Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dvd kysymys: leffat näkyvät mustavalkoisina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nahka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
N

Nahka

Guest
ps2 dvd

Jos viittisitte vähän auttaa! On tällainen ongelma, että eräs Englannista ostettu dvd-elokuva näkyy mustavalkoisena ja takakannessa lukee, että jos haluu sen toimivan ps2:sella normaalisti tarvitsee s-video kaapelin. Ja mun telkkarissa ei kyseistä paikkaa ole. Joten onko muita vaihtoehtoja olemassa kuin toi kaapeli?

Re: ps2 dvd

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nahka
Jos viittisitte vähän auttaa! On tällainen ongelma, että eräs Englannista ostettu dvd-elokuva näkyy mustavalkoisena ja takakannessa lukee, että jos haluu sen toimivan ps2:sella normaalisti tarvitsee s-video kaapelin. Ja mun telkkarissa ei kyseistä paikkaa ole. Joten onko muita vaihtoehtoja olemassa kuin toi kaapeli?

RegionX + RGB-johto? (Jos telkkarista löytyy RGB-scart)

Dvd kysymys

Sain joululahjaksi ps2:sen ja sain mukana pari peliä ja dvd:n nimeltä 'megadeth behind the music'. Mutta kun kokeilin katsoa sitä huomasin että kuva oli mustavalkoinen. Luulen että tämä johtuu siitä että kyseessä on region 1 dvd vai johtuuko tämä vain ps2:sesta? Ehkä se dvd ei vain kertakaikkiaan käy ps2:teen. Se dvd on kyllä ostettu ihan Itäkeskuksen MegaStroresta mutta silti se näyttää olevan usa versio. Mielestäni siitä dvd:stä on olemassa kyllä euroopan versiokin. Miten saisin värit dvd leffaani?
:confused: :confused: :confused:
kiitos jo etukäteen

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hutbug

En ole varma, mutta kannattaa tsekata aina luotettava konsolinet

No ei ole kalliita pitää mennä ostamaan jostain tai tilata tuolta konsolinetistä :D

thanx :p

Mustavalkoinen kuva DVD:ssä???

Sellanen ongelma tai juttu olis mielessä, kun mulla on toimmonen DVd ku Beastie Boys Video Anthology tai jotain sinne päin, mutta se näkyy mustavalkoisena jostain syystä.... Kukapa osaisi sanoa/kertoilla missä on vika??? Olisko liian vanha telkkari mahdollinen syy?

Re: Mustavalkoinen kuva DVD:ssä???

Originally posted by korsonkarju
Sellanen ongelma tai juttu olis mielessä, kun mulla on toimmonen DVd ku Beastie Boys Video Anthology tai jotain sinne päin, mutta se näkyy mustavalkoisena jostain syystä.... Kukapa osaisi sanoa/kertoilla missä on vika??? Olisko liian vanha telkkari mahdollinen syy?
¨

Onko sulla RGB-johtoa PS2:seen? (oletan siis että nyt puhutaan pleikkarista..) Vanhemmissa telkuissa on joskus värillinen NTSC-tuki vain RGB:n kautta, näin oli itsellänikin joskus ennen muinoin. Vai oliko levy edes jenkki-leffa?

edit: ja siis telkkusi pitää tietenkin tukea rgb:tä että siitä olisi apua mustavalkoisuuteen...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Beastie Boys

Kyseinen dvd on koodivapaa jenkkijulkaisu joten ongelmana on ntsc toiston vaatimus tv:ssäsi (lähes kaikissa uudemmissa telkkareissa vakiona...).

- Pete

sama juttu variuksen kanssa...

ei tullu värejä meijän isommalla mutta vanhemmalla panasonic putkella mutta mun 20" finluxi osas näyttää värit joskin kuva oli hieman sivussa
levyhän oli siis Stratovarius : Infinite Visions

Ylös Bottom