Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DS Eurooppaan ennen pääsiäistä!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Merri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DS Eurooppaan ennen pääsiäistä!

Merri sanoi:
- Nintendo senior management director Yoshihiro Mori mentioned the company will launch Nintendo DS in Europe before Easter 2005.

Sivulta: http://www.the-magicbox.com/gaming.htm


Eli eihän tässä ole _niin_ montaa kuukautta enää odotusaikaa... :)

Mahtavaa! Ei varmaan sitten tarvitse tilata DS jenkeistä ja julkaisupelejäkin on sitten enemmän jo eurooppajulkaisuissa. Jenkeissä ja japanissa on kai jo DS julkaistu, te ketkä olette tilanneet, koska omanne kuuluisi tulla postissa...?
 
Vastaus: DS Eurooppaan ennen pääsiäistä!

No eikös euroopan julkaisupäivä ole 31.3, joka tosiaan on "ennen pääsiäistä".
 
Vastaus: DS Eurooppaan ennen pääsiäistä!

Pegi sanoi:
Mahtavaa! Ei varmaan sitten tarvitse tilata DS jenkeistä ja julkaisupelejäkin on sitten enemmän jo eurooppajulkaisuissa. Jenkeissä ja japanissa on kai jo DS julkaistu, te ketkä olette tilanneet, koska omanne kuuluisi tulla postissa...?

Playasiasta olen tilannut USA version joka julkaistiin 21.11, mutta ennakkovarauksen pistin sen verran myöhään että ensimmäisestä erästä en konetta saanut. Huonolla tuurilla saan koneen vasta ensi vuonna. Mario 64 DS:ää riitti minullekin yksi kopio, joka pitäisi tulla ensi tiistaina. Kerkeää muutaman kerran ohjevihkon lukemaan läpi ennen kun pääsee pelaamaan

Tervis: Mitenkäs sinulle kävi? Saitko ensimmäisestä erästä koneesi? Etkös playasialta tilannut?
 
Vastaus: DS Eurooppaan ennen pääsiäistä!

Naaahu sanoi:
Tervis: Mitenkäs sinulle kävi? Saitko ensimmäisestä erästä koneesi? Etkös playasialta tilannut?

Ei ole vielä onni suosinut, mutta on vielä mahdollisuuksia, uutisissa luki eilen play-asiassa että ne on _alkanut_ lähettelemään DSiä. Tilasin 3.11, entä sinä?
Laitoin myös japaniversion kakkosvaihtoehdoksi, että luulisi sen nopeuttavan tilausta.

Tulleihin kannattaa myös varautua, eräiltä oli auottu paketti ja laitettu leima päälle "TULLATTAVAKSI". Minulla tulisi ilman hintahuijauksia tulleja noin 40 euroa.

Pegi sanoi:
Mahtavaa! Ei varmaan sitten tarvitse tilata DS jenkeistä ja julkaisupelejäkin on sitten enemmän jo eurooppajulkaisuissa. Jenkeissä ja japanissa on kai jo DS julkaistu, te ketkä olette tilanneet, koska omanne kuuluisi tulla postissa...?

Julkaisupelien myötä eurooppalaiset saa nauttia myös muutamasta kympistä lisää hintaa. Luultavasti. Japaniversio koneestahan julkaistaan ensi keskiviikkona, 2.12.
 
Vastaus: DS Eurooppaan ennen pääsiäistä!

Kivat lakit meillä, tervis ja Merri (Mä matkin Merriä ja tervis sit mua) *<:)

Ettei menis ihan OT:ks: DS lähti kanadiaanien luvatusta maasta, yay.
 
Vastaus: DS Eurooppaan ennen pääsiäistä!

Noniin, Play-asialta tuli jonkinnäköistä kirjettä, että ne pystyvät ensi viikolla lähettämään minun DS:ni. Japaniversio luultavasti tulee, mutta parempi se kuin ei mitään. :rolleyes:
 
Vastaus: DS Eurooppaan ennen pääsiäistä!

Nyt alkaa Euroopan julkaisu olemaan lähellä!

AMO esittelee DS:ää Helsingin Kinopalatsissa viikonloppuna 12. - 13.3. Aikataulut varmistuvat myöhemmin.
 
Vastaus: DS Eurooppaan ennen pääsiäistä!

Rahaakin on nyt sen verran, että tilaukseen lähtee. Tosin vielä pitää sitten odotella muutamaa julkaisematta olevaa peliä. Kuten Castlevania ja Bomberman.
 
Vastaus: DS Eurooppaan ennen pääsiäistä!

Nintendo on julkaissut Suomalaisissa kotisivuissaan ohjelmalistan lanseerausviikonlopun tapahtumista. Sieltä näyttää löytyvän ainakin Pokemon Dashin ja Super Mario 64 DS:n kilpailuja kummallekin päivälle. Myös viikonlopun aikana pidetään Resident Evil 4:sen esittelytilaisuus. Peliä esittelee Pelaaja-lehdestä tuttu Thomas Puha kaikille 18-vuotta täyttäneille.

Ohjelma on lähes samanlainen kumpanakin päivänä, lukuunottamatta eri julkkisten esiintymistä tapahtuman päällä eri päivänä. Ohjelmalistan kokonaisuudessaan voi löytää *täältä*.
 
Vastaus: DS Eurooppaan ennen pääsiäistä!

Tänään Itäkeskuksen Anttilassa vähän testasin Wario Ware Touched peliä. Oli kyllä hauskaa :)
Erittäin hyvin oli hyödynetty kosketusnäyttöa ja kynää.
 
Vastaus: DS Eurooppaan ennen pääsiäistä!

olge sanoi:
Tänään Itäkeskuksen Anttilassa vähän testasin Wario Ware Touched peliä. Oli kyllä hauskaa :)
Erittäin hyvin oli hyödynetty kosketusnäyttöa ja kynää.
Minäkin kokeilin paikallisessa Prismassa samaa peliä ja täytyy sanoa että on aika vekkuli laite :D. Nenänkarvanypintää ja sen sellaista.
 
Vastaus: DS Eurooppaan ennen pääsiäistä!

Ostin julkaisupäivänä, WarioWare Touched! vakuutti. Mariota en saanut testata, ostin riskillä ja siihen olen vähän pettynyt. 3D ei tunnu sopivan meikäläiselle kovin hyvin. Voi olla tosin että ohjaussysteemi on muutenkin epäonnistunut, itse olisin kyllä miettinyt toisenlaista. Metroidissa ohjaus pelaa, mutta kuten totesin, 3D ei innosta joten tuo First Hunt on varmaankin pitkälti tyhjän panttina - eikä sitä voi kenellekään tarjota kun kaikkihan sen saavat. Mariota varmaan kokeilen vielä lisää. Wario taas on huippuhauskaa ja äitikin osaa pelata (mikä on suorastaan järkyttävää - äiti ei ole ymmärtänyt ikinä ennen minkään konsolin päälle!)

Ei millään meinaa jaksaa odottaa, että DS saa omat emulaattorinsa...
 
Vastaus: DS Eurooppaan ennen pääsiäistä!

Merri sanoi:
Metroidissa ohjaus pelaa, mutta kuten totesin, 3D ei innosta joten tuo First Hunt on varmaankin pitkälti tyhjän panttina - eikä sitä voi kenellekään tarjota kun kaikkihan sen saavat.
Minulle kelpaa kyllä Metroidin demo, sain japanikoneen play-asiasta joulun alla jenkkiversiopulan takia. Pidä se tallessa, voin joskus ostaakin sen sinulta ellei ilmaiseksi irtoa! ;)
 
Ylös Bottom