Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Definitiivinen GTA-trilogia sai trailerin ja julkaisupäivän – modernisoidut GTA V -kontrollit ja reilusti aiempaa näyttävämpi ulkoasu

Jaakkimo

Turboahdettu uutishirvi
Ylläpitäjä
Rockstar on julkaissut lisää tietoa odotetun Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition -kokoelmansa tiimoilta.

Juuri ilmestynyt traileri käy läpi visuaalisia ehostuksia uusista valaistusefekteistä korkeamman resoluution tekstuureihin. Myös aiemmin huhuillut GTA V -tyyliset kontrollit on Rockstarin tuotesivuston mukaan implementoitu alkujaan vuosina 2001, 2002 ja 2004 julkaistuihin peleihin. Trailerin voi katsastaa uutisen lopusta.

Tarjolla on lisäksi nannaa Xbox Game Pass- ja PlayStation Now -jäsenille. Pelikolmikon tuorein tulokas San Andreas nähdään heti julkaisussaan Xbox Game Passissa, siinä missä GTA III rysähtää PS Now -valikoimiin joulukuun 7. päivä alkaen. Lisätietoja Rockstarin tiedotteesta, täältä.

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition julkaistaan marraskuun 11. päivä PC:lle, Switchille, PlayStation 4:lle, PlayStation 5:lle, Xbox Onelle sekä Xbox Series S|X:lle.






Lue juttu sivustolla...
 
Viimeksi muokattu:
Riittävät parannukset minulle. Lähtee jossain vaiheessa varmasti ostoon. San Andreas tulee pelattua ensin Game Passilla. Pelkäsin, että tämä remastered olisi pelkästään ollut resoluution nosto. Joten olen positiivisesti yllättynyt. :)
 
Aivan loistavia uutisia. Nämä lähtee aivan taatusti ostoon konsolille. Juurikin nuo huonot kontrollit on ollut itselle harmina näiden uudelleen läpipeluuseen PC:llä ja olen yksi niistä jotka haluaa elää nämä pelit uudestaan myös nauttien siitä.
 
Ylös Bottom