Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Deoxys - Lataamaan ja heti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nallet
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

nallet

New Member
Elikkäs viitaten etusivulla kukkuneeseen uutiseen:
Suomen Nintendon maahantuoja AMO Oy järjestää kaikille Pokémonien ystäville ainutlaatuisen tilaisuuden saada kokoelmiinsa harvinainen Deoxys-taskuhirviö. Uuden Pokémonin saaminen edellyttää Pokémon Leaf Green- tai Fire Red -pelin omistamista.
Taskuhirviön lataustapahtuma järjestetään AMO Oy:n toimipisteessä Helsingissä Valimotie 4:ssä ensi lauantaina 28.05.2005 klo 10:00-16:00. Ennen latausta pelaajan on tehtävä muutama toimenpide, jotka kannattaa katsastaa Nintendon kotisivuilta. Tilaisuudessa pelaaja saa ladattua peliinsä Aurora Ticketin, jonka avulla pääsee salaiselle saarelle Deoxysiä pyydystämään.

Samanaikaisesti lataustapahtuman kanssa suoritetaan myös Nintendo-tuotteiden varastomyyntiä. Paikalla kerrotaan olevan pelejä ja lisätarvikkeita edulliseen hintaan.

Onko kukaan menossa hakemaan itselleen omaa Deoxysiä? Itselläni alkoi kyllä poltella näpeissä heti...

Vastaus: Deoxys - Lataamaan ja heti

No olikos mitään halpaa tai erikoista nintendo tavaraa myynnissä???

Kraa sanoi:
No olikos mitään halpaa tai erikoista nintendo tavaraa myynnissä???

Donkey Konga + rummut reiluun kahteenkymppiin. Harmitti ja harmittaa kovasti, että tuli juuri ennen lauantaita tilattua tavaraa Playsta.

No noita just tarviisiin... Onkos niillä muuten myyntiä siellä, tai ostiko kukaan ylimääräisiä?

Mjoo.

Pitihän sitä käydä hakeen Deoxys itelleni... #164 olin joka sai omansa, sai semmosen hienon diplomin jossa luki monesko oli hakemaan sitä.

Tuotteita oli aika halvalla.

Itse ostin sieltä pelin ja sain mukaan ilmaiseksi kaks melkein tuliterää NES peliä, joku Yoshi Story soundtrack ja kaks NES cleaning kittiä. Jokainen ihan uutta vastaava. Uskomattoman hyvässä kunnossa tosiaan noi NES pelitkin, CIB tietysti.

NES pelit oli:
- Mission Impossible
- Jack Nicklaus golf

Ei todellakaan mitään hyviä pelejä, mutta jos kerta ilmaseksi tyrkyttävät mulle niin en todellakaan jätä ottamatta.

Olihan sielä mm. pari N64 peliäkin myynnissä hintaan 5-10e. Nekin oli ihan uutta vastaavassa kunnossa.

Näin tällä kertaa...

Deoxys ei kiinnostanut, tarjoukset sen sijaan kelpasivat.

Veljenpojalle lähti GameCube + Zelda Bonus Disc hintaan 79 . Itselleni valitsin 1080 Avalanchen (10 ) ja Metroid Zero Missionin (15 ). GBA SP jäi ostamatta vaikka olikin vain 59 .

Niin onko niillä mitään myymälää muuten? Vai täytyykö odotella seuraavaan tapahtumaan ja kuinka usein tälläisia tilaisuuksia on?

AMOlla ei ole omaa myymälää ja tuo oli eka kerta, kun moisista myyjäisistä olen kuullut.
Vielä kun olisin itse muistanut asian ko. päivänä. :rolleyes:

Mitään myymälää ei tosiaan ole, sillä jälleenmyyjät eivät hirveästi tykkää, jos maahantuoja alkaa suoraan kaupitella tuotteita. Seuraavaa varastomyyntiä järjestetään tuskin ihan vähään aikaan, mutta eiköhän tuokin tapahdu joskus syksymmällä, kun tavaraa kertyy taas varastoihin.

Mitä muuten tykkäsitte itse tapahtumasta? Oliko lataus helppoa ja oliko järjestelyt kunnossa?

Lataus oli erittäin helppoa, pari vaihetta "piti" tehdä ennen kuin meni paikalle. Ohjeet sai Nintendon sivuilta tai sitten siellä paikalla. Itse vaihto oli erittäin jouheva, jonotus kesti hieman, meniköhän siinä seistessä semmonen puolisen tuntia ja risat.

Sitten itse vaihtoo meni semmoinen 30-45s. Todella nopeaa sekin oli.

Otti pelin ja laitto sen omaan koneeseensa. Klikkasi paria kohtaa Mystery Gift toiminnon kautta ja pim tavara tuli minulle langattoman kautta.

Pikaseen kun kurottelin tiskin yli niin näytti, että siellä ois ollu tiskillä telakassa yks GBA mikä oli koko ajan auki, ilmeisesti kone joka jako tätä tikettiä. Siis paikaltahan haettiin Aurora Ticket jolla pystyy sitten pelissä pääsee saarelle missä Deoxysin voi napata.

Näin tällä kertaa, ihan helposti hommat rullas ja ei ollut mitään ongelmia. Sais tulla hieman useemminkin vastaavia.

Ylös Bottom