Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Markes} sanoi:Eli onko WII tosiaan loppu muualta paitsi tuolta gameparadisesta ? Olen ruvennut konsolista kiinnostumaan , mutta mistä sen saan ? Haluan uuden !
Ohops Noh jos keskustaan menet kierelemään, niin etköhän jostain saa käsiisi Wiin.Markes} sanoi:Porissa asun niinkuin varmasti voi profiilistani lukea !
JTahti sanoi:Konsolisota ketjussa nimimerkki Peck4 väittää, että laitteeseen olisi pahimmillaan 8kk jonotusaika.
"ei, kyllä se oli 8 kuukautta ja gigantissa näin luvattiin. anttila kertoi 5 kuukautta. gigantissa varauksia oli yli 4k kappaletta tullut viikossa. luvuista ja siitä mitä myyjä on sanonut, en itse ota vastuuta, kerron vain mitä mulle on kerrottu liikkeessä"
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=17951&page=325
Kysypä Porin Pelipisteestä torin laidalta. Onko kaikki muut paikat kierretty? Prisma, Anttila, Gigantti, TV- ja Konekeskus, Mikropasi, Playcity?Markes} sanoi:Porissa asun niinkuin varmasti voi profiilistani lukea !
achiim sanoi:Kysypä Porin Pelipisteestä torin laidalta. Onko kaikki muut paikat kierretty? Prisma, Anttila, Gigantti, TV- ja Konekeskus, Mikropasi, Playcity?
Leo Stenbuck sanoi:Lahden keskustan kävin läpi, mutta ei löytynyt. Loppu kuusta sanoivat, että olisi mahdollisesti tulossa lisää.
Jooseppi sanoi:Nihkeetä näyttäis olevan. Lahdessa en ole wiitä nähny yhtään missään kaupassa. Kaikista on aina mennyt.