Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DVD kaukosäätimestä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Teemu83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Teemu83

New Member
Jostain olin lukevinani että uudella dvd kakella pystyisi avaamaan kelkan ja käynnistämään/sammuttamaan ps2:sen... Onko tuo totta vai luinko unissani jostain? :confused:

Ainakaan tuosta vanhasta dvd kakesta en moisia ominaisuuksia löytänyt...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teemu83
Jostain olin lukevinani että uudella dvd kakella pystyisi avaamaan kelkan ja käynnistämään/sammuttamaan ps2:sen... Onko tuo totta vai luinko unissani jostain? :confused:

Totta se, mutta vain uutta versiota olevissa PS2:ssa. Kauko-ohjaimen vastaanotin on niissä sisäänrakennettu, niin että (ilmeisesti?) peliohjainporttiin ei tarvita lisäpalikkaa.

En ole tutkinut mistä versiosta lähtien se niissä on, mutta ainakin niissä hopeanvärisissä pleikkareissa näkyy aikaisemman FireWire-liittimen paikkeilla kotelossa musta peitelevy. Eli siis se vastaanotin.

Kiusallinen piirre tosiaan ettei laitetta ole tähän mennessä saanut kakesta päälle ja pois :mad:
 
Re: Re: DVD kaukosäätimestä...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan spacedeep
Totta se, mutta vain uutta versiota olevissa PS2:ssa. Kauko-ohjaimen vastaanotin on niissä sisäänrakennettu, niin että (ilmeisesti?) peliohjainporttiin ei tarvita lisäpalikkaa.
Juuri näin. Lisäksi tarvitaan tietysti myös uusin kauko-ohjain, josta löytyy tarvittavat nappulat.
 
Eli se uusi hieno kake ei toimi mun vanhassa ps2:ssa? :(

Edit: juu ei näköjään toimi kun 5000sarjan kanssa... damn kun tuli ostettua toissapäivänä just toinen ps2 itelle... :(

Löytyiskös tuohon jotain semmoista tee-se-itse modia jolla tuon voisi toteuttaa... :confused:
 
50004 on malli jossa on IR-vastaanotin sisäänrakennettuna, hiljaisempi ääni, hieman kevyempi ja DVD-R/RW & DVD+R/+RW toisto.
 
Ylös Bottom