Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Drakan: The Ancients' Gates

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Willennium
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Willennium

New Member
Odottaakos kukaan muu kyseistä peliä innolla?
Jos en aivan väärässä ole, torstaina pitäisi Lohikäärmeen laskeutua kauppain hyllylle.

Nyt näyttäisi tätäkin olevan VPD:ssa myynnissä. Julkaisu seilaili ja seilaili, mutta vihdoin myynnissä.

Yhden illan pelaamisen perusteella vallan mukava kokonaisuus ja voin lajityypin ystäville suositella.

+ Grafiikka viehättävää ja leveleissä yksityiskohtia kivasti.
+ Latausta vain kun siirrtytään toiselle alueelle. Tai kun mennään isomman talon sisälle. Tosin lataus tuntuu yleisesti totuttua pidemmältä ajalta.
+ Äänimailma toteutettu hyvin äänitehosteita myöten (Lumi narisee kävellessä jne). Kaikissa vastaan tulleissa hahmoissa käytetty ääninäyttelijöitä. Heti ensimmäisen örkin puhe rupesi naurattamaan ja sopi hahmolle erittäin hyvin.
+ Ne muutamat radat joita kerkesin pelaamaan olivat mukavan isoja. Löytyy vuoria, jokia, taloja, ihmisiä jne.
+ Pääjuoni ja lisäksi sivu tehtäviä mukavasti.
+ Enemmän seikkailupeli, mutta hivenen mukana RPG:n tunnusmerkkejä.
+ Erilaisia aseita, kilpijä, taikoja, parannuspulloja jne.

- Kartta systeemi toteutettu huonosti. Isoissa radoissa haahuilee. Kartan joutuu hakemaan esille valikon kautta ja sielläkin pari pykälää pitää siirtyä. Olisi saanut olla yhden napin takana ja saada esille kävellessä. Kuten BG oli.
- Parantavat juomat olisi voinut saada käyttää yhden näppäimen takaa.
- Ensi alkuun hahmon ohjaaminen(Lähinnä kääntyminen) hivenen hankalaa allekirjoittaneelle. Varsinkin taisteluissa tuli paniikki. Vähän samaan tyyliin kuin TR:ssä. Mutta hivenen juoheemmin tottelee ohjausta.
- rohmasee muistikortilta muistaakseni 1500kb. Mutta tuohon määrään taisi sisältyä 4 paikkaa. Tallentaa pelitilannetta aika kauan, joten ihan turhan päitten ei jaksa tallennella.

Grand Alf tekee tästä PS2FINin arvostelun, kunhan lopettelee ns. lomansa.

Jaa kaipa tuo tulee ostettua käytettynä sitten, sopivan tilanteen tullen. Ehkäpä Herra XShava myy sen minulle
:rolleyes:

XShava pelannu PC:n Drakania? Tai joku? Kertokaapas, onko tuo PS2:n uus Drakani yhtä loistava ku PuuCeen ikivanha? Siinähän oli kerrassaan loistava tunnelma...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan masaf1
XShava pelannu PC:n Drakania? Tai joku? Kertokaapas, onko tuo PS2:n uus Drakani yhtä loistava ku PuuCeen ikivanha? Siinähän oli kerrassaan loistava tunnelma...

En ole pelannut PC:llä, joten en tuohon osaa sanoa juuta enkä jaata.

Helevetin kaunis peli!!!! muutamia tunteja peliä takana ja sen voi tosiaan sanoo, että eipä oo kovinkaan lineaarinen ja tehtäviä mitä eteen tulee voi suorittaa mielensä muk. tahdissa. Ääninäyttely häviää hieman BGDA:n vastaavalle (joka oli loistava (mielestäni!?))

Tunnelmallinen ja widu hyvä peli...

Onx kukaan saanu tehtyy kokonaan sitä Blackwing egg tehtävää??? Mä oon löytäny vasta noin 10 kpl munia eli 3 tai 4 pesää. yx Surdanassa ja pari Krakmourissa.
ps. Lastat rules

edit 16.8.
ja sit vielä onko kukaan löytänyt kaikkia kahdeksaa "erikoismaalattuakiveä"?? Itse oon löytäny vaan 5 kpl.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Tosi hienoo, että Drakanin arvostelu on vihdoin saatu ps2fin:iin, mutta ainakaan arvostelussa esiintyneet kuvat eivät ole kyseisestä pelistä. Eli arvostelun ohessa olevat kuvat ovat tod.näk. jostain vanhemmasta julkaisusta. Ja vielä palatakseni arvosteluun, siinä sanottiin että magea on pakko kehittää kohtalaisesti aina kun pelaa Dtagia, koska muuten kaikki fyffe kuluu healing potioneihin, mutta itse ainakin kun pelasin ekan kerran läpi Dtagin niin kehitin pelkkää meleetä ja vasta lopussa pikkaisen archeria ja magea ja rahaa jäi ihan sikana ylimääräistä lopuksi (n. 80 000). Healing taikaa en oo ikinä ees nähny.

Tällä hetkellä mulla on menossa toka pelaus kerta ja nyt oon kehittänyt ihan vaan pelkästään archia. Oon aika alussa vasta mutta helvetin siistii tääkin on -varsinkin kun pääsee käyttämään efektijousia!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan El Magico
Tosi hienoo, että Drakanin arvostelu on vihdoin saatu ps2fin:iin, mutta ainakaan arvostelussa esiintyneet kuvat eivät ole kyseisestä pelistä. Eli arvostelun ohessa olevat kuvat ovat tod.näk. jostain vanhemmasta julkaisusta.

Kesä pikkasen sotki aikatauluja, mutta parempi myöhään kuin milloinkaan.

Vaihdoin kuvat joutessani. Miltäs ne nyt näyttävät.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava

Kesä pikkasen sotki aikatauluja, mutta parempi myöhään kuin milloinkaan.

Vaihdoin kuvat joutessani. Miltäs ne nyt näyttävät.

joo nyt ympäristöt on jo tutun näköisiä, mutta noi health-, mana- ja experience-jutut on vielä jotenkin oudon näkösii.... en sitte tiedä mutta ainakin tothegamessa eli osoitteessa
http://www.tothegame.com/screenshot.asp?id=54
löytyy hyviä screenshotteja.

tosin tuoltakin löytyy muutama kuva jotka eivät todellakaan ole Dtagista!!!!!

joo nyt ympäristöt on jo tutun näköisiä, mutta noi health-, mana- ja experience-jutut on vielä jotenkin oudon näkösii.... en sitte tiedä mutta

Kuvat siis ovat kyllä 100% Drakanista, mutta aikaisesta versiosta. Eli noitten lehdistökuvien oton jälkeen on peliä viilattu ja höylätty.

Tosi hienoo, että Drakanin arvostelu on vihdoin saatu ps2fin:iin, mutta ainakaan arvostelussa esiintyneet kuvat eivät ole kyseisestä pelistä. Eli arvostelun ohessa olevat kuvat ovat tod.näk. jostain vanhemmasta julkaisusta. Ja vielä palatakseni arvosteluun, siinä sanottiin että magea on pakko kehittää kohtalaisesti aina kun pelaa Dtagia, koska muuten kaikki fyffe kuluu healing potioneihin, mutta itse ainakin kun pelasin ekan kerran läpi Dtagin niin kehitin pelkkää meleetä ja vasta lopussa pikkaisen archeria ja magea ja rahaa jäi ihan sikana ylimääräistä lopuksi (n. 80 000). Healing taikaa en oo ikinä ees nähny.
Jep, pahoittelen että arvostelu viivästyi kesäloman takia.

Minäkin kehitin pääasiassa pelkkää meleetä, ja seurauksena sain maksaa itseni kipeäksi parannusjuomista, eikä rahaa jäänyt enää mihinkään muuhun. Kaipa tästä voi päätellä sellaista, etten hallinnut taistelusysteemiä niin hyvin kuin sinä, kun kerta olin koko ajan ottamassa osumaa.

Parannusloitsun nimestä muistan vain sen, että se ei ollut Healing, vaan jotain ihan muuta mistä ei mitenkään olisi voinut päätellä loitsun käyttötarkoitusta. Sen sai tietää vasta taian kuvausta katselemalla.

Ylös Bottom