Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Edgen Retro spesiaali (?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pepto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
P

Pepto

Guest
Mitäs veikkaatte, saakohan tota Edgen Retro spessua (ilmeisesti lehden nimi on vain "Retro") jostain suomesta?

Eiköhän, tulihan edellinenkin spessu. Kovat odotuksen on lehdelle, vaikka se voi nostaakin huutokauppahintoja. Siitä en ole kyllä innostunut, että vanhoille peleille on annettu arvosanoja.

Millä viiveellä toi Edge yleensä tulee Suomeen? Retro tais tulla myyntiin englannissa 6. päivä ja olis hienoo saada se ennen joulua.

En ole varma, mutta eikö se lähemmäs kuukausi ole? Nyt on vielä jouluruuhkat mahdollisesti hidastamassa, joten en tiedä ehtiikö millään.

Löytyykö lehdestä netistä kansikuvaa tms?

Milloin tuo tulee Suomeen? Eivät tienneet Stockalla ja Akateemisessa mitään.

Mä yritän saada sen suoraan Englannista..
Odottelen vaan kaverilta vastausta viitsiikö sellaisen ostaa ja postittaa mulle.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kennedy
Mä yritän saada sen suoraan Englannista..
Odottelen vaan kaverilta vastausta viitsiikö sellaisen ostaa ja postittaa mulle.
Mulle kans. :D

Tämä jäpikkä lähti akateemiseen.Toivon,että lehti on uhrautumisen arvoinen...ulkona nyt semmottiset -27.BRRRRRR!:o

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kennedy
Käykää ostamassa mullekkin toi..
ei yleensä keskustaan ole mitään menoa.
Jos joku on hakemassa tota Kennedylle niin saa luvan ostaa mullekin yhden kappaleen. :D

Lehtipisteen nettisivujen kautta noita voi tilata esim. lähimpään R -kioskiin. Tuo kansikuva on kyllä vähän turhan Nintendo/Atari -painotteinen, ja suoraan sanottuna karkeasti kuvitettu. :mad:

Noita uhkaa olla itsellä kohta kaksi... Pyysin Rautakirjalta lehden lähikioskiin henkilökohtaisesti ja mutsi kävi hakemassa numeron Stockalta tiistaina.. Tosin en arktisista olosuhteista johtuen ole vielä käynyt hakemassa lehteä.. :)

Saa nähdä loppuvatko kesken.. Jos vaikka ottaisi itselle molemmat numerot kaiken varalta. Eikös Ebayssäkin tuota näkynyt jo myynnissä..

Mulle tulossa 3kpl huomenna paikalliseen r-kiskaan.
yksi menossa kaverille.
sitten yksi luettavaksi ja yksi säilöön ja myytiin 25v päästä :D

Onkohan noita tullut paljon maahan?

Stockan ja jonkun Helsingin R-kioskin saama lehtimäärä ei kuulostanut kovin suurelta.

Ylös Bottom