Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ei mitään sanomista,PS2!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rote
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
R

Rote

Guest
Mulla on ollu nyt viikon toi X-box ja haluan sanoa,että tää laite kertakaikkiaan RULAA! Toi mun PS2 alko pölyttyyn välittömästi.X-BOX on selvästi se next generation juttu.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rote
Mulla on ollu nyt viikon toi X-box ja haluan sanoa,että tää laite kertakaikkiaan RULAA! Toi mun PS2 alko pölyttyyn välittömästi.X-BOX on selvästi se next generation juttu.

No eihän se PS2 ehdi nyt viikossa pölyttyä:D

Re: Re: Ei mitään sanomista,PS2!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guido

No eihän se PS2 ehdi nyt viikossa pölyttyä:D

No ehtii se jos on joku karvanen kotieläin ja ei pyyhi edes kerran viikossa pölyjä! :D

Ei,kun mää imuroin PS2:sen,siellä se nyt pölyttyy pölypussissa.Mää,kun imuroin heti kaikki roskat.Kannattas sunkin CODE,vai vieläkö sulla on PS2?

Ei munkaan PS2 rulaa, mutta pelit kyllä. Hienoa Rote, että saat kicksit pelkästä konsolista. Mulla kyllä pölyyntyisi myös Xbox3 ja PS4 varmaan nurkassa ilman pelejä :D

hiukan rivienvälistä lukien

"PS2 pelit on niin vitun kewl, xboxille ainakaan viel yhtää hyvää pelii, pelaa sä vaan xboxilla jotain ristinollaa ku mä pelaan PS2 kaikkii mega pelejä"

heh, jooh

aivan, PS2:lle on paljon mainioita pelejä

aivan, Xbox ku on nyt markkinoilla, niin hyviä pelejä ei julkaisussa vielä ole kuin pieni kourallinen, mutta varmasti (kuten tiedänkin) xboxin peli valikoima laajenee tässä ½vuoden sisällä, KUTEN PS2 valikoimakin...

jep, ei taas mitää järkee.. siis täs viestissä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Ei munkaan PS2 rulaa, mutta pelit kyllä. Hienoa Rote, että saat kicksit pelkästä konsolista. Mulla kyllä pölyyntyisi myös Xbox3 ja PS4 varmaan nurkassa ilman pelejä :D

Aika hyvin!et itse Joren mielestä PS2 ei rulaa.Se on hyvä juttu ettet vaan anna sellasta käsitystä,et PS2 olisi hyvä.Äläs ny kiirehdi,hätähousu!en vielä kerinny kertoo,et ne pelit PS2:selle oli oli surkeita ja X-boxille taas loistavia.

Rote, Wombat ja ****** saavat minut harkitsemaan uuden statuksen/titlen luomista: banned.

Eikö tällaiset totaalisen turhat ketjut voisi ihan suosiolla poistaa viemästä sitä paljon mainostettua kaistatilaa?

Ja jotta ihmiset saisivat tulevaisuudessa aikaan keskusteluja joilla on kenties jonkinasteista merkitystä anna kaksi pientä taikasanaa: -perustellut mielipiteet

en jaksa ees kommentoida... jos asiat haluu ymmärtää miten haluu, niin eiköhän se tarkoitus nopeasti muutu. (esim jälleen annoin palauttavaa kritiikkiä siitä että PS2 on nyt kovat pelit, mutta eiköhän se xbox sieltä perässä tule, nopeasti toivottavasti)

no näköjään kommentoin sittenkin =)

ja ennen kun alatte kääntelee ja vääntelee sanojani, niin sanon et sinun tekstistäsi ei mitenkään hohda Xbox rasismi, sanoit vaan oman mielipiteesi ja minä omani.

tääkin vois hoituu ilman nerokkaita jälkikommentteja

T:Wombut

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom