Televisio on nokia oceanic 32" jossa on 4 x scart, mutta en saa silti kuvaa tulemaan ulos normaalina. minulla on dreamcastin mukana tullut alkuperäinen johto ja svhs kaapeli ja Rf-unit. en ole varma onko tuo mitä luulen alkuperäiseksi johdoksi, niin onko se rgb scart vai komposiitti kaapeli. koska ostin koneen käytettynä kertokaa jos tiedätte.? tästä minun kaapelista ei lähde scart pää irti vaan on kokonaan yhtenäistä kaapelia.
Tällä alkuperäisellä johdolla en saa yhdelläkään scart paikalla kuvaa ykkös scarttiin kun laitan äänet kuuluu ja kuva hieman hahmottuu taustalla kun katsoo tarkkaan.
Svhs kaapelin kun kytken niin kuva tulee mutta kuvassa on raitoja ja osa peleistä näkyy hieman vihreänä.
Rf-unit kuva tulee mutta on todella raitainen ja epäselvä ja osa peleistä näkyy vihreänä.
olen myös käynyt televisiosta kaikki värijärjestelmät läpi mutta ei auta ongelma on ja pysyy.millä kaapelilla voisin saada kuvan näkymään oikein?
mistä erottaa rgb kaapelin ja komposiitti kaapelin?
Kertokaa vinkkejä laidasta laitaan kiitoksia.
Tällä alkuperäisellä johdolla en saa yhdelläkään scart paikalla kuvaa ykkös scarttiin kun laitan äänet kuuluu ja kuva hieman hahmottuu taustalla kun katsoo tarkkaan.
Svhs kaapelin kun kytken niin kuva tulee mutta kuvassa on raitoja ja osa peleistä näkyy hieman vihreänä.
Rf-unit kuva tulee mutta on todella raitainen ja epäselvä ja osa peleistä näkyy vihreänä.
olen myös käynyt televisiosta kaikki värijärjestelmät läpi mutta ei auta ongelma on ja pysyy.millä kaapelilla voisin saada kuvan näkymään oikein?
mistä erottaa rgb kaapelin ja komposiitti kaapelin?
Kertokaa vinkkejä laidasta laitaan kiitoksia.