Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ei voi poistaa ystävälistalta

vesinokkaeläin

New Member
Eli lisäsin vahingossa listalle jonkun randomin joka pyysi ja nyt en voi poistaa sitä.
Tulee teksti "poiston aikana tapahtui virhe".Myöskään hän ei ilmeisesti voi poistaa minua listaltaan.Help?

Vastaus: Ei voi poistaa ystävälistalta

itekkään en pysty poistamaan noita hemmetin ketjuviestien lähettelijöitä :mad:

Itselläni oli tuo sama ongelma vähän aikaa sitten, mutta ongelma lähti pois itsestään parin päivän kuluttua :cool:

Itselläni oli tuo sama ongelma vähän aikaa sitten, mutta ongelma lähti pois itsestään parin päivän kuluttua :cool:
Syystä tai toisesta PSN joskus hieman bugaa noiden kaverien lisäämisten ja poistamisten kanssa. Aina niihin onneksi on tepsinyt se, että yrittää jonkin ajan kuluttua uudestaan.

Itselleni on tapahtunut jo varsin monta kertaa sitä, että vastattuani kaverikutsuun, jää se kutsu "haamuviestinä" roikkumaan listalle. Jos sitä yrittää poistaa, tulee virhe kertoen, ettei poistaminen onnistu. Jossain vaiheessa se kuitenkin itsestään sieltä häviää.

Itselläni on/oli sama ongelma eli siis poistaessa heittää erroria.

Löysin ratkaisun tähän mikä toimi mulla ainakin: Kun haluttu poistettava henkilö on mennyt offline (ei pysty siis vieläkään poistamaan) buuttaat pleikan (poistettava henkilö on edelleen offline) niin tällöin poisto onnistuu ongelmitta.

Saattaa tosin olla, että käyny sitten tuuri ja pelkkä buuttaus on auttanut mutta ainakin yks poppakonsti mitä voi kokeilla :)

Itse sain poistettua muutaman siten, että poistamisen jälkeen ko tulee se error vai mikä se nyt oli?, ni sen jälkeen sammuttaa koneen ja pistää takasin päälle ni olivat kadonneet.

Ylös Bottom