Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

dead rising pieni problem!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja clone509
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

clone509

New Member
Miten vastaan niihin otisin puheluihin? Ku oon yrittäny koko päivän ettii nappii siihen.no en tiiä sopiiko tä tänne mut mist saan sen assault riflen? ku oon saanu vaan uzin,haulikon.sniper riflen ja pislan

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: dead rising pieni problem!

clone509 sanoi:
Miten vastaan niihin otisin puheluihin? Ku oon yrittäny koko päivän ettii nappii siihen.

Ristiohjainta vasemmalle...eikös se jopa vilkuta sitä ruudussa, kun puhelu saapuu? Puhutaankohan me edes samasta asiasta ;)

Ongelma!
Eli siinä case tehtävässä, missä pitää ottaa yhteen sen prätkällä ajelevan mimmin kanssa siellä kaupan ulkopuolella.

On aivan sama mitä teen, lähdenkö karkuun vai pieksenkö mimmin, niin aina tulee sama video pätkä missä se ajaa pois paikalta ja CASE EXPIRED. Ei siis natsaa enää juonen selvittely. PELI LOPPU.

Mitä sille tytölle sitte pitäs tehdä??

Voiko asiaan vaikuttaa se, että case on alkanut siis 3:00pm ja seuraava alkaa 12:00am ja kello on 11:25pm. Oon kyllä onnistunu pieksee misun ennen 12:a.

??!!??!!

Herojuana sanoi:
On aivan sama mitä teen, lähdenkö karkuun vai pieksenkö mimmin, niin aina tulee sama video pätkä missä se ajaa pois paikalta ja CASE EXPIRED. Ei siis natsaa enää juonen selvittely. PELI LOPPU.

Aika loppuu (ilmeisesti) ja siksi ei mene läpi. Ei muuta kun uutta peliä pystyyn tai pelaa läpi ja kerää leveleitä ja aloita sitten alusta casejen metsästys. Noiden case tehtävien kanssa ei kannata liikaa vitkastella. Ekalla kerralla huonon saven takia meni koko paska uusiksi: siis aivan viimeinen case meni munilleen kun oli save sellaisessa kohdassa että aika suorittamiseen ei millään enää piisannut.

Scatterbrain XO sanoi:
Aika loppuu (ilmeisesti) ja siksi ei mene läpi. Ei muuta kun uutta peliä pystyyn tai pelaa läpi ja kerää leveleitä ja aloita sitten alusta casejen metsästys. Noiden case tehtävien kanssa ei kannata liikaa vitkastella. Ekalla kerralla huonon saven takia meni koko paska uusiksi: siis aivan viimeinen case meni munilleen kun oli save sellaisessa kohdassa että aika suorittamiseen ei millään enää piisannut.

Eli vaikka ehtii tehdä tehtävän ennen suraavan casen alkua, ni ei silti kelpaa...
Hanurista. Wituttaa. Alusta siis...

Herojuana sanoi:
Eli vaikka ehtii tehdä tehtävän ennen suraavan casen alkua, ni ei silti kelpaa... Hanurista. Wituttaa. Alusta siis...

Onhan se. Muutamssa casessa itselläni aika ylittyi kun piti juosta security roomiin mutta silti sai casen suoritettua. Pari kertaa on kuitenkin käynyt silläkin tavalla, että minuutilleen jos ei ole oikeassa paikassa oikeaan aikaan, menee homma uusiksi (esim just sen viimeisen casen kanssa)..

Ylös Bottom