Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT3 Konsolifin Cat´n´Mouse peli-ilta to 16.6.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bandicoot
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Bandicoot

Well-Known Member
Tarkoitus olisi järjestää pelkästään suomalaisten pelaajien kissa/hiiri-leikit. Itsekin saan kyseisenä iltana käyttöön headsetin, niin pystyn solvaamaan niitä ketkä mua tönii :)

Voin tarvittaessa hostata, mutta ravaan kyllä jonkin verran ulkona savukkeella ja jääkaapilla kaljaa hakemassa. Käsi ylös, jos joku haluaa hostata ja kykenee olemaan pari tuntia isäntä.

Sääntöjä ja joukkueita voidaan säätää pitkin kisaa, mutta aloitetaan vaikkapa seuraavalla kokoonpanolla.

PUNAINEN tiimi:

1. LeevioFIN
2. Host?
3.
4.

KELTAINEN tiimi:

1.
2.
3.
4.

Ilmoittautukaa mukaan tähän ketjuun ja pelataan vuosisadan kisat :)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DiRT3 Konsolifin Cat´n´Mouse peli-ilta to 16.6. klo 20-22

Pystyykö päivää millään muuttamaan? Torstaina 21:00 pelataan Dirtin rallisarjaa, siellä voisi olla muutenkin paljon kiinnostuneita.

Vastaus: DiRT3 Konsolifin Cat´n´Mouse peli-ilta to 16.6. klo 20-22

No voihan, enpäs tajunnut että samaan aikaan on rallisarja. Itselleni vain tuo torstai sopii parhaiten kun sain ajettua muun perheen mökille ;)

Olisiko parempi alkuillasta esim. 18-20 tai myöhemmin 22-24?

Vastaus: DiRT3 Konsolifin Cat´n´Mouse peli-ilta to 16.6.

Samaan aikaan käytävän Dirt Onlinen kauden sekä siitä johtuvan vähäisen mielenkiinnon tätä tapahtumaa kohtaan, otsikon peli-ilta siirretään hamaan tulevaisuuteen. Itse olen kylläkin linjoilla lähes koko torstain eli halukkaat tulkaa linjoille niin kenties "törmätään" :)

Ylös Bottom