Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Enchanted Arms - Mysteeri miehen voittaminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja GameFreak
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

GameFreak

New Member
Niin olen tuossa portin edessä taistelemassa sitä Mysteeri miestä vastaan joka on koko pelin ajan auttanut minua.
En ymmärrä mitne ihmeessä hänet voi voittaa koska kuolen hänen yhdestä erikoisiskusta.

Vastaus: Enchanted Arms - Mysteeri miehen voittaminen?

Ei kai nyt jokaista samaa peliä koskevaa ongelmaa kohden tarvi omaa ketjua perustaa? Varsinkin kun googlella ilmeisesti näyttää selviävän nopeammin kuin kukaan vastaa... Joku roti.

nothing sanoi:
Ei kai nyt jokaista samaa peliä koskevaa ongelmaa kohden tarvi omaa ketjua perustaa? Varsinkin kun googlella ilmeisesti näyttää selviävän nopeammin kuin kukaan vastaa... Joku roti.

Jos lukisit alueen säännöt ensin?

"# Kirjoita viestiin (myös otsikkoon viittaus) lyhyt kuvaus kohdasta, jossa olet jumissa. Helpottaa vastaamista.
# Jokaisesta kysymyksestä voi tehdä oman viestin, täällä ei ketjuja yhdistellä kuten muilla alueilla. Eli vaikka 100 Halo-ketjua."

Ja millään googlella vastauksia löytänyt.

Juu no enpä ollut moista huomannut, eli mun bad. Mutta silti kannattaisiko hieman enemmän pohtia asiaa jos 10 minuutin päästä kuitenkin postaat jos noin 10 minuutin päästä homma onkin jo selvä.

nothing sanoi:
Juu no enpä ollut moista huomannut, eli mun bad. Mutta silti kannattaisiko hieman enemmän pohtia asiaa jos 10 minuutin päästä kuitenkin postaat jos noin 10 minuutin päästä homma onkin jo selvä.

Siis noissa onglmissa on kestänyt kauan mutta olen saanut toisilta foorumeilta vastauksen noepammin.

Ylös Bottom