Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Doom & Doom II (XBLA) -sessiot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mage
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mage

Member
Kun Doom 2 on nyt luvattu tulevaksi Arcadeen tässä joskus, niin kyselenkin olisiko täällä seuraa naputtamaan ensimmäistä Doomia liveen? Ihan vain deathmatchia kun aika antaa periksi (käytännössä vaikka joka ilta).
Pelistä ei tunnu seuraa löytyvän olleskaan... sinänsä ei niin kummaa, mutta jos täältä löytyisi sopivaa seuraa juoksemaan vanhaa perinteistä sinkohippaa.

EDIT:

No niin, nyt on Doom 2 myös julkaistu ja tulihan se heti ostettua. Lie löytyy seuraa joskus kevyeen pyssyttelyyn kun taito oli oikeasti kyseessä ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Doom (XBLA) -sessiot

Jåå, ainakin täältä löytyisi yksi kiinnostunut. Itsekään en aikoinaan löytänyt deathmatch -seuraa mistään Duumiin, niin nyt voisi olla hyvät tsäänssit siihen taas pitkästä aikaa. Kun ei oikein muutakaan pelattavaa juuri nyt ole... :)

Kyllähän tuonne pari mariinia vielä kaipaisi. Pari testiä tuli väännettyä kun väänsi ensin modeemia tovin ja ensimmäinen onnistunut matsi oli kyllä jostain ihan muualta, lagitti ja pahasti. Tämä taisi johtua jopa muista pelaajista. Taisivat vain olla jostain kaukaa muualta. Toinen juostiin kahdestaan Xolairin kanssa ja otin turpiini ja pahasti (pistän alkukankeuden piikkiin). Mutta nyt kun taitaa tekniikka pelaa niin huudan vielä kovasti että pari miestä messiin niin päästään neljästään kikkailemaan sinkolla!

No, tässä nyt olis yks innokas pelaamaan, tulisi kunnon nostalgiatunnelmat kun doomia joskus kauan kauan sitten modeemin välityksellä tuli pelailtua.
:)

Erinomaista! Lisäilen sinun GT:si tässä jahka saan ohjaimen haettua kaverin luota. Ei kai tässä muutakuin pelit vain käyntiin, kun saadaan ajankohta sovittua.

Jahas, meitähän olisi nyt neljä parrakasta sankaria kasassa mättämään toisiamme linjoille. Kysymys vain kuuluu että mikä ajankohta? Ehdotan itse huomista iltaa (23.9 ja klo 19.00 -->).
Kuten jo aikaisemmin mainitsin, niin minulle kelpaa käytännössä kaikki illat (päivät töissä), ainoa ero on tiistai- ja torstai-ilta jolloin olen vapaana klo 21 jälkeen. Jatketaan tästä liikenteeseen ja koitetaan saada parit matsit aikaan!

Hitsin pimpula, en nähnytkään tätä ajoissa. Kutsua tai viestiä vaan kun näette mua liveessä ja on asiaa, kyllä mä osaan sitten sanoa ei jos ei kiinnosta. Mihinkään aikoihin en voi sitoutua, enkä ainakaan ihan noin aikaisin kun on kaksi pientä lasta mitkä pitää saada sänkyyn ennen. (kello kahdeksan aikoihin yleensä)

Meni myös ohi, huomasin vasta nyt lukasta ketjua. Uutta ajankohtaa vaan ja yritetään siihen päästä.

Ei sitten vissiin pelatakkaan? :)
Kutsua olen odotellut.. kuten sanoin niin heittäkää kutsulla vaan
jos kiinnostaa pelailla.

Jäi vähän, mutta eiköhän se tästä. Pitää ruveta laittelemaan viestiä kun boksilla istuskelee ja pelailee mitä sattuu. Illat taitaa olla parasta aikaa pelata? Ja ei hätäillä siellä, kukaan meistä ei ole doomia myymässä pois ;)

Mutta jeu, kutsua vain joka suuntaan, oltiin sitten on- tai offlinessä.

Yleensä illat on parasta aikaa.. päivälläkin kyllä tällä hetkellä onnistuu joskus tunti tai pari.

Jaahas.. tänään tuli sitten maagilta otettua turpaan :)
Pari pelaajaa lisää ei haittais..

Siitä onkin sunnilleen 15 tms. vuotta kun viimeksi pelannut doomin moninpeliä :D

Siitä onkin jo aikaa kun tätä juostiin. Mutta ensiksi kiitos, sainpahan Doomista ensimmäisen pelin josta olen saanut kaikki achievementit kun sain sen 100-tappoa täyteen! Kiitokset vain jätkille! Mutta tämä ei tarkoita sitä ettei Tuomiota voitaisi edelleen pelata jos vain on mielenkiintoa. Mutta ompahan nämä räiskinnät kehittyneet kyllä reilusti tästä vanhasta kunnon sinkohipasta.
Laittakee livessä vain viestiä tahi kutsua peliin jos teillä on vielä virtaa tätä naputella. Se nelinpeli jäi uupumaan tällä porukalla, kolmistaan sentään pari kertaa pelailtiin.

Doom 2:sta sitten kun se saapuu, jos ei tähän enää innosta ;)

Vois sitä tietenkin aina joskus pelin tai pari pelata :D

ne achivementit vois hommata, sitte saattas jo VÄHÄN kyllästyä

Doom 2:sta sitten kun se saapuu, jos ei tähän enää innosta

minä ku luulin et se doom joka maksaa sen 400 ms pointseja, sisältää sen :confused:
eihän ekassa dooomissa oo niitä punasia lentäviä vihuja..?

Ei muutakuin laitat vain kutsua tuohon GT:ni niin otetaan matsia tässä!

Kyllä tuo on vain ensimmäinen Doom, jatko-osa tulee toivottavasti ensivuonna hyvissä ajoin. Ja kyllä niitä punaisia palloja siellä aika reilusti on, vasta niitä ruskeita palloja (jotka sylkevät niitä palavia pääkalloja) löytyy kakkosesta.

Vastaus: Doom & Doom II (XBLA) -sessiot

Tuplat, mutta menköön. Eli Doom 2 on nyt julkaistu ja uutta ketjua en raaski avata kun löytyy vielä tämäkin. Eli Doom 2 pyssyttelyä siis olisi tarkoitus joskus vaikka kokeilla.

Ylös Bottom