Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dragon Age Origins

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arszi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Arszi

Member
Enpä löytäny ketjua tälle pelille. Itse odotan kuin kuuta nousevaa. Kyseessä Biowaren tekemä roolipeliseikkailu fantasiamaailmassa. Ja Biowaren maineen tuntien kyseessä kova peli.

Jokainen voi käydä itse tutustumassa kyseiseen peliin
Dragon Age Origins

Pelissä mukana Biowarelle tyypillinen hyvä/paha asetelma. Eri rotuja yms.


"When will Dragon Age be released?"

"The PC and Console versions of Dragon Age Origins are scheduled for the second half of 2009."
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3 Hype]

Onhan tuolle jo ihan tarkka julkaisupäiväkin, lokakuun 20.
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3 Hype]

Hmm... TISSIT! Meinaan, ESRB:n kuvauksen perusteella Dragon Age tarjoilee näkymiä demonimaisista paljaista ryntäistä. Muutenkin tuo ESRB:n kuvaus pelistä on varsin mielenkiintoinen:

This is a role-playing game (RPG) in which players control a group of mythical warriors through missions and battles in the ravaged lands of Ferelden. The combat system in the game is similar to other third-person role-playing games where the user does not usually have direct control over combat moves. Instead, players select a target (e.g., soldier, stone golem, dragon, bear, etc.) and an action (e.g., "attack," "kill," and magic spells), then watch as the game executes the move. Players use swords, axes, knives, and magic to attack enemies that react to damage by emitting splashes of red blood; pools of blood are occasionally depicted near dead bodies as well. The most intense instances of violence occur when players have the option to kill non-combatant civilians: A prisoner can be stabbed to death in order to steal a key; a merchant who overcharges refugees can be slashed in the throat; and a boy possessed by an evil demon can be killed off-screen. During the course of the game, players are able to visit a brothel where a hostess asks what they are interested in. If players select "Surprise me," they can sometimes wind up face-to-face with a woman, a man, a transsexual, or an animal; sexual activity is never depicted during these brothel encounters. Players can also initiate brief cutscene sequences in which couples (male and female or same sex couples) can be depicted kissing, embracing, and caressing one another as the screen fades to black. Though the game never features human nudity, one female demon character is briefly depicted with bare breasts. Some profanity (e.g., "sh*t," "b*tch," and "a*s") can be heard in the dialogue.

Entertainment Software Rating Board
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3 Hype]

Pari kysymystä: onko tällä pelillä kuinka paljon yhteistä lafkan aiemman pelin Baldur's Gaten kanssa? Entä kuinka erilainen pelitekniikka on verrattuna Sacred 2:seen?
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3 Hype]

Ainakin BioWaren omissa tiedotteissa peliä on kuvailtu Baldurin "hengelliseksi seuraajaksi".
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3 Hype]

Pari kysymystä: onko tällä pelillä kuinka paljon yhteistä lafkan aiemman pelin Baldur's Gaten kanssa? Entä kuinka erilainen pelitekniikka on verrattuna Sacred 2:seen?

sacredin kanssa tolla ei ole muuta yhteistä kuin vähän samallainen kuvakulma
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3 Hype]

Juu, yksi tämän vuoden odotetuimpia pelejä täällä..
Eniten mietityttää miten taistelut ja level-tasapainot on hoidettu + toivottavasti pystyy käskyttämään ryhmää old-school tapaan pausettamalla. Lisätoiveena tietty, että juonta viedään muhinointeineen kaikkineen ronskin kypsällä otteella ettei tarvi tuntea myötähäpeää pelihahmojen puolesta..
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3 Hype]

Juu, yksi tämän vuoden odotetuimpia pelejä täällä..
Eniten mietityttää miten taistelut ja level-tasapainot on hoidettu + toivottavasti pystyy käskyttämään ryhmää old-school tapaan pausettamalla. Lisätoiveena tietty, että juonta viedään muhinointeineen kaikkineen ronskin kypsällä otteella ettei tarvi tuntea myötähäpeää pelihahmojen puolesta..

Pausettaminen olisi kyllä todellakin hieno homma. Näemmä pitää satsata muutama lati tämän ostamiseen. Tuolta kotisivuilta noita videoita katselin niin aika messeviltä nuo taiat näyttää, tiedä tuota sitten miltä itse pelissä.
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3 Hype]

Pausettaminen olisi kyllä todellakin hieno homma. Näemmä pitää satsata muutama lati tämän ostamiseen. Tuolta kotisivuilta noita videoita katselin niin aika messeviltä nuo taiat näyttää, tiedä tuota sitten miltä itse pelissä.
Kyllä mielestäni olen pelivideoissa pausettamisen bongannut.
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3 Hype]

Eniten huolestuttaaa pelin pituus. Nykypelit kun tuppaa olemaan pleikkarilla sellaisia että ne pelaa yhdeltä istumalta läpi. Myöskin se että kaikki ääninäytellään rajoittaa liikaa eli dialogia voisi olla huomattavasti enemmän. Minun mielestä oli aikanaan hienoa sulkeutua huoneeseen 2 viikoksi pelaamaan Tormenttia. :D
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3 Hype]

aika varmasti voi sanoa kun biowaren peli että et varmana mene tätä 1 seisomalta läpi
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3 Hype]

Eniten huolestuttaaa pelin pituus. Nykypelit kun tuppaa olemaan pleikkarilla sellaisia että ne pelaa yhdeltä istumalta läpi. Myöskin se että kaikki ääninäytellään rajoittaa liikaa eli dialogia voisi olla huomattavasti enemmän. Minun mielestä oli aikanaan hienoa sulkeutua huoneeseen 2 viikoksi pelaamaan Tormenttia. :D

Olivat sanoneet pelin kestoksi n.60h/kerta, joten onnea vain siihen jos tahdot yhdellä istumalla pelata läpi :cool::cool:
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3 Hype]

Kovin hiljasta on tässä ketjussa vaikka pelin julkkari vaan lähenee lähenemistään, eli jenkeissä jo ensi viikon tiistaina on julkaisupäivä ainakin 360, sekä PC versioille ja virallisen Dragon Age- sivuston mukaan myös PS3 version julkkari olisi tuolloin vaikka olen kuullut, että PS3 tulisi myöhemmin. Itsellä odotukset aivan katossa!
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3 Hype]

Kovin hiljasta on tässä ketjussa vaikka pelin julkkari vaan lähenee lähenemistään, eli jenkeissä jo ensi viikon tiistaina on julkaisupäivä ainakin 360, sekä PC versioille ja virallisen Dragon Age- sivuston mukaan myös PS3 version julkkari olisi tuolloin vaikka olen kuullut, että PS3 tulisi myöhemmin. Itsellä odotukset aivan katossa!

PS3-versio tulee Euroopassa myöhemmin, Jenkeissä samanaikaisesti PC- ja Xbox 360 -veljien kanssa.
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3 Hype]

Kovin hiljasta on tässä ketjussa vaikka pelin julkkari vaan lähenee lähenemistään, eli jenkeissä jo ensi viikon tiistaina on julkaisupäivä ainakin 360, sekä PC versioille ja virallisen Dragon Age- sivuston mukaan myös PS3 version julkkari olisi tuolloin vaikka olen kuullut, että PS3 tulisi myöhemmin. Itsellä odotukset aivan katossa!

Tämä on näitä erillisten multiplattariketjujen kummallisuuksia. Boksipuolella on aika paljonkin keskustelua.
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3 Hype]

PS3-versio tulee Euroopassa myöhemmin, Jenkeissä samanaikaisesti PC- ja Xbox 360 -veljien kanssa.

Hmm...Siis milloin on tarkoitus Dragon Agen ilmestyä PS3:lle? Elin siinä uskossa, että 5. päivä olisi ilmestymässä, mutta ei sittenkään, vai?
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3 Hype]

Hmm...Siis milloin on tarkoitus Dragon Agen ilmestyä PS3:lle? Elin siinä uskossa, että 5. päivä olisi ilmestymässä, mutta ei sittenkään, vai?

PS3:lle tulee myöhemmin marraskuussa. Tarkkaa päivää en muista, mutta näin se oli.
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3 Hype]

Tämä on näitä erillisten multiplattariketjujen kummallisuuksia.
Taitaa usein olla niin että PS3 omistajilla on se Xbox jolla sitten pelataan niitä pelejä...

;) (ja vielä kerran ;) itselläni aika usein on näin - kuten DA:nkin tapauksessa.)
 
Ylös Bottom