Dave Mirra2 ja SSX Tricky??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mana69
Niin eli saisko noihin kahteen peliin arvostelut?:p

SSX Tricky tulee, mutta vasta sitten, kun:

1.) Griever saa ko. pelin (pian)
2.) Griever saa ko. pelin arvosteltua

Eli siis joskus. ;)

edit: Dave Mirraa nyt ei kukaan arvostelisi, vaikka siitä maksettaisiin. :p

- Esa

ESA... BULL SHIT

En todellakaan luota Esan arvosteluihin ollenkaan, kun mies useasti ennen arvostelua herjaa peliä!

Kuinka hän voi esim. antaa pelille hyvät arvostelut jota hän on jo ennen peluuta haukkunut...

En noteeraa häntä miksikään Nintendo Guruksi.

Re: ESA... BULL SHIT

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
En todellakaan luota Esan arvosteluihin ollenkaan, kun mies useasti ennen arvostelua herjaa peliä!

Kuinka hän voi esim. antaa pelille hyvät arvostelut jota hän on jo ennen peluuta haukkunut...

:D I love you.

Mitäköhän sä nyt selität? Jos kyse on Dave Mirra 2:sta, niin en aio arvostella ko. peliä, jos se sinun oloasi yhtään helpottaa. ;)

- Esa

Kyllähän Esa saa tuonkinlaisia mielipiteitä esittää, jos se siis tietää jo että esim. Dave Mirra 2 on paska peli. Enkä ole ennen kuullut Esan dissaavan miään pelejä etukäteen, kun sanoit että se tekee sitä usein.
Mutta vähän toi "ei sitä kukaan arvostelisi" tosin ihmetyttää. En ole k.o. peliä pelannut koskaan. Luulisin kuitenkin että joku sentään siitä pitää? Tai sitten uskotaan että se on vaan paska.
Whateva. En sitä kuitenkaan tule ostamaan.

Re: Re: Dave Mirra2 ja SSX Tricky??

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

edit: Dave Mirraa nyt ei kukaan arvostelisi, vaikka siitä maksettaisiin. :p

Äläs nyt. Minä olen arvostellut paljon huonompia (Dave Mirra PS2:lla on kyllä ihan hyvä) 3DO:n pelejä pelkistä erikoispahvilaatikoista ;D

Joo, Esa on kyllä ihmeellinen Valioliigaa seuraava puppeli. Ei siihen kannata uskoa ylipäätänsä missään asiassa.

Viimeksi muokattu:
Re: Re: ESA... BULL SHIT

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

:D I love you.

Mitäköhän sä nyt selität? Jos kyse on Dave Mirra 2:sta, niin en aio arvostella ko. peliä, jos se sinun oloasi yhtään helpottaa. ;)

- Esa

No esim. joskus koku kysyi vastaavasti, että onko arvosteluja tulossa Bondista ja 18 Wheeleristä, niin sinä vastasit näin

Ei ole tulossa, mutta tässä lyhyesti:

Bond: HUONO
18 Wheeler: TODELLA HUONO

Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: Re: ESA... BULL SHIT

No esim. joskus koku kysyi vastaavasti, että onko arvosteluja tulossa Bondista ja 18 Wheeleristä, niin sinä vastasit näin

HYI HYI, Esa!:D

Sydämeni itkee verta, kun haukut minua näin kovin.

Mutta jos James Bond ja Dave Mirra 2 ovat mielestäsi niin hyviä pelejä, niin miksi sitten haluat myydä/vaihtaa ne täällä -> http://konsolifin.net/bbs/showthread.php?s=&threadid=5992

Itken.

- Esa

Sillä olen pelannut ne useaan kertaan jo läpi, Dave Mirrankin joka hahmolla!!
Olen vaihtamassa en myymässä, koska en viitsi ostaa Pikminiä!

Hmm.. Arvostelin Bondin jokin aikaa sitten, ja kuinkas sen kävikään? Ja arvosanaa olisi pitänyt pudottaa ihan pelkästään loppuvihollisen takia.. Raketinheitin + jetpac = Ei hyvää päivää! :D

:D Olipa hyvä etten avannut AUF:in kun sen kuuluisan neljä kertaa ja myin pois :D

Ja Esalle: Ei se Dave Mirra ole huono peli, se on ihan hyvä, ja ite et oo varmaan ees testannu :<

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ganon
ja Esalle: Ei se Dave Mirra ole huono peli, se on ihan hyvä, ja ite et oo varmaan ees testannu :<

Olen kyllä pelannut, enkä tykännyt yhtään. Se on tietenkin vain ja ainoastaan minun mielipiteeni.

Ja SSX Trickyn pitäisi kohtapuoliin saapua Grieverin postilaatikkoon, eli arviota on odotettavissa jonkin ajan kuluttua.

- Esa

Tänään kilahti SSX postilaatikkoon.
Tässä on tosin tehtävänä sitä ennen Resident Evil, Lost Kingdoms ja Spider-man, joten saattaa mennä viikko jos toinenkin :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Tänään kilahti SSX postilaatikkoon.
Tässä on tosin tehtävänä sitä ennen Resident Evil, Lost Kingdoms ja Spider-man, joten saattaa mennä viikko jos toinenkin :p

Painotan raskaasti peliä Spider-man

Ylös Bottom