Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Devil May Cry 4 apu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja venalaine
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

venalaine

Active Member
Itse olen ilmeisestikin aika kädetön pelaamaan tämäntyyppisiä pelejä. Aiemmat sarjan osat on vielä kokematta, mutta hommasin kuitenkin tämän nelosen. Nyt sitä sitten ollaan jumissa ja vieläpä aika alkupäässä, tarkemmin sanottuna 4. tehtävässä...

Siispä se kohta missä pitää löytää ja hinata paikalleen ne neljä gyro-bladea (vai mitä nyt ovatkaan), jotta saa sen yhden oven/kalterin auki. Kolme näistä jo siis paikallaan, mutta neljättä ei löydy. Mistähän nämä tarkalleen ottaen löytyvät? Torture chamberissa näkyy siellä ylhäällä kalterien takana yksi blade, liekö se tarkoitus saada sieltä jotenkin alas vai miten?

Vinkit tähän siis tervetulleita..

P.S Meikeläinen ei hallitse myöskään secret mission 2:ta, jossa pitää muistaakseni listiä 5 vihulaista koskematta maahan..? :confused:

Vastaus: Devil May Cry 4 apu

P.S Meikeläinen ei hallitse myöskään secret mission 2:ta, jossa pitää muistaakseni listiä 5 vihulaista koskematta maahan..? :confused:

En jaksa selitellä tuota ekaa kysymystäsi kun ei nyt hirveästi ole aikaa...

Sun pitää Nerolla hypätä ilmaan, ottaa Devil Busterilla vihu viereen ja toistaa tuo viisi kertaa koskematta maahan. Eli siis vedät sen vihollisen sinne ilmaan muttet muuten pahoinpitele.

En jaksa selitellä tuota ekaa kysymystäsi kun ei nyt hirveästi ole aikaa...

Sun pitää Nerolla hypätä ilmaan, ottaa Devil Busterilla vihu viereen ja toistaa tuo viisi kertaa koskematta maahan. Eli siis vedät sen vihollisen sinne ilmaan muttet muuten pahoinpitele.

Ahaa.. Minä käsitin että ne pitää vielä murjoa hengiltä siellä ilmassa. Kiitos tästä. Vielä kun tuohon ensimmäiseen saisi vastauksen.. :)

Otat yhden gyro bladen, viskaset sen sinne käytävän päähän jossa oli kai jäätä? Tai jokin este. Se hajottaa sen päädyn ja sitten siellä on yksi sellainen. Sitten menet sinne keskemmälle käytävä aluetta, menet ovesta vain sisälle seuraavaan huoneeseen, tappelu ja otat taas paikallisen gyron mukaan. Sitten jatkat käytävää tulipallo käytävään. Liiku gyron takana kohti tulipallon syljintä, hajota se gyrolla ja sitten läpi huoneeseen. Taas tappeluita isommassa tilassa, kaltereiden takana. Kun vihut on popsittu, pökit gyron paikalleen käytävää pitkin. Easy thing. Eiköhän toi auta jotenkin ellei ole jo myöhäistä.

Jeps, menihän se läpi. Oli tosiaan helppo kun tajusi että toisella gyrolla voi rikkoa sen esteen sieltä käytävän perältä.

Secret Mission 2 ei ole kyllä edelleenkään ottanut onnistuakseen.. Pitänee palata siihen joskus myöhemmin.

Tulipa taas vähän kokeiltua tätä peliä pitkästä aikaa. Nyt oon juntturassa 8. kentässä. Kiertänyt koko alueen varmaan 100 kertaa läpi.. Ei hajuakaan mitä pitäisi tehdä tai mihin mennä..

Keltään apuja?

Tulipa taas vähän kokeiltua tätä peliä pitkästä aikaa. Nyt oon juntturassa 8. kentässä. Kiertänyt koko alueen varmaan 100 kertaa läpi.. Ei hajuakaan mitä pitäisi tehdä tai mihin mennä..

Keltään apuja?

8 you say... mitäs siellä on meneillään? Minkälainen kenttä?

Jonkin sortin metsikköähän siellä on ja raunioita... Jossain kohti tulee sellainen omituinen pylväs jossa on muistaakseni yhdellä puolella virhreä, yhdellä punainen ja yhdellä sininen laatta.. Pylväälle ei voi tehdä mitään, sen luota lähtee kolme tien haaraa, joista kaikista palautuu samaan paikkaan jne...

Muistuuko mitään mieleen?

Jonkin sortin metsikköähän siellä on ja raunioita... Jossain kohti tulee sellainen omituinen pylväs jossa on muistaakseni yhdellä puolella virhreä, yhdellä punainen ja yhdellä sininen laatta.. Pylväälle ei voi tehdä mitään, sen luota lähtee kolme tien haaraa, joista kaikista palautuu samaan paikkaan jne...

Muistuuko mitään mieleen?

Aaa jep jep se on kikkailu pylväs kyl. Olisko ollut ensi vastakkaiseen, sitten alas, oikea vasen ja sillai? Tai ensi vastakkainen(eteen) oikea, alas ja vasen? Eiku jotain piti toistaa... Aivan, ylös, alas, ylös, oikealle, vasemmalla ? Ja epäonnistumisesta rankaistaan muttei pahasti, perus vihuja. SItä pitää vaan tollai yrittää.

Tosiaan, se pylväs on siinä keskellä. Siitä eteenpäin menevä on ylös, alas on mistä tulit paikan päälle, oikea ja vasen on ne oikealla ja vasemmalla olevat reitit. Get it? Jos et, anteeksi että yritin selittää... vähä sekavasti heh.

Eikös siinä pylväässä kerrottu vihje? tai jotain... itse menin muistaakseni sen sillain, että piti mennä sitä reittiä mistä aurinko paistoi... ja siitä pylvään varjosta näki helposti mistä suunnasta aurinko paistaa.

Eikös siinä pylväässä kerrottu vihje? tai jotain... itse menin muistaakseni sen sillain, että piti mennä sitä reittiä mistä aurinko paistoi... ja siitä pylvään varjosta näki helposti mistä suunnasta aurinko paistaa.

Aivan, tätä minä hain, hyvä.

Noniinhän se sitten menikin. Tuli mentyä tehtävä 8 läpi ja heti perään vielä 9.

Kiitos molemmille avusta!

Palaillaan taas kun olen seuraavan kerran jumissa :p

Ylös Bottom