Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dynasty warriors 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fatal
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Fatal

New Member
Menin divarin ovesta sisään ja aloin "pikästä aikaa" katsomaan ps2 pelien hyllyä. Grandia 2.n läpipeluu kesti parisen viikkoa ja siinä ajassa oli hyllyille ilmestynyt monta pakko ostosta.
En taaskaan osannut päättää minkä pelin hyllystä mukaani nappaisin. Sitten satuin huomaamaan Dw3.sen.
Mistään tulevien pelien listoista en kyseistä peliä ollut bongannut.
Tein päätöksen sillä sekunnilla ja ostin pelin.

Dw 2 oli ensimmäisiä ps2.della pelaamiani pelejä. Pidin pelissä juuri siitä suorasta toiminnasta ja siitä ettei tarvinnut yksin taistella kaikkia vastaan. Grafiikka oli tietysti nättiä varsinkin hahmot oli suunniteltu hyvin. Suuret taistelut verottivat tietysti taustojen yksityiskohtia.

En käsitä mikä kolmos osassa minua viehättää. Joistakin se saattaa tuntua toistolta ja muutenkin tylsältä. Mutta minuun se iskee kakkososan tavoin...

Alkaa laiskuus kirjoittaessa iskeä, joten hyppään suoraan "toiveisiin".

Seuraavassa osassa saisi olla mahdollisuus yhdistää useampi pleikkari tai nettipeli.

Maastoa olisi mukava myös muokata.

Linnakkeissa enemmän puolustuskojeita. (Norsut olivat hyvä keksintö Dw3 .ssa)

Uusia aseita miekan ja jousen tilalle.

Luultavasti mahdoton toteuttaa mutta: Kakkosen tapaan ruumiit saisi jäädä maastoon, eivätkä haihtuisti pois. Piirtoetäisyys pidenmpi ja yksityiskohtia enemmän....

Kertokaapas tekin mielipiteitänne pelistä.

pelasin tota kolmosen demoa ja aika tylsää mättöä toi vaikuttaa olevan..demo kesti kymmenen minuuttia ja siinä ajassa kerkesin jo täysin tylsistyä...
:mad:

joo, kolmosta on tullut paukutettua ihan kunnolla, parit tyypit oon boostannut ihan maksimiin ja hommannut varmasti ainakin puolet noista special itemeistä ja noille tyypeille ne secret aseet, kaksinpelinäkin tosi hubaa. jotenkin vaan tykkään tosta pelistä =)

Jees, ite kävin videopelidivarissa kattelee jos jotain löytyisi ja DW3 iski silmään. Kerta noihin kansiteksteihin yms. ei nykyään juurikaan voi luottaa niin lampsin varmuuden vuoksi vieressä olevalle koululleni tsekkaamaan jotain arvosteluita varmuuden vuoksi.

Pelihän on aivan kingi. Uudelleenpelaus sujuu pirun hyvin kun kaikilla hahmoilla on hieman erilainen näkökulma pelin kenttiin. Myöskin tuo event-järjestelmä jolla eri teot ja läpimurrot taistelutantereella muuttavat koko taistelun kulkua suuntaan tai toiseen. Ei tossa kauheasti valittamista löydy, maasto on ehkä välillä vähän borea ja jousella ampuminen tuntuu vähän turhalta, mutta muuten on kyllä eeppistä menoa. Eniten haittaa, ettei mukana ole sitä japanilaista audiotrackkia, noi enkkudubit kun on aika _helvetin_ huonoja :-I

Enää harvoin jaksan mitään peliä uudestaan läpi pelata, mutta tämä...
En käsitä mikä siinä viehättää. Ehäni tämä ole edes lähellä parasta pelaamaani peliä.

Pelasin Dynasty warriors 3 demoa peli todella iski, kyllä on pakko ostos muistini mukaan siinä ei lentänyt veri joka on eritäin harmillista:(

hyvä peli

ihan kiva peli....
Mulla on kummatkin 2 ja 3.....
Kyllähän se jossain vaihees rupee vähän tökkiin kun kokoajan pitää läiskiä porukkaa alas, mutta silti mä pelaan sitä yhä uudestaan keräillen uusii hahmoi ja aseita sekä tavaroita......

Itse en kyllä pahemmin oo innostunu noista norsuista vaikka onhan ne ihan hyvä lisä peliin....

Tähän mennessä euroopan versioon ei ole löydetty koodeja , mutta jos jostain satutte näkemään euroversiossa toimivia niin tänne postatkaa. Tällä hetkellä yleinen huhu liikkuu että DW3 euro versiosta on poistettu koodit :( .

Ylös Bottom