Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Driveclub-klubit ja -haasteet

Simo911

Active Member
Pikkuhiljaa alkaa tuo online toimimaan, niin ajattelin laittaa tällaisen pystyyn klubiotteluita odotellessa. Tarkoitus olisi pitää hieman kirjaa kfiniläisten klubeista ja pitää listaa millä tasolla klubit pyörii. Sitten kun klubiottelut on mahdollisia, niin aletaan jonkinlaista turnausta/ladderia pyörittään. Siihen asti pidetään pelkkää rankingia klubin tason perusteella. Listalle pääsee ilmoittamalla tässä aiheessa klubinsa, klubin tason ja laittamalla kaverikutsun minulle niin näen tasot helpommin kun pelin sisäinen ranking toimii vaihtelevasti. Laitan alkuun tähän klubeja mitä omalta kaverilistalta löytyy. Ilmoittakaa, jos haluatte olla mukana, niin pidän klubin listoilla. Jäsenet voin myös listata klubin alle vahvistuksen jälkeen mikäli klubin omistajalle sopii.

Edit:Klubiotteluita saa varmaan odottaa melko kauan, mutta siihen asti täällä voi ilmoitella jos on hyviä soolo- tai klubihaasteita lähettänyt tai vastaanottanut.


Klubiranking:

1. NoQuarter, taso 36, jäsenet 6/6
-WildLag, taso 50, omistaja
-MikiAho, taso 50
-scopte, taso 30
-Zeran-, taso 18
-miksu52, taso 12
-Party-Arto, taso 11

2. Livegamers, taso 32, jäsenet 6/6
-JJRFin, taso 50, omistaja
-RoneFIN, taso 50

3. ginodrivers, taso 28, jäsenet 6/6

4. rFFS, taso 24, jäsenet 2/6, avoin
-Simo911, taso 43, omistaja
-Rammari, taso 34

5. KFin 2, taso 21, jäsenet 6/6
-GotNoHands, taso 40
-Lohis77, taso 37
-rockNrolf_, taso 34
-Omenanraato, taso 33
-Artza92, taso 22
-Havu87, taso 21, omistaja

6. FIN Alzheimers, taso 18, jäsenet 3/6

7. V2fi, taso 9, jäsenet 3/6
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Driveclub klubiranking ja -ottelut

Klubeja vaan tulemaan tasoineen ja jäsenlistoineen sekä kaverikutsu minulle(psn: Simo911), niin saadaan lista mahdollisimman suureksi.

Täällä voi myös ilmoitella, jos on tarvetta uusille jäsenille tai jos on vapaita agentteja liikkeellä ilman klubia.

Ilmoittakaa myös mahdollisista jäsenmuutoksista tai jos klubin taso nousee. Yksittäisten pelaajien tasot päivitän silloin samalla, niitä ei tarvitse erikseen ilmoittaa.
 
Vastaus: Driveclub klubiranking ja -ottelut

Itseä ainakin tälläinen kiinnostaisi. Olen itse tuossa kfin2:ssa mukana. Kaippa tämä ok olisi myös klubin omistajalle?
 
Vastaus: Driveclub klubiranking ja -ottelut

Itseä ainakin tälläinen kiinnostaisi. Olen itse tuossa kfin2:ssa mukana. Kaippa tämä ok olisi myös klubin omistajalle?

Lisään teidät kokonaisuudessaan. Poistan sitte jos tulee vastalauseita. Julkista tietoahan nuo klubit ja jäsenlistat ovat.
 
Vastaus: Driveclub klubit ja haasteet

Päivittelin listoja. Rohkeesti vaan klubeja listalle ja kaverikutsua minulle.

Klubiotteluita saa varmaan odottaa melko kauan, mutta siihen asti täällä voi ilmoitella jos on hyviä soolo- tai klubihaasteita lähettänyt tai vastaanottanut.

Tein yhden klubihaasteen testiksi. VW Golf Yedapallissa 3 kierrosta. Välitetty kaikille klubeille mitä kaverilistaltani löytyy. Menin hölmönä välittämään sen joillekin randomklubeillekin, jotka eivät kaverilistalta löydy, joten välitykset on täynnä.
 
Vastaus: Driveclub-klubit ja -haasteet

Laittakaapa niitä haasteita niin saadaan vähän eloa tännekin. Peli alkaa pian näyttään ihan peliltä.
 
Ylös Bottom