä ole niin pahvin näköisiä, miltä näyttävät still-kuvissa. Vrt. The Legend of Zelda: The Wind Waker, joka näytti ensimmäisissä still-kuvissa naurettavalta, mutta livenä pelikuvassa todella hienolta.

Edit: Taitaa kyllä olla aika pakko-ostos peli, kun lukee noita arvosteluja.
Ja mitä siihen grafiikkaan tulee:
"Quite possibly one of the best looking games out on any system. What's not to like?" -IGN
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/22616.asp
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom