Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elder scrolls: IV OBLIVION

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CaptainRtard
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

CaptainRtard

New Member
HEI tarttisin apua ostin OBLIVIONIN game of the year editionin ja nyt kun yritän pelata sitä se sanoo:

Tätä peliä ei voida pelata nykyisilla Videonulostulon asetuksilla

(80028F10)

Olis tosi kiva jos joku auttais :)

THX.:D

Vastaus: Elder scrolls: IV OBLIVION

HEI tarttisin apua ostin OBLIVIONIN game of the year editionin ja nyt kun yritän pelata sitä se sanoo:

Tätä peliä ei voida pelata nykyisilla Videonulostulon asetuksilla
Millä lailla Pleikkarisi on kytkettyyn televisioon ja millainen televisio on käytössä? (Arvaan, että kyseessä on putkitelkkari ja olet ostanut pelistä jenkkiversion.)

AIVAN ok juu on putki telkkari ja se on skartilla kiinni mun pleikka on amerikasta se peli ei oo amerikkalainen

AIVAN ok juu on putki telkkari ja se on skartilla kiinni mun pleikka on amerikasta se peli ei oo amerikkalainen
Oletettavasti jenkki-Pleikkari yrittää suoltaa ruudulle kuvaa NTSC-muodossa, ja PAL-telkkarisi ei sitä tue. Tuohon ei oikein ole muuta ratkaisua kuin ostaa uusi televisio.

VOIHAN perse :mad: sain just lahjaks GTA 4 ja ei toimi se on se sama juttu noh tietääkö kukaan mistä saisin ja halvalla HD-ready TV'n

JAAHAS!

noniin mulla on nyt Full HD-TV LG'n ja ei vielläkään toimi se on viellä skartilla kiinni APUA!!

Scart vaihtoon ja konsolista ja televisiosta riippuen komponentti-, HDMI. tai VGA-kaapeli käyttöön. FullHD:sta ei ole iloa, mikäli kytkennät ovat samat kuin vanhassa putkessa.

Scart vaihtoon ja konsolista ja televisiosta riippuen komponentti-, HDMI. tai VGA-kaapeli käyttöön. FullHD:sta ei ole iloa, mikäli kytkennät ovat samat kuin vanhassa putkessa.

HDMI piuha, ei kannataa ostaa kallista 15e peruspiuha riittää.

Ylös Bottom