Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA:n pelit ja ikärajat

spider pig

New Member
Mitenkä noita EA:n pelejä voi pelata livessä kun valittaa että olen liian nuori pelaamaan livessä olen yrittänyt pelata NHL 08 mutta ei pysty ja olin ostamassa ton uuden Burnout: Paradisen mutta ei pysty sitäkään pelata livessä kun oon muka liian nuori, olen 13 vuotias.

Alkaa vituttamaan toi EA:n touhu että mikä järki tunkea peleihinsä joku ikäraja live pelaamiselle

Pystyykö tota profiilin ikää muuttaa mitenkään vai mikä neuvoksi:confused:
 
Vastaus: EA:n pelit ja ikärajat

Eiköhän sitä tarvi uusi profiili vääntää. Joku voi korjata.
 
Vastaus: EA:n pelit ja ikärajat

spider pig sanoi:
Mitenkä noita EA:n pelejä voi pelata livessä kun valittaa että olen liian nuori pelaamaan livessä olen yrittänyt pelata NHL 08 mutta ei pysty ja olin ostamassa ton uuden Burnout: Paradisen mutta ei pysty sitäkään pelata livessä kun oon muka liian nuori, olen 13 vuotias.

Alkaa vituttamaan toi EA:n touhu että mikä järki tunkea peleihinsä joku ikäraja live pelaamiselle

Pystyykö tota profiilin ikää muuttaa mitenkään vai mikä neuvoksi:confused:

Kyllä se ikä siitä pikkuhiljaa kasvaa kun pikkuhiljaa odottelee. Ei ne ikärajat nyt ihan turhaan niissä peleissä ole (kuten eivät ole tupakka- ja alkoholituotteissakaan).
 
Vastaus: EA:n pelit ja ikärajat

Joo aika hölmöltä tuntuu toi EA:n touhu tossa holhoomisessa, pikkuveljen kanssa on jääny live pelit pelaamatta änärissä just ton takia kun ei se oo päässy pelaan ikänsä takia.

Broidi kysy sähköpostilla ea:n asiakaspalvelulta asiasta ja siellä sanottiin että kun vaihat boxin päivämäärän ja kellon asetukset vuoteen 2005 niin sit pitäs toimii, muuten hyvä mutta kun meet liveen niin se hakee noi pvm/ajan automaattisesti eikä niitä voi muuttaa.
 
Ylös Bottom