Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Space 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dante2582
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Dante2582

New Member
Kehittäjä: Visceral Games
Julkaisija: Electronic Arts
Julkaisu: 28.1.2011
Lajityyppi: third person action adventure/horror survival
Pelimuoto: kampanja, single player
Ikäluokitus: ESRB: M, PEGI: 18+
Alusta: Playstation 3, Xbox 360,
Tallennusväline: DVD, Blu-Ray
Twitter: Isaac Clarke (isaacclarke) on Twitter
Facebook: Tervetuloa Facebookiin

In Dead Space 2 hero Isaac Clarke returns for another heart-pounding adventure, taking the fight to the Necromorphs in this thrilling action-horror experience. New tools to gruesomely slice and dismember the Necromorphs complement Isaac's signature Plasma Cutter, empowering him as he meets new characters, explores epic Zero-G environments, and fights against a relentless Necromorph onslaught. Survival isn't the only thing on Isaac's mind in Dead Space 2 – this time, he calls the shots

Tarina jatkaa ykkösosasta tutun Isaac Clarken matkaa 3 vuotta ensimmäisen osan tapahtumista.

Ei löytynyt vielä ketjua tälle. Onko täällä joku muu innoissaan tästä.:D Ensimmäinen osa oli melkeinpä parasta kauhutoimintaa PS3lle ja parempaa jatkoa tulossa. Arvosteluja odotellessa (tai enhän itse ikinä pelejä osta arvostelujen perusteella) mutta pakko-ostos kuitenkin.

Tässä vielä maistiaisia Kotakulta, vähän pelivideota vaikkakin sumeaa kuvaa + poimintoja muilta sivustoilta. Aika vähän vielä löytyy tietoa tästä pelistä mutta päivitellään kun lisää infoa tulee.

Dead Space 2 First Look: Isaac on a Train - Dead Space 2 - Kotaku

Dead Space 2 – Wikipedia

News: Dead Space 2 release date set for 2010 - ComputerAndVideoGames.com

PAX East 10: Dead Space 2 First Look - PlayStation 3 Preview at IGN

Dead Space 2

Löyty tämmöset missä näkyy Isaacin uus asu ja uusia necromorpheja


 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dead Space 2 [PS3 Hype]

Itekin kuullut että vasta vuoden loppupuolella julkaistaan. Kuulemma tekijät panostavat tähän peliin oikein kunnolla... Ite laitoin itse asiassa tänään vasta ykkösosan (+Bioshockin) tilaukseen kun sain17€ / kpl CDONista.

Viikonloppuna sitten ruskea läntti koristelee sohvaa, vai mites se nyt menikään? :)
 
Vastaus: Dead Space 2 [PS3 Hype]

Itse toivon että pelintekijät eivät sortuisi kehittelemään mitään keskinkertaista multiplayeria singlen rinnalle, vaan laittaisivat kaikki ideat ja voimavarat siihen singleen = lisää pituttaa itse storylle.
 
Vastaus: Dead Space 2 [PS3 Hype]

Itse toivon että pelintekijät eivät sortuisi kehittelemään mitään keskinkertaista multiplayeria singlen rinnalle, vaan laittaisivat kaikki ideat ja voimavarat siihen singleen = lisää pituttaa itse storylle.

Tätä toivon minäkin. Aika monenkin pelin suhteen. Nykyisin kun tuntuu olevan suuri ongelma se, että koitetaan multiplayerilla paikata sitä a)lyhyttä b)muuten heikkoa c)molemmat edelliset, yksinpeliä. Virkistävinä poikkeuksina sitten joku Dragon Age esim. siis siinä, että kylmästi jätetty se puolivillainen viritys tehdä multiplayer kokonaan pois ja keskitytty suoraan yksinpeliin täysin. Sitten on pelissä oikeasti pituuttakin.
 
Vastaus: Dead Space 2 [PS3 Hype]

Dead Space 2-pelin PlayStation 3-version kansikuva on julkaistu.
Omaan silmään näyttää aivan tyylikkäältä, kunhan jättävät turhat tarrat kotelosta pois.
 
Vastaus: Dead Space 2 [PS3 Hype]

Dead Space 2 saa syksyllä ladattavan esiosan, Dead Space: Ignitionin. Koko pitkän pressitiedotehömpän voi lukea spoilerin alta.

REDWOOD CITY, Calif., – July 7, 2010 – Hours before engineer Isaac Clarke begins his adventure on “The Sprawl” in Dead SpaceTM 2 a Necromorph outbreak occurs – but how did the events unfold? Players will witness the horror first-hand when Visceral GamesTM, an Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) studio releases Dead Space Ignition, an all-new downloadable game that takes place on the Sprawl and challenges players to survive the initial Necromorph outbreak. Dead Space Ignition will be available in Fall 2010 on Xbox LIVETM Marketplace and the PlayStation®Network.

“Dead Space Ignition is the first of many exciting game extensions we have planned for the launch of Dead Space 2,” said Steve Papoutsis, Executive Producer on Dead Space franchise. “The interactive comic-style game will give Dead Space fans a unique perspective on the events leading up to Dead Space 2, but will also introduce the storyline to a brand-new audience of gamers.”

Dead Space Ignition combines an interactive comic-style story with three unique hacking mini games; Hardware Crack, Trace Route and System Override. Each game offers a fun and satisfying arcade experience that will challenge players with puzzles and twitch gameplay. Dead Space Ignition features a unique “Choose Your Own Adventure” type narrative, allowing players to survive the horrific Necromorph outbreak in multiple ways. The game offers four unique endings and upon completion of each one, players will be rewarded with unlocks including an exclusive suit, all of which can be used by Isaac Clarke in Dead Space 2 when the game releases on Jan 25, 2011.

Dead Space Ignition is written by Antony Johnston, the award-winning, New York Times bestselling author of comics, graphic novels, video games and books including Wasteland, and Daredevil. Antony makes his return to the Dead Space universe after creating the six-book Dead Space comic series in 2008. In Dead Space Ignition, Antony uses his horror story-telling expertise to introduce new characters and craft new plot twists for this intriguing prequel.

Dead Space 2 recently won various prestigious awards at the Electronic Entertainment Expo, including ‘Best Action/Adventure Game’ from top media outlets including Game Informer, GameSpot, GameSpy and Machinima.com. Dead Space 2 also won GameSpot’s highly-coveted ‘Best Xbox 360 Game’ award.

In Dead Space 2, engineer Isaac Clarke makes his return in a blood-curdling new adventure on an all-new space installation known as “The Sprawl.” The lone survivor of a horrific alien infestation, Isaac finds himself confronting a catastrophic new nightmare. Battling dementia, Isaac will do whatever it takes to save himself and dominate the relentless enemy onslaughts. Equipped with a new arsenal of tools to dismember the necromorphs, Isaac faces the challenge head-on. Players will see Isaac fight bigger, scarier and more epic battles that will keep them on the edge of their seats.

Dead Space 2 will be available on Jan. 25, 2011 for the PlayStation®3 computer entertainment system, Xbox 360® video game and entertainment system and the PC. Dead Space Ignition will be available in Fall 2010 on Xbox LIVETM Marketplace and the PlayStation®Network and is being co-developed by Sumo Digital. For additional information and news, visit Dead Space 2 | Visceral Games | EA, follow us on twitter Isaac Clarke (isaacclarke) on Twitter or become a fan on Facebook at Dead Space | Facebook.
Ja näemmä ketjussa ei ole mainittu, että Dead Space 2:n PS3-version mukana tulee aiemmin vain Wiillä nähty Dead Space Extraction HD-kohennettuna.

Lähde: VG247
 
Vastaus: Dead Space 2 [PS3 Hype]

Ja näemmä ketjussa ei ole mainittu, että Dead Space 2:n PS3-version mukana tulee aiemmin vain Wiillä nähty Dead Space Extraction HD-kohennettuna.
Tuo tulee siis ihan standardi-version mukana, vai limited/collectors edition pakettina?
 
Vastaus: Dead Space 2 [PS3 @ 28.1.2011]

Niin, se pukkaa sitten ilmeisesti demoa tänään storeen. :) Siitä onkin jo aikaa, kun Extractionia saati ykköstä tuli pelailtua. "Kuin kuuta nousevaa", tätäkin jatko-osaa...
 
Vastaus: Dead Space 2 [PS3 @ 28.1.2011]


Kiitos tästä tiedosta!! Eipä ole vaikea miettiä tekemistä vapaapäivälle.

DS Kakkosen osalta olen pitäytynyt tarkoituksella pimennossa, etten spoilaisi liikoja. Vilkas mielikuvitukseni vie ennakkoon nähdyt uutuusasiat kuitenkin pitemmälle ja pilaa pelikokemuksen kokonaisvaltaisuutta.

Odotukset ovat pelin suhteen korkealla, kunhan jotain uutta ideaa olisi olemassa ykkösosan parhaiden puolien lisäksi ja haastetta vielä vähän lisää. Ykkösen parissa vietetyt 100+ pelituntia kattavat lähes kaiken, ainoastaan se pelistä löytyvä salateksti jäi tulkitsematta.
 
Vastaus: Dead Space 2 [PS3 @ 28.1.2011]

Ostin aikaisemman osan Xboxille, mutta taidan ostaa tämän jatko-osan PS3:lle ihan mieltymys syistä. :)

Toivottavasti on parempi tai edes yhtä hyvä kuin eka! :D
 
Vastaus: Dead Space 2 [PS3 @ 28.1.2011]

Demo oli lyhyt, mutta kyllä tuosta jotain sai irti.

Pieniä yksityiskohtia on lisätty, mm. aseen latauksen aikana tyhjä lipas putoaa maahan, tietokoneiden hakkerointi ei suju enää nappia painamalla, vaan vaatii hieman käden tarkkuutta ja jotkut viholliset syöksivät niin sanotusti laatat päälle ollessaan jo raajat katkottuna lattiassa. Pari uutta alieniakin esiteltiin, toinen tosin samalla periaatteella tapettava kuin ykkösosassakin (ammu heikkoon kohtaan, kun saat tilaisuuden). Isaacille valittu ääninäyttelijä kuulosti uskottavalta, tämä tosin vain yhden lauseen perusteella.

Melee-huitaisu kädellä sen sijaan oli poistunut? Vanha tuttu monotus maassa oleviin vihollisiin oli sentään jäljellä ja sitä pystyi toistamaan useita kertoja. Isaacilta pääsi muutamia kirosanojakin siinä talloessa, oli huvittavan kuuloista (tosin silloin ei ollut vihollista vastaanottamassa kengänkuvia). äänimaailma noin yleisesti toimii edelleen, musiikin paisuessa toimintakohdissa ja vihollisten huutaessa ympärillä. Kuolinanimaatiotkin olivat uusia, yhdessä niistä Isaac "dismemberoitiin" aika tehokkaasti, alkaen yhdestä kädestä. (dismember = katko raajat)

Yksi yllärikin mahtui mukaan, kun hissiin ilmaantui otus kesken matkan, tätä ei tapahtunut ykkösosassa kertaakaan. Uusista aseista keihäspyssy vaikutti miehekkäältä, tappoi kerrasta ja sinkosi alienin näyttävästi seinille. Yksi puzzle oli myös matkalla, tuttuun tapaan kikkailua kinesiksellä ja stasiksella. Painottomuus-tila oli kokenut myös pienen uudistuksen, ilmaan ponnistettiin ja ohjattiin leijuvaa Isaacia ilmassa, laskeutuminen maanpinnalle samaan tapaan. Ykkösosaa pelaamattomille kerrottakoon, että aiemmin painottomassa tilassa ponnistettiin tasolta toiselle ja kuvakulma kääntyi laskeutumispaikan mukaan.

Aivan lopussa oli myös kohta, jossa piti reagoida syntyneeseen tilanteeseen naputtamalla pyydettyä nappia. Tuttu tilanne esim. Resident Evil 5:sta, jossa tietyt kohdat vaativat oikeiden näppäinten painelua mahdollisimman nopeasti.

Vaikeustasoja näytti olevan peräti viisi, yksi enemmän kuin ykkösosassa - lisänä Hardcore (aukeaa yhden läpipeluukerran jälkeen).

Hyvältä vaikuttaa edelleen, vaikka uudistuksia ei niin paljoa tulisikaan. Pelityypin ystävänä otan DS2:n uutena haasteena, vaikka tietysti toivon ja odotan lisää kekseliäisyyttä hyvään ykkösosaan nähden. Demon perusteella pelin pääjutut tuli esiteltyä, koetin koota ne kaikki tähän tekstiin.
 
Vastaus: Dead Space 2 [PS3 @ 28.1.2011]

Melee-huitaisu kädellä sen sijaan oli poistunut?
Ei ollut, R1:llä se edelleen hoitui kunhan ei tähdännyt millään aseella.

Yksi yllärikin mahtui mukaan, kun hissiin ilmaantui otus kesken matkan, tätä ei tapahtunut ykkösosassa kertaakaan.

Kaikesta muusta mitä kirjoitit olen täysin samaa mieltä, mutta hissiin astuessani katsoin katossa olevaa luukkua ja arvasin heti, että joku tippuu sieltä. Hissin laskeutuessa ehdin jo ajatella että "ai ei sieltä tullutkaan ketään", mutta tipahtihan se örkki lopulta siihen nenän eteen. Muistin myös E3 demosta pätkän astuessani viimeiseen huoneeseen, että kohta tulee joku iso örkki jonka saa tappaa, mutta siihenhän se demo sitten loppui. Nyyh.

Demo oli hyvin pitkälle kuin lyhyt versio ensimmäisestä osasta, jossa puku oli uuden näköinen, ympäristöt oli uudet ja yksi uusi ase oli saatu ängettyä mukaan. Toivottavasti keksivät jotain muutakin uutta, muuten peli olisi lähes täysin samanlainen kuin ensimmäinen osa. Eipähän tarvitse julkaisussa ainakaan ostaa demon perusteella.
 
Vastaus: Dead Space 2 [PS3 @ 28.1.2011]

Kiitos oikaisusta. Default-kontrolleilla lähdin pelaamaan ja olivat samat, ehtineet vain unohtua ajan kanssa ja toimintakohdissa oli melkoista säätämistä.

tipahtihan se örkki lopulta siihen nenän eteen

Näin teki, se on vain kivempaa säikähtää kuin ennakoida liiaksi.

Täytyy ehkä hieman odottaa, eikä ostaa DS2:sta heti julkaisusta, säästää siinäkin jos ostaa sen hieman halvemmalla joltakin käytettynä - tämä siis jos peli ei tarjoa muuta uutta kuin tarinan, uudenlaiset ympäristöt ja pientä viilausta. Pelattavaa kun on edelleenkin todella paljon, liian moni "projekti" kesken.

Yksi huippupeli on tapana ollut ottaa pitemmäksi aikaa kahlattavaksi, mutta DS2 se ei todennäköisesti tule olemaan vielä julkaisupäivänään. Juuri pelailen demoa, joka kiinnostaa paljon enemmän.
 
Vastaus: Dead Space 2 [PS3 @ 28.1.2011]

Dead Spacen kikat on niin lujasti selkäytimessä, että muunmuassa aina ennen hissiin astumista tulee vaistomaisesti tsekattua ilmanvaihtokanavien paikat. Muutenkin pystyy aika hyvin aavistamaan mistäpäin vyöry mahdollisesti tulee. Isacin selkäpuolen varmistaminen on sekin ykkösosan jälkeen luontevaa.

Demo oli (harmittavasti) wanhaa samaa matskua mitä on näytetty pressitilaisuuksissa aikaisemmin. Demon pelattua meno oli hyvin samankaltaista kuin ykkösessä, mutta pelimekaniikka ja tunnelma on tallella. Demoon oli myös saatu hieman vaihtelua. Tuntui ihan mukavalta palata viipaloimaan, mutta toivottavasti lopullinen DS2 ei ole ns. Dead Spacen lisälevy. :)

Yksi yllärikin mahtui mukaan, kun hissiin ilmaantui otus kesken matkan, tätä ei tapahtunut ykkösosassa kertaakaan.

Ykkösessä tippui ainakin yhdessä kohtaa kokonainen lauma necroja hissin katosta alas.
 
Vastaus: Dead Space 2 [PS3 @ 28.1.2011]

Ykkösessä tippui ainakin yhdessä kohtaa kokonainen lauma necroja hissin katosta alas.
Siinä se oli sellanen iso hissi josta jo arvasi että tulee necroja, mut toi oli tollanen pikku hissi, jossa itse ainakin ykkösessä aattelin "jes turvassa vähän aikaa"
 
Ylös Bottom