Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DC sekoilee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tonppa

KonsoliFIN Alumni
Kaverini DC boottailee itseään ihan miten sattuu. Vika ei ole laserissa, sillä koneen ollessa ihan perusvalikossakin se voi yhtäkkiä sammua ja käynnistää itsensä saman tien.

Missäköhän vika? Kenelläkään muulla vastaavanlaisia ongelmia? Koneen avaus on suoritettu jo pariin kertaan mutta mitään näkyvää vikaa ei ollut havaittavissa...

Kokeile ensin, onko virtajohto miten tiukassa kiinni. Itselläni virtajohdon löysyys aiheuttaa tuollaisia.

Eiköhän se ole ollut tarpeeksi tiukasti kiinni, useamman kerran sitä on kuitenkin vetkuteltu. Mutta kokeillaas nyt silti vielä kerran...

Mutta jos jollakulla muulla olisi jotain vinkkiä...

Muistaakseni vanhalla boardilla oli tästä juttua. Jopa pölyisyys voi kai aiheuttaa tuollaista. Yksi syy voisi tietysti olla että tulee oikosulku jonnekin.

Pöly tosiaan ainakin auheuttaa tuota virran katkeilua. Avaa se dreamcast ja pyyhi pois pölyt siitä virtalähteen läheisyydestä. Kannattaa avata myös emolevystä yksi ruuvi, jotta saat nostettua sitä sen verran, että saat putsattua myös alapuolen. Auttoi ainakin minulla ja tuo virran katkeilu loppui.

Tämä auttoi ainakin minua ja yhtä kaveria:
http://pub6.ezboard.com/fgamerszone64493frm11.showMessage?topicID=25.topic
Lue tarkkaan ainakin ne virtalähteeseen liittyvät hommat, mulla ainakin homma hoitui kun puhdistin ne kuus "tappia" ja sen homman mihinkä ne v-lähteessä painuvat, lisää infoa löytyy vanhasta bbs:stä..

Tästä ja muista castin vakio vioista (myös siitä että koneita on mallia halppis ja mallia hiljaiset) vois muuten tehdä artikkelin tonne DCFINin puolelle *vinkki* :)

Joo, hyvä idea. DCFIN on ollut hiljaa jo jonkin aikaa. Mutta lienee aika herätä hiljaiselosta pikkuhiljaa tässä. Tiimiin kaivataan kuitenkin kipeästi lisää porukkaa, joten oikeasti, ilmoittautukaa jos kiinnostaa. Saahan siitä mainetta ja kunniaa jos ei muuta...

Ylös Bottom