Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Cloud

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sakke
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
S

sakke

Guest
Olen jumissa shipwreckissä seitsemännessätoista kerroksessa.
ovessa on music box,mutta minulla ei ole mitä laittaa sinne,joten kertoisiko joku mistä löydän ko. esineen kiitti.

Käy rannassa siellä Queensin kalastuspaikan lähellä olevassa talossa, jossa ennen Queensin jälleenrakennusta kävit kaupassa. Lähellä siis myös Shipwreckin sisäänkäyntiä.
Olethan ollut hurskas poika ja käynyt kirkossa kuuntelemassa papin jorinan kirkkoon liittyvästä kirouksesta?

Niin siis sieltä talosta saanee sen siihen Music Boxiin sopivan avaimen.

hukassa taas...
En saannut avainta talosta rannalla, enkä kirkosta.pappi on aikaisemmin kertonut tarinan,mutta ei enää... Olenko voinnut kadottaa avaimen?

Tällaista sanoo walkthru:
Layer 16:
After this level, you should have most of Queens' Atla. Go village building
and restore its youth. Use my guide if you need to. You actually might want
to do this first since you'll need to complete the event with Yaya to reach
the boss. Trigger the event with Yaya and return to her for a second reading.
This time, choose the third new option. Grab the Music Box Key on the counter
in Rando's Shop. A touching dialogue.
jne blah blah.

hei hei heiii..joku muukin on ostanut tämän mestari teoksen!!!
olet siis juuri pääsemässä shipwrekistä..hmm let's see..tulee se ice queen..se on paha, mutta nostele aseita, mulla oli sillä moukari miehellä last judgement siinä kohdassa..
ja kun oot voittanut loppu pahiksen, älä sulje PS2:a vaan odota loppuun rauhassa, sillä 100 levelinen dungeon täynnä vihollisia unlockautuu!!! joten..älä sulje konsolia!! kestää noin kaksi minuuttia "Rhe End":stä ja sitten tulee että haluatko tallentaa pelin.ota yes, ja sitten tulee "New world ...." jotain..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
hei hei heiii..joku muukin on ostanut tämän mestari teoksen!!!

Mestari teokseksi en kutsuisi tätä millään ilveellä, mutta mieli piteethän ovat omakohtaisia.

Ylös Bottom