Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Duudsonit - elokuva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Colt
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Duudsonit - elokuva

Itse näin eilen elokuvan ja ihan hauskalta vaikutti. Hitler kohdat oli parhaita.

Olihan tämä nähty jo kauan sitten. Ihan kiva leffa jos duudsoneita fanittelee. :p

Olen joskus katsonut kyseisen leffan. Elokuvassa ei ole mitään järkeä (paitsi jos joku saa siitä kikseja kun tyypit kiduttaa itseään). En tiedä yhtään älyttömämpää elokuvaa kuin Duudsonit. Se ei ole sinänsä edes elokuva koska se on koottu video pätkistä, siinä ei ole mitään juonta ja se on muutenkin syvältä, itse antaisin sille yhden tähden viidestä. Päivä lehti KARJALAINEN oli arvostellut oikein Duudsonit-elokuvan eli antoi sille yhden tähden.

Niille, jotka tykkäävät Duudsoneista:

Nelonen Duudsonit (K-13) (K13) 2.5.2008 20:30

Jekkusodat. SARJA ALKAA. Duudsonien uuden tuotantokauden "perheystävällisessä" versiossa näemme näyttäviä stuntteja, nokkelaa piilokameramateraalia ja kuulemme yllättäviä ja hauskoja tarinoita hullujen pohjalaisten reissuista. Ensimmäisessä jaksossa duudsonien vasta hankittu ranchi tarvitsee kunnon remontin ennen tupaantuliaisia. Mutta kunnostus lähtee käsistä ja muuttuu jekkusodaksi tabasco-yllätyksien ja itsetehtyjen tulvien kera. Kun Jarppi räjäyttää Jarnon auton, tunteet kuumenevat toden teolla ja ystävyys on vaarassa... Kotimainen viihdeohjelma. (22')

Duudsoneita tulee siis 2.5.2008 alkaen joka perjantai kello 20.30 - 21.00

Kaveriporukalla kateltiin tuo taas parisen päivää sitten kun parilla eurolla sai alemyynneistä.. Hyvät naurut sai pariin otteeseen.

Itsekkin kävin Elokuva Teatterissa katsomassa kyseisen elokuvan :rolleyes: silloin kun ilmestyi.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom