Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Shiva/Macalania Temple

Melankolistaja

New Member
Mun pitäs tehdä kaikki Destruction Sphere -jutut temppeleissä, että mä saisin Animan. Mä oon tehny jo muut, mutten Macalanian temppelin. Mä oon piessy Dark Shivan, mutta sen jälkeen, kun mä oon piessy sen, temppelistä alkaa tulla ulos Guado Guardianeja ja tulee aina taistelu, kun mä yritän mennä temppeliä kohti. Tietääkö kukaan keinoa päästä Macalanian temppeliin sisälle???

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gamemastah
Mun pitäs tehdä kaikki Destruction Sphere -jutut temppeleissä, että mä saisin Animan. Mä oon tehny jo muut, mutten Macalanian temppelin. Mä oon piessy Dark Shivan, mutta sen jälkeen, kun mä oon piessy sen, temppelistä alkaa tulla ulos Guado Guardianeja ja tulee aina taistelu, kun mä yritän mennä temppeliä kohti. Tietääkö kukaan keinoa päästä Macalanian temppeliin sisälle???

Kun olet tuon Dark Shivan tappanut juokset vaan pois sieltä samaan tyyliin kuin silloin aiemmin. Palaa sen jälkeen takaisin ja niiden vartijoiden tuleminen loppunut...

Re: Re: Dark Shiva/Macalania Temple

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin

Kun olet tuon Dark Shivan tappanut juokset vaan pois sieltä samaan tyyliin kuin silloin aiemmin. Palaa sen jälkeen takaisin ja niiden vartijoiden tuleminen loppunut...

Arvaappa kuka neropatti taisteli niitä sotilaita vastaan melkein tunnin...:D Siinä rupesi tuskanhiki kirpoamaan otsalle.

Re: Re: Dark Shiva/Macalania Temple

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin

Kiitti :)

apua

miten voin voittaa tuo dark shivan kun menen sinne niin se tappaa kaikki hamot heti kun ottelu alkaa kertokaa miten tuon selvittää

Re: apua

jos sun jätkillä on firststrike ehkä sulla on sit mahdollisuus päihittäää se shiva!

Re: apua

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan arit73
miten voin voittaa tuo dark shivan kun menen sinne niin se tappaa kaikki hamot heti kun ottelu alkaa kertokaa miten tuon selvittää
Jos Shiva iskee niin vikkelään, että tappaa kaikki hahmosi ennen kuin ehdit itse toimia kertaakaan, hahmoillasi on aivan liian pieni Agility. First Strike ei auta asiaa, sillä vaikka ehtisitkin lyödä Shivaa yhden kerran, kuolema todennäköisesti korjaa seuraavalla vuorolla.

Siitä siis vain hahmoja kehittämään. Sphere Board on käytävä läpi ainakin yhden kerran, ennen kuin Dark Aeonit on mahdollista voittaa kunnialla. Spoilahtavat ohjeet tehokkaaseen hahmonkehitykseen löytyy täältä.

Ylös Bottom