Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA vahvistaa lisää pelejä Cubelle

Esa Mäkijärvi

KonsoliFIN Alumni
http://www.makiil5.pp.fi/uutiset_eacube_2.htm
--
EA Sports on kaikessa hiljaisuudessaan paljastanut sivustollaan uusia urheilupelejä. Virallisen ilmoituksen mukaan 2002 FIFA World Cup-, F1 2002-, NCAA Football 2003-, Madden NFL 2003-, NHL 2003- ja NASCAR Heat 2003-pelit tullaan näkemään muiden konsoleiden ohella myös GameCubella. Näin Electronic Arts jatkaa Nintendo-tukeaan.
--

Nähtävästi Electronic Arts on kiitettävän tosissaan myös GameCuben suhteen.

- Esa

NHL 2003

Ei näy NHL2003 julkasu listalle Gamecubelle... harmi! Ei näet ole GC:lle liikaa jäkis pelejä! Toivottavasti EA julkasee NHL:llän GC:lle!

EA:n NHL-pelit ovat kyllä niin heikko esitys, että ei väliä vaikka niitä ei GC:lle tulisikaan. Tietysti onhan niillekkin omat faninsa, mutta itse olen sitä mieltä että EA:n NHL:t ovat aika kaukana oikeasta jääkiekosta.

Minua EA:n NHL:llät kiinnostaa! Parempia jäkiksiä en ole vielä tavannut (Sega Sportin NHL on myös hyvä muttei niin hyvä kuin EA:n)

Joo en minäkään parempia oo löytänyt, kun tarjontaa on niin vähän. Ärsyttää vaan, kun kone aina huijaa ja kaikkea pientä.

Re: NHL 2003

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mage
Ei näy NHL2003 julkasu listalle Gamecubelle... harmi! Ei näet ole GC:lle liikaa jäkis pelejä! Toivottavasti EA julkasee NHL:llän GC:lle!

Tuota vähän ihmettelen tuota kommenttiasi..

"EA Sports on kaikessa hiljaisuudessaan paljastanut sivustollaan uusia urheilupelejä. Virallisen ilmoituksen mukaan 2002 FIFA World Cup-, F1 2002-, NCAA Football 2003-, Madden NFL 2003-, NHL 2003-..."

Viimeisin peli taitaa olla NHL 2003? Minusta se ainakin siellä listalla Cube-julkaisuissa yhdessä vaiheessa oli, mutta juuri nyt EA:n sivut taitavat olla nurin että en pääse asiaa tarkistamaan.

- Esa

Kannattaisin varmaan jättää Segan urheilupeleillekin pieni tila siellä odotuslistalla. Nimittäin olen itse pelannut Segan NHL, NBA ja NFL-pelejä, jotka ovat minun mielestä realistisempia ja hauskempia kuin EA:n vastaavat. Segan NBA:ssa pelaajat eivät tee mitään ihmedonkkeja ja tekoälykin pistää hanttiin. NHL:ssä tekoäly loistaa, eikä huijaa kuten EA:n NHL:ssä. EA:n versiossahan tietokone välillä huijaa voittaakseen. Omasta maalivahdista tulee yhtäkkiä täysin kädetön :mad:. Segan NFL:ssä ei ole oikeastaa mitään muuta eroa kuin helpommin ymmärrettävät strategiavalinnat. Tämä on plussaa, sillä tuskinpa kovinkaan monelle suomalaiselle NFL:n säänöt ja kuviot ovat itsestään selvyyksiä. ;)

NBA:n arvostelu IGN Gamespot
NFL:n arvostelu IGN Gamespot
NHL:n arvostelu IGN Gamespot

NBA:n arvostelu GameCuben versiosta, mutta NHL ja NFL ovat sen sijaan Dreamcastin arvosteluja. Varmasti grafiikka on tulevissa GameCuben verisoissa parempaa. :)

Omasta mielestäni Segan urheilupelit esittävät lajinsa realistisemmassa muodossa kuin EA:n arcade räpellykset.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Kannattaisin varmaan jättää Segan urheilupeleillekin pieni tila siellä odotuslistalla. Nimittäin olen itse pelannut Segan NHL, NBA ja NFL-pelejä, jotka ovat minun mielestä realistisempia ja hauskempia kuin EA:n vastaavat. Segan NBA:ssa pelaajat eivät tee mitään ihmedonkkeja ja tekoälykin pistää hanttiin. NHL:ssä tekoäly loistaa, eikä huijaa kuten EA:n NHL:ssä. EA:n versiossahan tietokone välillä huijaa voittaakseen. Omasta maalivahdista tulee yhtäkkiä täysin kädetön :mad:. Segan NFL:ssä ei ole oikeastaa mitään muuta eroa kuin helpommin ymmärrettävät strategiavalinnat. Tämä on plussaa, sillä tuskinpa kovinkaan monelle suomalaiselle NFL:n säänöt ja kuviot ovat itsestään selvyyksiä. ;)

Omasta mielestäni Segan urheilupelit esittävät lajinsa realistisemmassa muodossa kuin EA:n arcade räpellykset.

Täysin samaa mieltä, vaikka EA:n pelit ovat suurelle yleisölle hieman enemmän tuttuja ja myyvät paljon enemmän. NBA2K ja NFL2K olivat todella mainioita urheilupelejä Dreamcastilla ja ainakin Cubelle tuleva NBA2K2 on todella korkealla ostoslistallani, sillä sen verran hauskaa DC-version parissa on ollut.

NFL2K3 on myöskin pakkohankinta Cubelle.

- Esa

Eiköhän se NHL 2003 sieltä loppukesästä / alkusyksystä ilmesty, vaikkei sille vielä tarkkaa pvämäärää olisi annettukaan.-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou

Totta, totta... EA:n NHL:ssä on kyllä nämä ovat vikansa. Tekoäly on tietysti välillä vähän sieltä... Tässä sitä vaan odotteellan että joku NHL tulisi Cubelle (NHL Hitz lähtee pian matkaan jos ei ala muita kuulumaan ;) ) Minulla oli tässä DC vähän aikaa sitten ja voi pojat että tuli pelattua NHL2K:ta (Tässä pelissä on totta vie parempi tekoäly)!

Ylös Bottom