Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ehkäpä viho-viimeinen Midnight Clubbailu (Su 16.11. klo 20->)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Oliver

KonsoliFIN Alumni
NFS: Undergroundin lähestyessä (näillä näkymin ensi viikolla) allekirjoittanut kutsuu kaikki MC II:n omaavat vielä skabailemaan Losin, Pariisin ja Tokion kaduilla.
Hostaus on toiminut ennenkin ja jos salasanaa kysellään, se on "suomi" (ilman "hipsuja" ja pieneillä kirjaimilla).
Jos et ehdi mukaan klo 20, niin ainakin itse yritän hyöriä verkossa vähintään puoleen yöhön ja saattaapa koko touhu alkaa jo aikaisemminkin.

Pitääkin itse taas tulla kokeilemaan. En ole koko Pleikkari2-masiinaan edes koskenut muutamaan viikkoon mutta katsotaan ... :D

Kyllä mä tuossa jo usemmankin kisan olen hostannut.
Suomalaiset on kyllä aika vähissä...

Eli hiljaista oli, mutta kiitos kaikille osallistujille.
Tapaamme varmasti jatkossa Need for Speed Undegroundin merkeissä, kunahan saan viriteltyä itselleni kunnon urpo-turbon.:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Eli hiljaista oli, mutta kiitos kaikille osallistujille.
Tapaamme varmasti jatkossa Need for Speed Undegroundin merkeissä, kunahan saan viriteltyä itselleni kunnon urpo-turbon.:D

Toivottavasti NFS:UG:ssä toimii vaan verkko-ominaisuudet paremmin kuin SSX 3:ssa. Onhan kyseessa kuitenkin saman talon pelistä ja SSX 3:ssa on kyllä välillä tosi pahaa tökkimistä pelien aloittamisen suhteen. No joo mutta nähdään siellä kunhan vaan on vähän treenailtu peliä ;)

Mua ette sielläkään tule näkemään, kuten ette Midnight Clubissakaa nähneet.

Ostan nimittäin NFS-pelit PC-versioina kun pääsen kavereiden kanssa pelaamaan LANissa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker
Ostan nimittäin NFS-pelit PC-versioina kun pääsen kavereiden kanssa pelaamaan LANissa.
Ainakin Jenkeissä voivat PC- ja PS2-pelaajat pelata toisiaan vastaan NFS:Undergroundissa. Toivottavasti toimii myös täällä.

Kolme varttia seurasin servuja MC2:ssa ja kertaakaan ei Oliverin nimi loistanut ruudussa, sitten kyllästyin ja laitin romppeet takaisin kaappiin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Ainakin Jenkeissä voivat PC- ja PS2-pelaajat pelata toisiaan vastaan NFS:Undergroundissa. Toivottavasti toimii myös täällä.

Juu, olen tuosta tietoinen mutta kuten sanoin, pelaan varmaan kavereiden kanssa LANissa kun tartten 3 kpl peliä ja ostan vain yhden eli jos PC:llä on jonkinlainen cd-key niin siinä menee mun nettipelit kun kaksi muuta hoidan... no, vähemmän laillisesti.

Ylös Bottom