Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dreamcastin netti ja ADSL.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Risla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
R

Risla

Guest
Voitteko sanoa uudestaan sen osoitteen missä oli ohjeet kuinka saadaan DC tietokoneen kautta nettiin?

onko kukaan kokeillut tuota ja miten on toiminut jos on kokemusta?
Itseni tekisi mieli joku ilta vähän pelata PSO:ta netissä ja tuo olisi ainut minulla onnistuva keino.

Kovasti olen yrittänyt, mutta ei toimi. En vain käsitä missä vika, koska olen tehnyt kyllä ohjeitten mukaan kaiken.

Omat yritykset on lähinnä kaatunu siihen kun dreamcast ei edes ala soittamaan. Näin siis kun dc:n modeemi on kytketty suoraan pc:n modeemiin. Kerran kokeilin viritelmää jossa molemmat modeemit oli kytketty yhtä aikaa puhelinverkkoon, silloin tuntui toinen modeemi vastaavan tai ainakin siltä kuulosti. Tosin muuten testi meni käsille kun dc meni kuitenkin nettiin...

Ootteko kokeillu tuota paristo-kikkaa joka on muistaakseni esitelty tuossa linkissä?

Originally posted by havukainen
Omat yritykset on lähinnä kaatunu siihen kun dreamcast ei edes ala soittamaan. Näin siis kun dc:n modeemi on kytketty suoraan pc:n modeemiin. Kerran kokeilin viritelmää jossa molemmat modeemit oli kytketty yhtä aikaa puhelinverkkoon, silloin tuntui toinen modeemi vastaavan tai ainakin siltä kuulosti. Tosin muuten testi meni käsille kun dc meni kuitenkin nettiin...

On mahdollista ja jopa todennäköistä, että DC:n modeemi jää kuuntelemaan valintaääntä. Jos modeemille voi syöttää AT-komentoja, niillä pitäisi olla mahdollista kytkeä tuo odottelu pois päältä.

Lisätietoja:

http://nemesis.lonestar.org/reference/telecom/modems/blinddial.html

Originally posted by jmunkki
On mahdollista ja jopa todennäköistä, että DC:n modeemi jää kuuntelemaan valintaääntä. Jos modeemille voi syöttää AT-komentoja, niillä pitäisi olla mahdollista kytkeä tuo odottelu pois päältä.

Testasin dreamkey 2.0 ja web browser 2.6-selaimilla. Ensimmäiseen laitoin blind dialin AT-komennoilla ja jälkimmäisessä oli valmis optio, mutta ei minkäänlaista apua :(

Näköjään nuo jenkkiselaimen 2.6-versiot ovat nykyään maksullisia, onneksi sain tilattua omani ilmaiseksi :D

Ylös Bottom